Vilket parti ska ni rösta på 2010?
dreambox
Kille, 38 år
Citat från Paganblut
Citat från nandekatt
Citat från EnKannaSaft
det framstod som om du tyckte att jag var Sverigedemokrat bara eftersom jag hade gått på propaganda. men slog aldrig tanken dig, jag kanske kan relatera till deras åsikter
hahah, det roliga är att du är en sverige demokrat som skriver som en jävla babbe :p hahaha XD
Han använder helt korrekt grammatik och stavning, det är du som inte kan läsa det för att din egen svenska suger hästpenis.
eller så är det bara eran generation som uttrycker sig otroligt fel, att bara ni förstår varandra. :P
EnKannaSaft
Kille, 34 år
Citat från nandekatt
Citat från EnKannaSaft
Citat från nandekatt
Citat från EnKannaSaft
Citat från nandekatt
Citat från EnKannaSaft
eller så kallas det att man kan relatera till deras åsikter
oavsett om jag utryckte mig okorrekt, så var det en tämligen onödig post du gjorde.
din var också onödig
nej det var den itne. jag poängterade att om man vill ha information om ett parti, så tycker jag det är korkat att kolla på deras hemsida. klart dom vill verka så bra som möjligt. och så är det med alla partier. man måste ju vara källkritisk ffs.
det framstod som om du tyckte att jag var Sverigedemokrat bara eftersom jag hade gått på propaganda. men slog aldrig tanken dig, jag kanske kan relatera till deras åsikter
hahah, det roliga är att du är en sverige demokrat som skriver som en jävla babbe :p hahaha XD
du framstår som en idiot genom att kränka mig, ännu ett onödigt inlägg där från din sida
DumFan
Kille, 35 år
Citat från Paganblut
det framstod som om du tyckte att jag var Sverigedemokrat bara eftersom jag hade gått på propaganda. men slog aldrig tanken dig, jag kanske kan relatera till deras åsikter
hahah, det roliga är att du är en sverige demokrat som skriver som en jävla babbe :p hahaha XD
Han använder helt korrekt grammatik och stavning, det är du som inte kan läsa det för att din egen svenska suger hästpenis.[/i]
Det finns grammatiska fel i alla tre inläggen.
Sluta tjafsa och var glada:D
dreambox
Kille, 38 år
Citat från EnKannaSaft
du framstår som en idiot genom att kränka mig, ännu ett onödigt inlägg där från din sida[/i]
Jo, fast från min synvinkel så finns det inget dummare man kan vara, än just, Sverigedemokrat. Så oavsett hur "omoget" jag än skriver så kan jag trösta mig med det. Och om det är någon som skriver onödiga inlägg så är det du.
Och btw, trodde inte att du skulle ta åt dig.
Arza
Kille, 32 år
ND.. Vill ha ut invandrare svinen innan 2011!
Nej men.. Jag får inte rösta ;( Men även om jag fick.. Så skulle jag inte veta :/ Blankt i guess?
Karin
Tjej, 34 år
jag ska rösta rött även om parlamentarism inte är det bästa jag vet, tjofuckingho
EnKannaSaft
Kille, 34 år
Citat från nandekatt
Citat från EnKannaSaft
du framstår som en idiot genom att kränka mig, ännu ett onödigt inlägg där från din sida
Jo, fast från min synvinkel så finns det inget dummare man kan vara, än just, Sverigedemokrat. Så oavsett hur "omoget" jag än skriver så kan jag trösta mig med det. Och om det är någon som skriver onödiga inlägg så är det du.
Och btw, trodde inte att du skulle ta åt dig.
nä, kränkningar är det onödigaste som finns i inlägg
dreambox
Kille, 38 år
Citat från Silverstar
Citat från nandekatt
Citat från EnKannaSaft
du framstår som en idiot genom att kränka mig, ännu ett onödigt inlägg där från din sida
Jo, fast från min synvinkel så finns det inget dummare man kan vara, än just, Sverigedemokrat. Så oavsett hur "omoget" jag än skriver så kan jag trösta mig med det. Och om det är någon som skriver onödiga inlägg så är det du.
Och btw, trodde inte att du skulle ta åt dig.
Fast att gilla Sverigedemokraterna tyder ju inte på dumhet utan snarare okunskap ev att han har haft otur och råkat ut för saker som av en slump råkat ha invandrare inblandade.
Så att säga att nån är dum aka ointellegent pga att man är SD är ju nästan dummare. Det är ju mer okunskap än att gilla SD.
Nu tycker jag att du är ute och cyklar :p om man är intellegent så ska man oavsett slumpmässiga invandrar, kunna tänka ett steg längre. Och det är mer okunskap att gilla SD än att med valida argument tycka att de är dumma.
TjippzBlonday
Tjej, 36 år
Ni kan få rösta på mig om ni vill.
dreambox
Kille, 38 år
*röstar direkt!*
DumFan
Kille, 35 år
Citat från CheapBlonday
Ni kan få rösta på mig om ni vill.
Jag frågar nu å Motherfucker3's vägnar.
Hur gagnar det mig?
TjippzBlonday
Tjej, 36 år
Haha bra där :*
TjippzBlonday
Tjej, 36 år
Citat från DumFan
Citat från CheapBlonday
Ni kan få rösta på mig om ni vill.
Jag frågar nu å Motherfucker3's vägnar.
Hur gagnar det mig?
Det får du väl se.
dreambox
Kille, 38 år
Citat från Silverstar
Jag är ute och cyklar? Du har just sagt att alla SD är dumma, fördomar?
Jag röstar inte SD vill jag tillägga.....
Men alla partier har ju för och nackdelar, att SD vill stoppa invandringen tycker jag på sitt sätt är bra.
Vi har för många invandrare som vi inte kan ta hand om, bättre att ta hand om dem vi har så de får det bra ställt, SEN kan vi ta in mer invandrare. Samt att ta in invandrare när arbetslösheten är som den är gynnar inte nån? "Svenskarna" får svårare att få jobb, och invandrarna får inte heller jobb så då får de gå på bidrag vilket kostar Sverige ännu mer.
Att de svenska fängelsen till största del innehar invandrare har la sina skäl? De kan inte klara sig då de inte kan få jobb vilket lättare leder till kriminalitet vilket inte gynnar oss skattebetalare heller :)
Men som sagt, allt har för och nackdelar ^^
Så ta hand om de invandrare vi har så de alla får det bra ställt sen kan vi ta in mer :)[/i]
Jag har redan predikat det du sa i princip tidigare. Och snälla se egenom att jag generalliserar. Klart jag vet om att det finns många vettiga Sverigedemorkater, men säger också att majoriteten är "nötter" som gör det av fel åsikter, och kanske inte ens förstår SDs poltik. men hur som helst så tycker jag inte om den överhuvudtaget för tror den kan föra Sverige på helt fel väg.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet