Vilket parti ska ni rösta på 2010?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Cornis Tjej, 36 år

1 394 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2010 kl. 20:29
Cornis Tjej, 36 år

Citat från Recueillement


Citat från friiman

orka bry sig >.<

Orka skriva om man inte bryr sig.


Man skulle ju säga vilket parti, mitt svar är inget >.>

Cornis Tjej, 36 år

1 394 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2010 kl. 20:35
Cornis Tjej, 36 år

Citat från Recueillement


Citat från friiman

Man skulle ju säga vilket parti, mitt svar är inget >.>

Hur är "orka bry sig" svar på vilket parti lol? Du kunde skrivit blankt men oki.


Aja, blankt då mamma

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2010 kl. 21:00
DumFan Kille, 35 år

Citat från Motherfucker3


För NI vänsterfolk är slapptaskar som gillar att slöa på soffan och titta på tv, medan vi Borgare och SD:are sliter förbannat för att få denna land på fötterna. Ni vänsterfolket har bara gjort ondska i världen.

Kan du bestämma dig. Vill du ha sossesverige eller borgarna?

gummiband Kille, 34 år

599 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2010 kl. 22:15
gummiband Kille, 34 år

kalle anka partiet!

Rozzor Tjej, 34 år

684 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2010 kl. 22:19
Rozzor Tjej, 34 år

Piratpartiet.
Det som skiv- och filmbolag försöker göra med internet idag är förjävligt.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2010 kl. 22:43
natsukashi Kille, 60 år

Politik är gay.

Flemmingsbergspartiet!

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2010 kl. 23:21
DumFan Kille, 35 år

Citat från DAiSUKE


sovjetunionen, kina, cuba. listan kan bli lång. och jag är liberal så jag gillar nödvändigtvis visst högern.
vänsterpolitik kanske ser bra ut "på papper" men det funkar inte i praktiken. och vem fan vill jobba när nästan allt går till skatt ändå? det funkar inte
ahh
blir frustrerad
tyck som ni vill så länge jag vet vad som är bäst(Y)
jag bryr mig icke
förstör bara inte för sverige i valet tack[/i]

Jag tänker inte peka på vad, för jag vill att du ska komma på det själv. Men facepalm på ditt uttalande om vänsternXD

Kapitalism fungerar bra alltså? Du vet alla u-länder? ... Kapitalism.

DAiSUKE Tjej, 35 år

19 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2010 kl. 23:30
DAiSUKE Tjej, 35 år

Citat från DumFan


Citat från DAiSUKE

sovjetunionen, kina, cuba. listan kan bli lång. och jag är liberal så jag gillar nödvändigtvis visst högern.
vänsterpolitik kanske ser bra ut "på papper" men det funkar inte i praktiken. och vem fan vill jobba när nästan allt går till skatt ändå? det funkar inte
ahh
blir frustrerad
tyck som ni vill så länge jag vet vad som är bäst(Y)
jag bryr mig icke
förstör bara inte för sverige i valet tack

Jag tänker inte peka på vad, för jag vill att du ska komma på det själv. Men facepalm på ditt uttalande om vänsternXD

Kapitalism fungerar bra alltså? Du vet alla u-länder? ... Kapitalism.


”kapitalismens största problem är den ojämlika fördelningen av rikedom, kommunismens största framgång är den lika fördelningen av fattigdom”

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2010 kl. 23:34
DumFan Kille, 35 år

Citat från DAiSUKE


”kapitalismens största problem är den ojämlika fördelningen av rikedom, kommunismens största framgång är den lika fördelningen av fattigdom”[/i]

Jag ger dig 50% rätt.

Om du inte visste det var Sovjet (då Ryssland), Kina, Nordkorea, Kuba fattiga länder innan någon försökte på sig kommunism. Klart som fan dom inte blir rika som land på direkten bara för att dom går till en egen version av kommunism.

Stor rejäl facepalm

dreambox Kille, 38 år

980 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2010 kl. 23:38
dreambox Kille, 38 år

Daisuke, tydligen så vet du inte och liberalism är dessutom rätt töntigt =p

DAiSUKE Tjej, 35 år

19 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2010 kl. 23:47
DAiSUKE Tjej, 35 år

Citat från nandekatt


Daisuke, tydligen så vet du inte och liberalism är dessutom rätt töntigt =p

du är töntig :D

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2010 kl. 23:49
DumFan Kille, 35 år

Citat från DAiSUKE


Citat från nandekatt

Daisuke, tydligen så vet du inte och liberalism är dessutom rätt töntigt =p

Jag är ägd :D


Fix'd

dreambox Kille, 38 år

980 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2010 kl. 23:50
dreambox Kille, 38 år

Citat från DAiSUKE


Citat från nandekatt

Daisuke, tydligen så vet du inte och liberalism är dessutom rätt töntigt =p

du är töntig :D


abo D:

Pappa Kille, 33 år

2 540 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2010 kl. 23:52
Pappa Kille, 33 år

Att rösta på piratpartiet eller SD är totalt retarderat.

Enfrågepartier suger fan kuk.

+ att piratpartiet antagligen kommer att slås ihop med ett blått parti

dreambox Kille, 38 år

980 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2010 kl. 23:55
dreambox Kille, 38 år

Citat från Pappa


Att rösta på piratpartiet eller SD är totalt retarderat.

Enfrågepartier suger fan kuk.

+ att piratpartiet antagligen kommer att slås ihop med ett blått parti


Det är jävligt viktigt med enfrågepartier. och då menar jag inte retard SD (dom är väl inte ens ett enfråge parti eller?)


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet