Vilket parti ska ni rösta på 2010?
Karin
Tjej, 34 år
Citat från imEMO
Citat från EnKannaSaft
Sverigedemokraterna är ett vettigt parti
mycket vettigt
hhahah, som durå, hahaha
EnKannaSaft
Kille, 34 år
Citat från Karin
Citat från EnKannaSaft
Sverigedemokraterna är ett vettigt parti
lol why?
Citat från Karin
Citat från EnKannaSaft
Sverigedemokraterna är ett vettigt parti
lol why?
läs på deras hemsida, där står allt :)
DumFan
Kille, 35 år
Citat från EnKannaSaft
läs på deras hemsida, där står allt :)[/i]
Har varit det. De slutade med att ja kastade vitlök på skärmen. MEN SKITEN VILLE JU INTE FÖRSVINNA!
dreambox
Kille, 38 år
Citat från EnKannaSaft
Citat från Karin
Citat från EnKannaSaft
Sverigedemokraterna är ett vettigt parti
lol why?
Citat från Karin
Citat från EnKannaSaft
Sverigedemokraterna är ett vettigt parti
lol why?
läs på deras hemsida, där står allt :)
Lol? läs på deras hemsida? alltså, du kan läsa på vilken parti sida som helst och identifiera dig osom dem, det är ju bara facking propaganda
pSilent
Kille, 32 år
Citat från Karin
Citat från imEMO
Citat från EnKannaSaft
Sverigedemokraterna är ett vettigt parti
mycket vettigt
hhahah, som durå, hahaha
Korrekt
EnKannaSaft
Kille, 34 år
Citat från nandekatt
Citat från EnKannaSaft
Citat från Karin
Citat från EnKannaSaft
Sverigedemokraterna är ett vettigt parti
lol why?
Citat från Karin
Citat från EnKannaSaft
Sverigedemokraterna är ett vettigt parti
lol why?
läs på deras hemsida, där står allt :)
Lol? läs på deras hemsida? alltså, du kan läsa på vilken parti sida som helst och identifiera dig osom dem, det är ju bara facking propaganda
eller så kallas det att man kan relatera till deras åsikter
dreambox
Kille, 38 år
Citat från EnKannaSaft
eller så kallas det att man kan relatera till deras åsikter[/i]
oavsett om jag utryckte mig okorrekt, så var det en tämligen onödig post du gjorde.
TopicPlease
Kille, 38 år
Tog ett test o ja va 80% blå så lutar mot de ^.^
dreambox
Kille, 38 år
Citat från EnKannaSaft
Citat från nandekatt
Citat från EnKannaSaft
eller så kallas det att man kan relatera till deras åsikter
oavsett om jag utryckte mig okorrekt, så var det en tämligen onödig post du gjorde.
din var också onödig
nej det var den itne. jag poängterade att om man vill ha information om ett parti, så tycker jag det är korkat att kolla på deras hemsida. klart dom vill verka så bra som möjligt. och så är det med alla partier. man måste ju vara källkritisk ffs.
DumFan
Kille, 35 år
Citat från TPFotografen
Tog ett test o ja va 80% blå så lutar mot de ^.^
Aaaaallstå. Tester på nätet suger. Läs på lite om partierna/blocket isället så ska du se om du inte blir röd.
EnKannaSaft
Kille, 34 år
Citat från Karin
Citat från EnKannaSaft
Sverigedemokraterna är ett vettigt parti
lol why?
en återgång till assimileringapolitiken är en av anledningarna. där har du din anledning, så kom inte och gnäll nu
EnKannaSaft
Kille, 34 år
Citat från nandekatt
Citat från EnKannaSaft
Citat från nandekatt
Citat från EnKannaSaft
eller så kallas det att man kan relatera till deras åsikter
oavsett om jag utryckte mig okorrekt, så var det en tämligen onödig post du gjorde.
din var också onödig
nej det var den itne. jag poängterade att om man vill ha information om ett parti, så tycker jag det är korkat att kolla på deras hemsida. klart dom vill verka så bra som möjligt. och så är det med alla partier. man måste ju vara källkritisk ffs.
det framstod som om du tyckte att jag var Sverigedemokrat bara eftersom jag hade gått på propaganda. men slog aldrig tanken dig, att jag kanske kan relatera till deras åsikter
dreambox
Kille, 38 år
Citat från EnKannaSaft
Citat från nandekatt
Citat från EnKannaSaft
Citat från nandekatt
Citat från EnKannaSaft
eller så kallas det att man kan relatera till deras åsikter
oavsett om jag utryckte mig okorrekt, så var det en tämligen onödig post du gjorde.
din var också onödig
nej det var den itne. jag poängterade att om man vill ha information om ett parti, så tycker jag det är korkat att kolla på deras hemsida. klart dom vill verka så bra som möjligt. och så är det med alla partier. man måste ju vara källkritisk ffs.
det framstod som om du tyckte att jag var Sverigedemokrat bara eftersom jag hade gått på propaganda. men slog aldrig tanken dig, jag kanske kan relatera till deras åsikter
hahah, det roliga är att du är en sverige demokrat som skriver som en jävla babbe :p hahaha XD
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet