Vilket parti ska ni rösta på 2010?
Edholm
Kille, 34 år
Citat från nandekatt
Dock tror jag att miljöpartiet behöver din röst mer än att du ska visa ditt missnöje iår :([/i]
Jag tror att detta år inte är ett år det passar sig att rösta blankt egentligen.
Har man tänkt rösta blankt bör man rösta miljö istället!
Så håller verkligen med dig.
natsukashi
Kille, 60 år
Då röstar jag blått. Bara för att jävlas. :D
natsukashi
Kille, 60 år
Skojar bara, har lovat bort min röst till Flemmingsbergspartiet!
dreambox
Kille, 38 år
Citat från natsukashi
Skojar bara, har lovat bort min röst till Flemmingsbergspartiet!
Bättre än Alliansen :')
natsukashi
Kille, 60 år
Citat från nandekatt
Citat från natsukashi
Skojar bara, har lovat bort min röst till Flemmingsbergspartiet!
Bättre än Alliansen :')
Att avskaffa tyngdlagen är fett mycket viktigare än vad fan alliansen håller på med!
E_Schwartz
Kille, 36 år
Citat från natsukashi
Att avskaffa tyngdlagen är fett mycket viktigare än vad fan alliansen håller på med!
HEY, I'M USING THAT!
dreambox
Kille, 38 år
Citat från natsukashi
Citat från nandekatt
Citat från natsukashi
Skojar bara, har lovat bort min röst till Flemmingsbergspartiet!
Bättre än Alliansen :')
Att avskaffa tyngdlagen är fett mycket viktigare än vad fan alliansen håller på med!
omg XD man kanske borde ge sin röst åt Felmmingsbergspartiet då ^.~
natsukashi
Kille, 60 år
Helt klart vettigaste partiet!
http://hem.bredband.net/moskito1/flemmingsberg/
natsukashi
Kille, 60 år
Citat från DAiSUKE
Citat från DumFan
Citat från DAiSUKE
hellre död än röd!
Sååå, vad är din egoistiska orsak då?
ingen lust att bli nästa nordkorea. röd politik är läskig.
Gud vad folk kommer shitstorma dig. :D
natsukashi
Kille, 60 år
f.ö. Politik är gay, rösta flemmingsbergspartiet
dreambox
Kille, 38 år
Citat från DAiSUKE
Citat från DumFan
Citat från DAiSUKE
hellre död än röd!
Sååå, vad är din egoistiska orsak då?
ingen lust att bli nästa nordkorea. röd politik är läskig.
Hahaha, är du helt borta? Det har väl knappast med röd politik att göra XD Mer med en besvärlig diktator som vägrar lämna sydkorea i fred :p
DumFan
Kille, 35 år
Citat från DAiSUKE
ingen lust att bli nästa nordkorea. röd politik är läskig.[/i]
Varför just Nordkorea? Endast en väldigt okunnig person skulle dra det argumentet.
Samt det som nandekatt sa.
Inget parti som har chans på riksdagen är för något annat än demokrati.
För övrigt. Du gillar alliansen för att du hatar vänster. Då måste du nödvändigtvis inte gilla högern heller, right?
natsukashi
Kille, 60 år
Citat från Maxaaan
Du vet väll att fascism och diktatur inte bara finns i vänstern?
Langa högerdiktatur! :D
Oh, inb4 nazism
"I boken Ideologier (2002) skriver statsvetaren Stig-Björn Ljunggren: "Så fort nazismen diskuteras brukar borgerliga och socialister tvista om var dessa läror egentligen hör hemma. Adolf Hitler går runt som Svarta Maja i det ideologiska pratet. Här finns nog inget "rätt" svar, utan det handlar om en bedömningsfråga. Kanske är det så, att nazismen är en blandideologi. Den upptar såväl konservativa som socialistiska idéer."[21] (Själv betecknar Ljunggren Hitler som en "revolutionär - ett slags konservativ radikal" och "visionär på traditionens grund".[22])"
http://sv.wikipedia.org/wiki/Nazism#Diskussionen_om_nationalsocialismen
dreambox
Kille, 38 år
^
gilla
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet