Vilket parti ska ni rösta på 2010?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
FrokenPilsner Tjej, 33 år

529 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2010 kl. 19:18
FrokenPilsner Tjej, 33 år

Phoenix
Jag klandrar bara honom på en enda punkt!
Och ja, för nu är det 2010 och ingen bryr sig..

Reclaimer Kille, 35 år

2 023 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2010 kl. 19:20
Reclaimer Kille, 35 år

Citat från FrokenPilsner


Phoenix
Jag klandrar bara honom på en enda punkt!
Och ja, för nu är det 2010 och ingen bryr sig..


Nej, och ingen har gjort det sedan han blev skjuten heller.

Zalbeyx Kille, 36 år

7 318 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2010 kl. 19:23
Zalbeyx Kille, 36 år

Sd kanske utav ren princip

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2010 kl. 19:28
Jah Kille, 34 år

Citat från Anklever


Håller helt med! Bara massa straff är inte lösningen.

Pedagogik <3
Fast för mycket kan vara förvirrande tror jag ^^.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2010 kl. 21:30
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Paganblut


Citat från Phoenix

Citat från FrokenPilsner

Olof Palme var inte grym. Själv skulle jag nog rösta på vänstern, sossarna eller miljöpartiet.

Vad gjorde honom dålig?

Att han inte överlevde ett ynka skott h3h3


50 cent är enligt den logiken nio gånger bättre än vad Palme någonsin kommer vara

fafnir Tjej, 34 år

585 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2010 kl. 21:35
fafnir Tjej, 34 år

SD ftw.

Kerryburgerking Kille, 32 år

1 650 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2010 kl. 21:35
Kerryburgerking Kille, 32 år

Citat från natsukashi


Citat från Paganblut

Citat från Phoenix

Citat från FrokenPilsner

Olof Palme var inte grym. Själv skulle jag nog rösta på vänstern, sossarna eller miljöpartiet.

Vad gjorde honom dålig?

Att han inte överlevde ett ynka skott h3h3

50 cent är enligt den logiken nio gånger bättre än vad Palme någonsin kommer vara


+ att han är neger.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2010 kl. 22:34
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Paganblut


Citat från natsukashi

Citat från Paganblut

Att han inte överlevde ett ynka skott h3h3

50 cent är enligt den logiken nio gånger bättre än vad Palme någonsin kommer vara

Jag antar att du förstod att jag drev, Natsukashi.


Jag också, fast det kanske inte framgick!

FrokenPilsner Tjej, 33 år

529 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2010 kl. 22:42
FrokenPilsner Tjej, 33 år

Dock roligare ;D

robin1990 Kille, 36 år

1 907 forumsinlägg

Skrivet:
26 april 2010 kl. 02:50
robin1990 Kille, 36 år

Citat från Anklever


Citat från Jah

För att vi saknar tillräckligt med kompetenta lärare.

Var lärarna verkligen mer kompetenta för 50 år sedan?


för 50 år sedan så hade lärarna rätt att aga barnen för att de skulle lära sig disciplin något som borde vara lagligt idag då man ser hur mycket många elever förstör för sig själv och för andra.

Dels för att dom inte vill eller kan lära sig men också för att många unga behöver bättre vård och stöd.
Tror nog inte att det fanns många deprimerade förr i tiden så skulle passa bra att massutbilda psykologer som kan va ett stöd redan i tidig ålder.

robin1990 Kille, 36 år

1 907 forumsinlägg

Skrivet:
26 april 2010 kl. 03:03
robin1990 Kille, 36 år

Citat från Deadly_Delusion


Humor är bra.

Klassfrågan är den viktigaste för mig, men jag kan också nämna hur dem förstör vårt skolsystem och vår offentliga sjukvård.[/i]

Vilka förstör skolsystemet och den offentliga sjukvården?
Jag kan säga som så att skolsystemet har förbättras väldigt bra med fler behöriga lärare och bättre skolmaterial samt att det läggs resurser på att göra det lättare att lära sig.

Sen så är det lärarnas ansvar hur dom hanterar dessa resurser samt kommunernas ansvar att se till att pengarna läggs på rätt saker.
Tycker kommunen att vägarna eller dylikt behöver förbättras så lägger dom mer pengar på det.
Det gäller hela tiden att som medborgare föra fram sina förslag och åsikter till politikerna i sin kommun så att man kan få det så bra som möjligt. Därför finns politiker och man kan påverka politiker till att göra bättre saker och då kan dom få bättre förtroende.

Vad gäller sjukvården så har den också förbättras med snabbare vårdköer samt att det blir billigare om man handlar mycketreceptbelagd medicin.Också bättre forskning.

robin1990 Kille, 36 år

1 907 forumsinlägg

Skrivet:
26 april 2010 kl. 03:05
robin1990 Kille, 36 år

Citat från Deadly_Delusion


Tror inte jag heller, och det är en av anledningarna till att jag ogillar henne. Hon är så... stel och kall. Hon känns inte som en person. Hon pratar som en jävla robot, som att hon har alla sina svar redan planerade i huvudet. En vänsterpolitiker måste kännas som en av folket, inte någon som kan säga rätt sak vid rätt tillfälle.[/i]

Hon sa dock efter toblerone-affären att hon baske mig inte är någon fifflare.

2qt2bstr8 Kille, 46 år

2 351 forumsinlägg

Skrivet:
26 april 2010 kl. 03:09
2qt2bstr8 Kille, 46 år

Citat från robin1990


Hon sa dock efter toblerone-affären att hon baske mig inte är någon fifflare.

inte för att jag är sosse men herregud, get over it för fan.

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
26 april 2010 kl. 07:23
DumFan Kille, 35 år

Citat från robin1990


för 50 år sedan så hade lärarna rätt att aga barnen för att de skulle lära sig disciplin något som borde vara lagligt idag då man ser hur mycket många elever förstör för sig själv och för andra.

Dels för att dom inte vill eller kan lära sig men också för att många unga behöver bättre vård och stöd.
Tror nog inte att det fanns många deprimerade förr i tiden så skulle passa bra att massutbilda psykologer som kan va ett stöd redan i tidig ålder.[/i]

På vilket sätt skulle det bli bättre med agning? Kan du visa lite forskning som tyder på att barn lär sig bättre och på ett bra sätt av agning?

Nähe, för det finns knappt. Agning i hemmet anses av den breda forskarvärlden som föråldrat och att det inte bör förekomma i hemmer över huvud taget, varför skulle det vara bättre i skolan?

Boyka Kille, 34 år

63 forumsinlägg

Skrivet:
26 april 2010 kl. 13:29
Boyka Kille, 34 år

Moderaterna


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet