Vilket parti ska ni rösta på 2010?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Edholm Kille, 34 år

1 200 forumsinlägg

Skrivet:
28 april 2010 kl. 23:31
Edholm Kille, 34 år

Citat från nandekatt


Dock tror jag att miljöpartiet behöver din röst mer än att du ska visa ditt missnöje iår :([/i]

Jag tror att detta år inte är ett år det passar sig att rösta blankt egentligen.
Har man tänkt rösta blankt bör man rösta miljö istället!
Så håller verkligen med dig.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
28 april 2010 kl. 23:32
natsukashi Kille, 60 år

Då röstar jag blått. Bara för att jävlas. :D

dreambox Kille, 38 år

980 forumsinlägg

Skrivet:
28 april 2010 kl. 23:42
dreambox Kille, 38 år

Citat från natsukashi


Då röstar jag blått. Bara för att jävlas. :D

Men D:

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2010 kl. 00:01
natsukashi Kille, 60 år

Skojar bara, har lovat bort min röst till Flemmingsbergspartiet!

dreambox Kille, 38 år

980 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2010 kl. 00:15
dreambox Kille, 38 år

Citat från natsukashi


Skojar bara, har lovat bort min röst till Flemmingsbergspartiet!

Bättre än Alliansen :')

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2010 kl. 00:19
natsukashi Kille, 60 år

Citat från nandekatt


Citat från natsukashi

Skojar bara, har lovat bort min röst till Flemmingsbergspartiet!

Bättre än Alliansen :')


Att avskaffa tyngdlagen är fett mycket viktigare än vad fan alliansen håller på med!

E_Schwartz Kille, 36 år

15 873 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2010 kl. 00:27
E_Schwartz Kille, 36 år

Citat från natsukashi


Att avskaffa tyngdlagen är fett mycket viktigare än vad fan alliansen håller på med!

HEY, I'M USING THAT!

dreambox Kille, 38 år

980 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2010 kl. 01:08
dreambox Kille, 38 år

Citat från natsukashi


Citat från nandekatt

Citat från natsukashi

Skojar bara, har lovat bort min röst till Flemmingsbergspartiet!

Bättre än Alliansen :')

Att avskaffa tyngdlagen är fett mycket viktigare än vad fan alliansen håller på med!


omg XD man kanske borde ge sin röst åt Felmmingsbergspartiet då ^.~

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2010 kl. 01:14
natsukashi Kille, 60 år

Helt klart vettigaste partiet!
http://hem.bredband.net/moskito1/flemmingsberg/

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2010 kl. 12:08
natsukashi Kille, 60 år

Citat från DAiSUKE


Citat från DumFan

Citat från DAiSUKE

hellre död än röd!

Sååå, vad är din egoistiska orsak då?

ingen lust att bli nästa nordkorea. röd politik är läskig.


Gud vad folk kommer shitstorma dig. :D

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2010 kl. 12:09
natsukashi Kille, 60 år

f.ö. Politik är gay, rösta flemmingsbergspartiet

dreambox Kille, 38 år

980 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2010 kl. 14:50
dreambox Kille, 38 år

Citat från DAiSUKE


Citat från DumFan

Citat från DAiSUKE

hellre död än röd!

Sååå, vad är din egoistiska orsak då?

ingen lust att bli nästa nordkorea. röd politik är läskig.


Hahaha, är du helt borta? Det har väl knappast med röd politik att göra XD Mer med en besvärlig diktator som vägrar lämna sydkorea i fred :p

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2010 kl. 15:20
DumFan Kille, 35 år

Citat från DAiSUKE


ingen lust att bli nästa nordkorea. röd politik är läskig.[/i]

Varför just Nordkorea? Endast en väldigt okunnig person skulle dra det argumentet.

Samt det som nandekatt sa.
Inget parti som har chans på riksdagen är för något annat än demokrati.

För övrigt. Du gillar alliansen för att du hatar vänster. Då måste du nödvändigtvis inte gilla högern heller, right?

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2010 kl. 15:46
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Maxaaan


Du vet väll att fascism och diktatur inte bara finns i vänstern?

Langa högerdiktatur! :D

Oh, inb4 nazism

"I boken Ideologier (2002) skriver statsvetaren Stig-Björn Ljunggren: "Så fort nazismen diskuteras brukar borgerliga och socialister tvista om var dessa läror egentligen hör hemma. Adolf Hitler går runt som Svarta Maja i det ideologiska pratet. Här finns nog inget "rätt" svar, utan det handlar om en bedömningsfråga. Kanske är det så, att nazismen är en blandideologi. Den upptar såväl konservativa som socialistiska idéer."[21] (Själv betecknar Ljunggren Hitler som en "revolutionär - ett slags konservativ radikal" och "visionär på traditionens grund".[22])"

http://sv.wikipedia.org/wiki/Nazism#Diskussionen_om_nationalsocialismen

dreambox Kille, 38 år

980 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2010 kl. 15:52
dreambox Kille, 38 år

^
gilla


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet