Vilket parti ska ni rösta på 2010?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
LucidOscil Kille, 36 år

2 266 forumsinlägg

Skrivet:
30 april 2010 kl. 02:03
LucidOscil Kille, 36 år

Citat från Reviendra


Jag grundade Partiet Flemmingsberg i alla fall!

VAD ÄR DU FÖR PARTIGRUNDARE!?

Du ska säga JA FÖR FAN

Citat från nandekatt

Dude, jag hajjade inte att det inte var herr retard som citerade XD förlåt för att jag blev så konfus~[/i]

NP, vi är på samma sida! (kinda)

dreambox Kille, 38 år

980 forumsinlägg

Skrivet:
30 april 2010 kl. 02:04
dreambox Kille, 38 år

Citat från LucidOscil


Citat från Reviendra

Jag grundade Partiet Flemmingsberg i alla fall!

VAD ÄR DU FÖR PARTIGRUNDARE!?

Du ska säga JA FÖR FAN

Citat från nandekatt

Dude, jag hajjade inte att det inte var herr retard som citerade XD förlåt för att jag blev så konfus~

NP, vi är på samma sida! (kinda)


Vad bra, fast jag måste rösta rödgrönt iår trots att jag verkligen inte vill ha Mona som statsminister XD

Reviendra Tjej, 36 år

8 725 forumsinlägg

Skrivet:
30 april 2010 kl. 02:04
Reviendra Tjej, 36 år

Citat från LucidOscil


Citat från Reviendra

Jag grundade Partiet Flemmingsberg i alla fall!

VAD ÄR DU FÖR PARTIGRUNDARE!?

Du ska säga JA FÖR FAN


HAHAhahahahahahah förlåt!
JA FÖRFAN, FLEMPAN ÄR PRICKEN ÖVER B

fint att vi har EN anhängare i alla fall :D

(http://hem.bredband.net/moskito1/flemmingsberg/)

fast flempan är nog lite för oseriöst för denna tråd så vi lägger ner det snacket nu :(

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
30 april 2010 kl. 02:04
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Reviendra


Jag grundade Partiet Flemmingsberg i alla fall!

Jag promotear det lite överallt så det är minsann samma!

nandekatt: ah, jag ser vad du menar! Jag tycker att det är tråkigt att det är så, jag tror att det är liberalerna som har någon som är helt annorlunda från partiets officiella ställningstagande, men de skickade henne till EU för att bli av med henne!

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
30 april 2010 kl. 02:07
natsukashi Kille, 60 år

Reviendra: Det är ju seriöst! Politik är gay!

dreambox Kille, 38 år

980 forumsinlägg

Skrivet:
30 april 2010 kl. 02:07
dreambox Kille, 38 år

Citat från natsukashi


nandekatt: ah, jag ser vad du menar! Jag tycker att det är tråkigt att det är så, jag tror att det är liberalerna som har någon som är helt annorlunda från partiets officiella ställningstagande, men de skickade henne till EU för att bli av med henne![/i]

Vad bra :D för det är jättesvårt att skriva allt liksom :3 och det är verkligen tråkigt att vi har det på det viset. Haha, herregud vad sluga dom är :p
Och sen det där med Folkpartiet, är det någon som tar dom på allvar förutom ungdomar som inte kan något om politik än? :P

Reviendra Tjej, 36 år

8 725 forumsinlägg

Skrivet:
30 april 2010 kl. 02:08
Reviendra Tjej, 36 år

Citat från natsukashi


Reviendra: Det är ju seriöst! Politik är gay!

Tack som fan för att du promotar i alla fall :*
kul att se ens jättegamla internskämt dyka upp på nya spännande platser :'>

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
30 april 2010 kl. 02:10
natsukashi Kille, 60 år

Haha, nej, det är tråkigt att vårat enda liberala parti är helt snedknullat för det finns en del äkta liberaler som nu ligger utan förmåga till att förändra något pga. deras fejkliberalism!

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
30 april 2010 kl. 02:11
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Reviendra


Citat från natsukashi

Reviendra: Det är ju seriöst! Politik är gay!

Tack som fan för att du promotar i alla fall :*
kul att se ens jättegamla internskämt dyka upp på nya spännande platser :'>


Jag <3 Flempan.
Meh eh, ska nog inte bli för off-topic! Som sagt så får ni er första riksdagsröst i år!

dreambox Kille, 38 år

980 forumsinlägg

Skrivet:
30 april 2010 kl. 02:11
dreambox Kille, 38 år

Ja det är ju tyvärr så XD Det är helt sjukt att sverige 2010 inte har ett ordenkligt röd/blått parti som typ gör rätt :p

DAiSUKE Tjej, 35 år

19 forumsinlägg

Skrivet:
30 april 2010 kl. 11:33
DAiSUKE Tjej, 35 år


Jag skulle till och med vilja säga att fler som tillhör vänstern är liberala än dem som tillhör högern.

det där kan du väl inte på fullaste allvar mena?

dock kan jag hålla med om att vänstern handlar om jämställdhet. jämställd fattigdom.

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
30 april 2010 kl. 11:36
DumFan Kille, 35 år

Citat från DAiSUKE


dock kan jag hålla med om att vänstern handlar om jämställdhet. jämställd fattigdom.[/i]

Kan du bevisa att vänsterpolitik endast leder till jämställdhet i fattigdom och inte jämställdhet?

spiskummin Kille, 35 år

6 359 forumsinlägg

Skrivet:
30 april 2010 kl. 11:56
spiskummin Kille, 35 år

Citat från DAiSUKE


Citat från Deadly_Delusion

Jag skulle till och med vilja säga att fler som tillhör vänstern är liberala än dem som tillhör högern.

det där kan du väl inte på fullaste allvar mena?

dock kan jag hålla med om att vänstern handlar om jämställdhet. jämställd fattigdom.



Om du menar liberal endast i bemärkelsen "mer frihet" så är vänstern i Sverige verkligen mer liberal än högern. Högern vill ju ha ökad statligt makt, ökad plutokrati, minskat privatliv och minskade rättigheter.

DAiSUKE Tjej, 35 år

19 forumsinlägg

Skrivet:
30 april 2010 kl. 11:57
DAiSUKE Tjej, 35 år

Citat från DumFan


Citat från DAiSUKE

dock kan jag hålla med om att vänstern handlar om jämställdhet. jämställd fattigdom.

Kan du bevisa att vänsterpolitik endast leder till jämställdhet i fattigdom och inte jämställdhet?


skyhöga skatter t.ex.
speciellt på bensin. det är helt sjukt. dessutom ganska orättvist mot folk som bor i glesbygden där det knappt går några bussar och man är helt beroende av sin bil.

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
30 april 2010 kl. 11:58
DumFan Kille, 35 år

Citat från DAiSUKE


skyhöga skatter t.ex.
speciellt på bensin. det är helt sjukt. dessutom ganska orättvist mot folk som bor i glesbygden där det knappt går några bussar och man är helt beroende av sin bil.[/i]

Bevisa att det leder till fattigdom tack.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet