Vilket parti ska ni rösta på 2010?
Cornis
Tjej, 36 år
Citat från Recueillement
Citat från friiman
orka bry sig >.<
Orka skriva om man inte bryr sig.
Man skulle ju säga vilket parti, mitt svar är inget >.>
Cornis
Tjej, 36 år
Citat från Recueillement
Citat från friiman
Man skulle ju säga vilket parti, mitt svar är inget >.>
Hur är "orka bry sig" svar på vilket parti lol? Du kunde skrivit blankt men oki.
Aja, blankt då mamma
DumFan
Kille, 35 år
Citat från Motherfucker3
För NI vänsterfolk är slapptaskar som gillar att slöa på soffan och titta på tv, medan vi Borgare och SD:are sliter förbannat för att få denna land på fötterna. Ni vänsterfolket har bara gjort ondska i världen.
Kan du bestämma dig. Vill du ha sossesverige eller borgarna?
gummiband
Kille, 34 år
kalle anka partiet!
Rozzor
Tjej, 34 år
Piratpartiet.
Det som skiv- och filmbolag försöker göra med internet idag är förjävligt.
natsukashi
Kille, 60 år
Politik är gay.
Flemmingsbergspartiet!
DumFan
Kille, 35 år
Citat från DAiSUKE
sovjetunionen, kina, cuba. listan kan bli lång. och jag är liberal så jag gillar nödvändigtvis visst högern.
vänsterpolitik kanske ser bra ut "på papper" men det funkar inte i praktiken. och vem fan vill jobba när nästan allt går till skatt ändå? det funkar inte
ahh
blir frustrerad
tyck som ni vill så länge jag vet vad som är bäst(Y)
jag bryr mig icke
förstör bara inte för sverige i valet tack[/i]
Jag tänker inte peka på vad, för jag vill att du ska komma på det själv. Men facepalm på ditt uttalande om vänsternXD
Kapitalism fungerar bra alltså? Du vet alla u-länder? ... Kapitalism.
DAiSUKE
Tjej, 35 år
Citat från DumFan
Citat från DAiSUKE
sovjetunionen, kina, cuba. listan kan bli lång. och jag är liberal så jag gillar nödvändigtvis visst högern.
vänsterpolitik kanske ser bra ut "på papper" men det funkar inte i praktiken. och vem fan vill jobba när nästan allt går till skatt ändå? det funkar inte
ahh
blir frustrerad
tyck som ni vill så länge jag vet vad som är bäst(Y)
jag bryr mig icke
förstör bara inte för sverige i valet tack
Jag tänker inte peka på vad, för jag vill att du ska komma på det själv. Men facepalm på ditt uttalande om vänsternXD
Kapitalism fungerar bra alltså? Du vet alla u-länder? ... Kapitalism.
”kapitalismens största problem är den ojämlika fördelningen av rikedom, kommunismens största framgång är den lika fördelningen av fattigdom”
DumFan
Kille, 35 år
Citat från DAiSUKE
kapitalismens största problem är den ojämlika fördelningen av rikedom, kommunismens största framgång är den lika fördelningen av fattigdom[/i]
Jag ger dig 50% rätt.
Om du inte visste det var Sovjet (då Ryssland), Kina, Nordkorea, Kuba fattiga länder innan någon försökte på sig kommunism. Klart som fan dom inte blir rika som land på direkten bara för att dom går till en egen version av kommunism.
Stor rejäl facepalm
dreambox
Kille, 38 år
Daisuke, tydligen så vet du inte och liberalism är dessutom rätt töntigt =p
Pappa
Kille, 33 år
Att rösta på piratpartiet eller SD är totalt retarderat.
Enfrågepartier suger fan kuk.
+ att piratpartiet antagligen kommer att slås ihop med ett blått parti
dreambox
Kille, 38 år
Citat från Pappa
Att rösta på piratpartiet eller SD är totalt retarderat.
Enfrågepartier suger fan kuk.
+ att piratpartiet antagligen kommer att slås ihop med ett blått parti
Det är jävligt viktigt med enfrågepartier. och då menar jag inte retard SD (dom är väl inte ens ett enfråge parti eller?)
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet