Vilket parti ska ni rösta på 2010?
DinGud
Kille, 33 år
Citat från Motherfucker3
Människans instinkt är att leva på andra. Kampen om överlevnad.
Den ena måste dö eller ha dåligt får den andra ska leva och ha bra.
Bara för att man föds med speciella instinkter betyder inte det att man inte kan kontrollera dem.
DumFan
Kille, 35 år
Citat från Motherfucker3
Citat från DumFan
Då är du egoist alltså?
Nej. Jag vill bara inte att soffliggare ska leva på andra.
Dom är "kapitalister" för mej.
Dom förtjänar det inte.
HAHAHAHAXD
Det är dom som INTE är kapitalister, lol på dig.
Deadly_Delusion
Kille, 34 år
Citat från Motherfucker3
Troll? Jag??? Jag är ekonomisk.
Det jag har jobbat för förtjänar jag. INGEN ANNAN!
Då är det jävligt synd att det är företaget du jobbar för som får pengarna, inte du :P
yung
31 år
svart
DumFan
Kille, 35 år
Citat från Motherfucker3
Nej, men dom lever på andra samma sak som kapitalisera gör.[/i]
Inte riktigt...
Men det viktiga är att de inte är kapitalister i alla fall.
Deadly_Delusion
Kille, 34 år
Citat från Motherfucker3
Citat från Deadly_Delusion
Citat från Motherfucker3
Troll? Jag??? Jag är ekonomisk.
Det jag har jobbat för förtjänar jag. INGEN ANNAN!
Då är det jävligt synd att det är företaget du jobbar för som får pengarna, inte du :P
Jag får min lön.
Vilket är en vädligt, väldigt liten del av pengarna du har tjänat ihop.
DinGud
Kille, 33 år
Citat från Motherfucker3
Nej. Men dom lever på andra. Det för ju också kapitalisterna. Fast dom lever på andra på ett annat sätt.
Förresten, varför försvarar du soffliggare?
För att de trots allt också är människor, de ska ha mindre än de som gör saker ja, men de ska även överleva (alltså råd till mat).
DumFan
Kille, 35 år
Citat från Motherfucker3
Nej. Men dom lever på andra. Det för ju också kapitalisterna. Fast dom lever på andra på ett annat sätt.
Förresten, varför försvarar du soffliggare?[/i]
1. Allt jag har sagt är att dom inte är kapitalister.
2. Jag försvarar många som borgarna vill skicka ut i arbete trots att de skulle må dåligt av det.
Cajvall
Kille, 33 år
SD :)
DinGud
Kille, 33 år
Citat från Motherfucker3
Råd till mat och en spark i röven till arbetsförmedlingen ska dom ha.
Det kan jag hålla med dej om.
Om de försöker skaffa jobb ordentligt kan de ha lite mer, och om de inte kan jobba på grund av sjukdom ska de klart ha full ersättning.
DumFan
Kille, 35 år
Citat från Motherfucker3
1. nej dom är inte kapitalister. Men dom lever på andra, fast på annat sätt.
2. Arbete är bra! Man får det man jobbar för![/i]
ARBEIT MACHT FREI!
KaptenEmma
Tjej, 35 år
Vänsterpartiet!
FrokenPilsner
Tjej, 33 år
Vad är det för fel på bidragstagande?
Min mor, jag & min syster fick för några år sen hjälp av socialen och idag står vi på egna ben. Fan jag hatar naiva jävla idioter, men det finns ju människor till allt.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet