Vilket parti ska ni rösta på 2010?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
3 maj 2010 kl. 23:07
pSilent Kille, 32 år

Citat från EnKannaSaft


Sverigedemokraterna är ett vettigt parti

mycket vettigt

Karin Tjej, 34 år

13 597 forumsinlägg

Skrivet:
3 maj 2010 kl. 23:08
Karin Tjej, 34 år

Citat från imEMO


Citat från EnKannaSaft

Sverigedemokraterna är ett vettigt parti

mycket vettigt


hhahah, som durå, hahaha

EnKannaSaft Kille, 34 år

474 forumsinlägg

Skrivet:
3 maj 2010 kl. 23:09
EnKannaSaft Kille, 34 år

Citat från Karin


Citat från EnKannaSaft

Sverigedemokraterna är ett vettigt parti

lol why?



Citat från Karin

Citat från EnKannaSaft

Sverigedemokraterna är ett vettigt parti

lol why?



läs på deras hemsida, där står allt :)

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
3 maj 2010 kl. 23:10
DumFan Kille, 35 år

Citat från EnKannaSaft


läs på deras hemsida, där står allt :)[/i]

Har varit det. De slutade med att ja kastade vitlök på skärmen. MEN SKITEN VILLE JU INTE FÖRSVINNA!

dreambox Kille, 38 år

980 forumsinlägg

Skrivet:
3 maj 2010 kl. 23:10
dreambox Kille, 38 år

Citat från EnKannaSaft


Citat från Karin

Citat från EnKannaSaft

Sverigedemokraterna är ett vettigt parti

lol why?


Citat från Karin

Citat från EnKannaSaft

Sverigedemokraterna är ett vettigt parti

lol why?


läs på deras hemsida, där står allt :)


Lol? läs på deras hemsida? alltså, du kan läsa på vilken parti sida som helst och identifiera dig osom dem, det är ju bara facking propaganda

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
3 maj 2010 kl. 23:11
pSilent Kille, 32 år

Citat från Karin


Citat från imEMO

Citat från EnKannaSaft

Sverigedemokraterna är ett vettigt parti

mycket vettigt

hhahah, som durå, hahaha


Korrekt

EnKannaSaft Kille, 34 år

474 forumsinlägg

Skrivet:
3 maj 2010 kl. 23:12
EnKannaSaft Kille, 34 år

Citat från nandekatt


Citat från EnKannaSaft

Citat från Karin

Citat från EnKannaSaft

Sverigedemokraterna är ett vettigt parti

lol why?


Citat från Karin

Citat från EnKannaSaft

Sverigedemokraterna är ett vettigt parti

lol why?


läs på deras hemsida, där står allt :)

Lol? läs på deras hemsida? alltså, du kan läsa på vilken parti sida som helst och identifiera dig osom dem, det är ju bara facking propaganda



eller så kallas det att man kan relatera till deras åsikter

dreambox Kille, 38 år

980 forumsinlägg

Skrivet:
3 maj 2010 kl. 23:14
dreambox Kille, 38 år

Citat från EnKannaSaft


eller så kallas det att man kan relatera till deras åsikter[/i]

oavsett om jag utryckte mig okorrekt, så var det en tämligen onödig post du gjorde.

TopicPlease Kille, 38 år

7 499 forumsinlägg

Skrivet:
3 maj 2010 kl. 23:14
TopicPlease Kille, 38 år

Tog ett test o ja va 80% blå så lutar mot de ^.^

Karin Tjej, 34 år

13 597 forumsinlägg

Skrivet:
3 maj 2010 kl. 23:15
Karin Tjej, 34 år

Citat från TPFotografen


Tog ett test o ja va 80% blå så lutar mot de ^.^

usch då

dreambox Kille, 38 år

980 forumsinlägg

Skrivet:
3 maj 2010 kl. 23:15
dreambox Kille, 38 år

Citat från EnKannaSaft


Citat från nandekatt

Citat från EnKannaSaft

eller så kallas det att man kan relatera till deras åsikter

oavsett om jag utryckte mig okorrekt, så var det en tämligen onödig post du gjorde.


din var också onödig


nej det var den itne. jag poängterade att om man vill ha information om ett parti, så tycker jag det är korkat att kolla på deras hemsida. klart dom vill verka så bra som möjligt. och så är det med alla partier. man måste ju vara källkritisk ffs.

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
3 maj 2010 kl. 23:16
DumFan Kille, 35 år

Citat från TPFotografen


Tog ett test o ja va 80% blå så lutar mot de ^.^

Aaaaallstå. Tester på nätet suger. Läs på lite om partierna/blocket isället så ska du se om du inte blir röd.

EnKannaSaft Kille, 34 år

474 forumsinlägg

Skrivet:
3 maj 2010 kl. 23:17
EnKannaSaft Kille, 34 år

Citat från Karin


Citat från EnKannaSaft

Sverigedemokraterna är ett vettigt parti

lol why?



en återgång till assimileringapolitiken är en av anledningarna. där har du din anledning, så kom inte och gnäll nu

EnKannaSaft Kille, 34 år

474 forumsinlägg

Skrivet:
3 maj 2010 kl. 23:19
EnKannaSaft Kille, 34 år

Citat från nandekatt


Citat från EnKannaSaft

Citat från nandekatt

Citat från EnKannaSaft

eller så kallas det att man kan relatera till deras åsikter

oavsett om jag utryckte mig okorrekt, så var det en tämligen onödig post du gjorde.


din var också onödig

nej det var den itne. jag poängterade att om man vill ha information om ett parti, så tycker jag det är korkat att kolla på deras hemsida. klart dom vill verka så bra som möjligt. och så är det med alla partier. man måste ju vara källkritisk ffs.



det framstod som om du tyckte att jag var Sverigedemokrat bara eftersom jag hade gått på propaganda. men slog aldrig tanken dig, att jag kanske kan relatera till deras åsikter

dreambox Kille, 38 år

980 forumsinlägg

Skrivet:
3 maj 2010 kl. 23:20
dreambox Kille, 38 år

Citat från EnKannaSaft


Citat från nandekatt

Citat från EnKannaSaft

Citat från nandekatt

Citat från EnKannaSaft

eller så kallas det att man kan relatera till deras åsikter

oavsett om jag utryckte mig okorrekt, så var det en tämligen onödig post du gjorde.


din var också onödig

nej det var den itne. jag poängterade att om man vill ha information om ett parti, så tycker jag det är korkat att kolla på deras hemsida. klart dom vill verka så bra som möjligt. och så är det med alla partier. man måste ju vara källkritisk ffs.


det framstod som om du tyckte att jag var Sverigedemokrat bara eftersom jag hade gått på propaganda. men slog aldrig tanken dig, jag kanske kan relatera till deras åsikter


hahah, det roliga är att du är en sverige demokrat som skriver som en jävla babbe :p hahaha XD


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet