Vilket parti ska ni rösta på 2010?
Citat från natsukashi
Langa högerdiktatur! :D
Oh, inb4 nazism
"I boken Ideologier (2002) skriver statsvetaren Stig-Björn Ljunggren: "Så fort nazismen diskuteras brukar borgerliga och socialister tvista om var dessa läror egentligen hör hemma. Adolf Hitler går runt som Svarta Maja i det ideologiska pratet. Här finns nog inget "rätt" svar, utan det handlar om en bedömningsfråga. Kanske är det så, att nazismen är en blandideologi. Den upptar såväl konservativa som socialistiska idéer."[21] (Själv betecknar Ljunggren Hitler som en "revolutionär - ett slags konservativ radikal" och "visionär på traditionens grund".[22])"
http://sv.wikipedia.org/wiki/Nazism#Diskussionen_om_nationalsocialismen[/i]
Kazakstan, Uzbekistan, Nicaragua.
NSDAP
Citat från Motherfucker3
Citat från DumFan
Citat från DAiSUKE
hellre död än röd!
Sååå, vad är din egoistiska orsak då?
Man är inte egoist om man är inte röd.
Jo^^
Citat från Motherfucker3
Så man är egoist om man röstar t.ex. blå?
Ge exempel.[/i]
De personer som röstar blått och förstår sig på politik har generellt en hyfsad lön som de inte vill dela med sig av til folk som har det sämre ställt.
Citat från Motherfucker3
Citat från DumFan
Citat från Motherfucker3
Citat från DumFan
Citat från DAiSUKE
hellre död än röd!
Sååå, vad är din egoistiska orsak då?
Man är inte egoist om man är inte röd.
Jo^^
Så man är egoist om man röstar t.ex. blå?
Ge exempel.
Dude, kan du inte bara gå och lägga dig eller hänga med dina SD polare som faktiskt bryr sig om vad du tycker?
Citat från Motherfucker3
Det kan väll fan vem som helst fatta.
Jobbar jag i en månad får får 40 tusen i lön. Det är klart som fan att jag vill inte att en pundare eller soffliggare ska tatta på mina pengar.
Man är inte egoist för det, man är smart.
Dela med sej? Vafan. Skaffa egna pengar själv! (Nu säger inte jag till dej).[/i]
Enligt NE:
"egoism, inställningen att det främsta målet för envars handlande är eller bör vara att befrämja sitt eget intresse."
Det var ju precis det du beskrev... Jävla troll
Jag behöver inte några argument för att debattera med en inavlad sverigedemokrat =) OCH om du faktiskt hade velat ta in lite information istälelt för att vara ett instängt litet källarbarn, så hade du fattat att den rödgröna politiken inte är så hemskt som du verkar tro. Men vist, vill man inte så vill man inte.
Anledningen till att den här tråden bara loopar är ju för att DU vägrar att lyssna, fast det är ju inte så konstigt. Mycket svårt att vara en bra förlorare =)
peace
Och jaa, jag vet. fett omoget svar. men jag får spader på dig =)
Hela din "vänstern är dumma i huvudet, och låga skatter är bäst" tråd typ :P det borde väl räcka som svar
egoism, inställningen att det främsta målet för envars handlande är eller bör vara att befrämja sitt eget intresse.
Citat från Motherfucker3
Citat från nandekatt
Jag behöver inte några argument för att debattera med en inavlad sverigedemokrat =) OCH om du faktiskt hade velat ta in lite information istälelt för att vara ett instängt litet källarbarn, så hade du fattat att den rödgröna politiken inte är så hemskt som du verkar tro. Men vist, vill man inte så vill man inte.
Anledningen till att den här tråden bara loopar är ju för att DU vägrar att lyssna, fast det är ju inte så konstigt. Mycket svårt att vara en bra förlorare =)
peace
Ge exempel på saker som jag vägrar lyssna på, samt vad jag är instängd i för ämne.
Och vadå ge exempel och visa att du är instängd, du är sverigedemorkat, det säger ju allt om hur långt du är redo att tänka.
egoism, inställningen att det främsta målet för envars handlande är eller bör vara att befrämja sitt eget intresse.
Då är du egoist alltså?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet