Vilket parti ska ni rösta på 2010?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Johan Kille, 31 år

4 360 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2010 kl. 17:13
Johan Kille, 31 år

Citat från DumFan


Då är du egoist alltså?

Människan ÄR egoistisk.

DinGud Kille, 33 år

9 208 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2010 kl. 17:13
DinGud Kille, 33 år

Citat från Johan


Människan ÄR egoistisk.

Fast människan måste inte vara egoist.

DinGud Kille, 33 år

9 208 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2010 kl. 17:17
DinGud Kille, 33 år

Citat från Motherfucker3


Människans instinkt är att leva på andra. Kampen om överlevnad.
Den ena måste dö eller ha dåligt får den andra ska leva och ha bra.

Bara för att man föds med speciella instinkter betyder inte det att man inte kan kontrollera dem.

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2010 kl. 17:17
DumFan Kille, 35 år

Citat från Motherfucker3


Citat från DumFan

Då är du egoist alltså?

Nej. Jag vill bara inte att soffliggare ska leva på andra.
Dom är "kapitalister" för mej.

Dom förtjänar det inte.


HAHAHAHAXD

Det är dom som INTE är kapitalister, lol på dig.

Deadly_Delusion Kille, 34 år

2 405 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2010 kl. 17:19
Deadly_Delusion Kille, 34 år

Citat från Motherfucker3



Troll? Jag??? Jag är ekonomisk.
Det jag har jobbat för förtjänar jag. INGEN ANNAN!


Då är det jävligt synd att det är företaget du jobbar för som får pengarna, inte du :P

yung 31 år

1 399 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2010 kl. 17:27
yung 31 år

svart

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2010 kl. 17:29
DumFan Kille, 35 år

Citat från Motherfucker3


Nej, men dom lever på andra samma sak som kapitalisera gör.[/i]

Inte riktigt...

Men det viktiga är att de inte är kapitalister i alla fall.

Deadly_Delusion Kille, 34 år

2 405 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2010 kl. 17:33
Deadly_Delusion Kille, 34 år

Citat från Motherfucker3


Citat från Deadly_Delusion

Citat från Motherfucker3


Troll? Jag??? Jag är ekonomisk.
Det jag har jobbat för förtjänar jag. INGEN ANNAN!

Då är det jävligt synd att det är företaget du jobbar för som får pengarna, inte du :P

Jag får min lön.


Vilket är en vädligt, väldigt liten del av pengarna du har tjänat ihop.

DinGud Kille, 33 år

9 208 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2010 kl. 17:33
DinGud Kille, 33 år

Citat från Motherfucker3


Nej. Men dom lever på andra. Det för ju också kapitalisterna. Fast dom lever på andra på ett annat sätt.

Förresten, varför försvarar du soffliggare?

För att de trots allt också är människor, de ska ha mindre än de som gör saker ja, men de ska även överleva (alltså råd till mat).

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2010 kl. 17:33
DumFan Kille, 35 år

Citat från Motherfucker3


Nej. Men dom lever på andra. Det för ju också kapitalisterna. Fast dom lever på andra på ett annat sätt.

Förresten, varför försvarar du soffliggare?[/i]

1. Allt jag har sagt är att dom inte är kapitalister.
2. Jag försvarar många som borgarna vill skicka ut i arbete trots att de skulle må dåligt av det.

Cajvall Kille, 33 år

443 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2010 kl. 17:45
Cajvall Kille, 33 år

SD :)

DinGud Kille, 33 år

9 208 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2010 kl. 17:46
DinGud Kille, 33 år

Citat från Motherfucker3


Råd till mat och en spark i röven till arbetsförmedlingen ska dom ha.
Det kan jag hålla med dej om.

Om de försöker skaffa jobb ordentligt kan de ha lite mer, och om de inte kan jobba på grund av sjukdom ska de klart ha full ersättning.

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2010 kl. 17:50
DumFan Kille, 35 år

Citat från Motherfucker3


1. nej dom är inte kapitalister. Men dom lever på andra, fast på annat sätt.
2. Arbete är bra! Man får det man jobbar för![/i]

ARBEIT MACHT FREI!

KaptenEmma Tjej, 35 år

19 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2010 kl. 17:50
KaptenEmma Tjej, 35 år

Vänsterpartiet!

FrokenPilsner Tjej, 33 år

529 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2010 kl. 17:52
FrokenPilsner Tjej, 33 år

Vad är det för fel på bidragstagande?
Min mor, jag & min syster fick för några år sen hjälp av socialen och idag står vi på egna ben. Fan jag hatar naiva jävla idioter, men det finns ju människor till allt.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet