Vilket parti ska ni rösta på 2010?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
dreambox Kille, 38 år

980 forumsinlägg

Skrivet:
3 maj 2010 kl. 23:24
dreambox Kille, 38 år

Citat från Paganblut


Citat från nandekatt

Citat från EnKannaSaft

det framstod som om du tyckte att jag var Sverigedemokrat bara eftersom jag hade gått på propaganda. men slog aldrig tanken dig, jag kanske kan relatera till deras åsikter

hahah, det roliga är att du är en sverige demokrat som skriver som en jävla babbe :p hahaha XD

Han använder helt korrekt grammatik och stavning, det är du som inte kan läsa det för att din egen svenska suger hästpenis.


eller så är det bara eran generation som uttrycker sig otroligt fel, att bara ni förstår varandra. :P

EnKannaSaft Kille, 34 år

474 forumsinlägg

Skrivet:
3 maj 2010 kl. 23:25
EnKannaSaft Kille, 34 år

Citat från nandekatt


Citat från EnKannaSaft

Citat från nandekatt

Citat från EnKannaSaft

Citat från nandekatt

Citat från EnKannaSaft

eller så kallas det att man kan relatera till deras åsikter

oavsett om jag utryckte mig okorrekt, så var det en tämligen onödig post du gjorde.


din var också onödig

nej det var den itne. jag poängterade att om man vill ha information om ett parti, så tycker jag det är korkat att kolla på deras hemsida. klart dom vill verka så bra som möjligt. och så är det med alla partier. man måste ju vara källkritisk ffs.


det framstod som om du tyckte att jag var Sverigedemokrat bara eftersom jag hade gått på propaganda. men slog aldrig tanken dig, jag kanske kan relatera till deras åsikter

hahah, det roliga är att du är en sverige demokrat som skriver som en jävla babbe :p hahaha XD



du framstår som en idiot genom att kränka mig, ännu ett onödigt inlägg där från din sida

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
3 maj 2010 kl. 23:25
DumFan Kille, 35 år

Citat från Paganblut


det framstod som om du tyckte att jag var Sverigedemokrat bara eftersom jag hade gått på propaganda. men slog aldrig tanken dig, jag kanske kan relatera till deras åsikter

hahah, det roliga är att du är en sverige demokrat som skriver som en jävla babbe :p hahaha XD

Han använder helt korrekt grammatik och stavning, det är du som inte kan läsa det för att din egen svenska suger hästpenis.[/i]

Det finns grammatiska fel i alla tre inläggen.
Sluta tjafsa och var glada:D

dreambox Kille, 38 år

980 forumsinlägg

Skrivet:
3 maj 2010 kl. 23:27
dreambox Kille, 38 år

Citat från EnKannaSaft


du framstår som en idiot genom att kränka mig, ännu ett onödigt inlägg där från din sida[/i]

Jo, fast från min synvinkel så finns det inget dummare man kan vara, än just, Sverigedemokrat. Så oavsett hur "omoget" jag än skriver så kan jag trösta mig med det. Och om det är någon som skriver onödiga inlägg så är det du.

Och btw, trodde inte att du skulle ta åt dig.

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
3 maj 2010 kl. 23:27
Arza Kille, 32 år

ND.. Vill ha ut invandrare svinen innan 2011!


Nej men.. Jag får inte rösta ;( Men även om jag fick.. Så skulle jag inte veta :/ Blankt i guess?

Karin Tjej, 34 år

13 597 forumsinlägg

Skrivet:
3 maj 2010 kl. 23:28
Karin Tjej, 34 år

jag ska rösta rött även om parlamentarism inte är det bästa jag vet, tjofuckingho

dreambox Kille, 38 år

980 forumsinlägg

Skrivet:
3 maj 2010 kl. 23:29
dreambox Kille, 38 år

Citat från Karin


jag ska rösta rött även om parlamentarism inte är det bästa jag vet, tjofuckingho

(y)

EnKannaSaft Kille, 34 år

474 forumsinlägg

Skrivet:
3 maj 2010 kl. 23:30
EnKannaSaft Kille, 34 år

Citat från nandekatt


Citat från EnKannaSaft

du framstår som en idiot genom att kränka mig, ännu ett onödigt inlägg där från din sida

Jo, fast från min synvinkel så finns det inget dummare man kan vara, än just, Sverigedemokrat. Så oavsett hur "omoget" jag än skriver så kan jag trösta mig med det. Och om det är någon som skriver onödiga inlägg så är det du.

Och btw, trodde inte att du skulle ta åt dig.



nä, kränkningar är det onödigaste som finns i inlägg

dreambox Kille, 38 år

980 forumsinlägg

Skrivet:
3 maj 2010 kl. 23:37
dreambox Kille, 38 år

Citat från Silverstar


Citat från nandekatt

Citat från EnKannaSaft

du framstår som en idiot genom att kränka mig, ännu ett onödigt inlägg där från din sida

Jo, fast från min synvinkel så finns det inget dummare man kan vara, än just, Sverigedemokrat. Så oavsett hur "omoget" jag än skriver så kan jag trösta mig med det. Och om det är någon som skriver onödiga inlägg så är det du.

Och btw, trodde inte att du skulle ta åt dig.

Fast att gilla Sverigedemokraterna tyder ju inte på dumhet utan snarare okunskap ev att han har haft otur och råkat ut för saker som av en slump råkat ha invandrare inblandade.

Så att säga att nån är dum aka ointellegent pga att man är SD är ju nästan dummare. Det är ju mer okunskap än att gilla SD.


Nu tycker jag att du är ute och cyklar :p om man är intellegent så ska man oavsett slumpmässiga invandrar, kunna tänka ett steg längre. Och det är mer okunskap att gilla SD än att med valida argument tycka att de är dumma.

TjippzBlonday Tjej, 36 år

713 forumsinlägg

Skrivet:
3 maj 2010 kl. 23:46
TjippzBlonday Tjej, 36 år

Ni kan få rösta på mig om ni vill.

dreambox Kille, 38 år

980 forumsinlägg

Skrivet:
3 maj 2010 kl. 23:47
dreambox Kille, 38 år

*röstar direkt!*

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
3 maj 2010 kl. 23:47
DumFan Kille, 35 år

Citat från CheapBlonday


Ni kan få rösta på mig om ni vill.

Jag frågar nu å Motherfucker3's vägnar.

Hur gagnar det mig?

TjippzBlonday Tjej, 36 år

713 forumsinlägg

Skrivet:
3 maj 2010 kl. 23:48
TjippzBlonday Tjej, 36 år

Haha bra där :*

TjippzBlonday Tjej, 36 år

713 forumsinlägg

Skrivet:
3 maj 2010 kl. 23:50
TjippzBlonday Tjej, 36 år

Citat från DumFan


Citat från CheapBlonday

Ni kan få rösta på mig om ni vill.

Jag frågar nu å Motherfucker3's vägnar.

Hur gagnar det mig?


Det får du väl se.

dreambox Kille, 38 år

980 forumsinlägg

Skrivet:
3 maj 2010 kl. 23:51
dreambox Kille, 38 år

Citat från Silverstar


Jag är ute och cyklar? Du har just sagt att alla SD är dumma, fördomar?

Jag röstar inte SD vill jag tillägga.....

Men alla partier har ju för och nackdelar, att SD vill stoppa invandringen tycker jag på sitt sätt är bra.

Vi har för många invandrare som vi inte kan ta hand om, bättre att ta hand om dem vi har så de får det bra ställt, SEN kan vi ta in mer invandrare. Samt att ta in invandrare när arbetslösheten är som den är gynnar inte nån? "Svenskarna" får svårare att få jobb, och invandrarna får inte heller jobb så då får de gå på bidrag vilket kostar Sverige ännu mer.
Att de svenska fängelsen till största del innehar invandrare har la sina skäl? De kan inte klara sig då de inte kan få jobb vilket lättare leder till kriminalitet vilket inte gynnar oss skattebetalare heller :)

Men som sagt, allt har för och nackdelar ^^

Så ta hand om de invandrare vi har så de alla får det bra ställt sen kan vi ta in mer :)[/i]


Jag har redan predikat det du sa i princip tidigare. Och snälla se egenom att jag generalliserar. Klart jag vet om att det finns många vettiga Sverigedemorkater, men säger också att majoriteten är "nötter" som gör det av fel åsikter, och kanske inte ens förstår SDs poltik. men hur som helst så tycker jag inte om den överhuvudtaget för tror den kan föra Sverige på helt fel väg.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet