Vilket parti ska ni rösta på 2010?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
PIMBOT Tjej, 33 år

1 489 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2010 kl. 19:06
PIMBOT Tjej, 33 år

miljö om jag inte var född så sent

Polat Kille, 37 år

27 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2010 kl. 19:08
Polat Kille, 37 år

Vänster eller piratparitet vi får se.

FrokenPilsner Tjej, 33 år

529 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2010 kl. 19:10
FrokenPilsner Tjej, 33 år

Olof Palme var inte grym. Själv skulle jag nog rösta på vänstern, sossarna eller miljöpartiet.

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2010 kl. 19:10
Jah Kille, 34 år

Citat från Phoenix


Den offentliga skolan är skit. Total brist på disciplin och respekt för lärare.

För att vi saknar tillräckligt med kompetenta lärare.

Reclaimer Kille, 35 år

2 023 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2010 kl. 19:11
Reclaimer Kille, 35 år

Citat från FrokenPilsner


Olof Palme var inte grym. Själv skulle jag nog rösta på vänstern, sossarna eller miljöpartiet.

Vad gjorde honom dålig?

Reclaimer Kille, 35 år

2 023 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2010 kl. 19:12
Reclaimer Kille, 35 år

Citat från Jah


För att vi saknar tillräckligt med kompetenta lärare.

Håller med till viss del.

Men i slutändan handlar det om att eleverna själva tar ansvar för sina studier.

FrokenPilsner Tjej, 33 år

529 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2010 kl. 19:12
FrokenPilsner Tjej, 33 år

Phoenix
Eftersom att det skulle bli väldigt off-topic om jag drog hela historian (vilket är relevant för helbild) så skriver jag bara att han lämnade ut väldigt viktig information till Ryssarna. Och hoppas att du blir nöjd med det!

Reclaimer Kille, 35 år

2 023 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2010 kl. 19:13
Reclaimer Kille, 35 år

Citat från FrokenPilsner


Phoenix
Eftersom att det skulle bli väldigt off-topic om jag drog hela historian (vilket är relevant för helbild) så skriver jag bara att han lämnade ut väldigt viktig information till Ryssarna. Och hoppas att du blir nöjd med det!


SÅ du tror inte att dagens politiker lämnar ut hemligheter till Usa?

FrokenPilsner Tjej, 33 år

529 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2010 kl. 19:14
FrokenPilsner Tjej, 33 år

Phoenix
Jo det gör de säkert, absolut. Men nu var det ju inte dagens politiker som var grymma, utan i detta fall Palme. "..."

Anklever Kille, 34 år

2 433 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2010 kl. 19:16
Anklever Kille, 34 år

Citat från Jah


För att vi saknar tillräckligt med kompetenta lärare.

Var lärarna verkligen mer kompetenta för 50 år sedan?

Zalbeyx Kille, 36 år

7 318 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2010 kl. 19:16
Zalbeyx Kille, 36 år

De som det går bäst för innan c:!

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2010 kl. 19:16
Jah Kille, 34 år

Citat från Phoenix


Håller med till viss del.

Men i slutändan handlar det om att eleverna själva tar ansvar för sina studier.


Det kan man inte i de första årskurserna. Att elever har tappat respekt för lärare, beror på att de har kommit undan med stök och annat, förut.

Reclaimer Kille, 35 år

2 023 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2010 kl. 19:16
Reclaimer Kille, 35 år

Citat från FrokenPilsner


Phoenix
Jo det gör de säkert, absolut. Men nu var det ju inte dagens politiker som var grymma, utan i detta fall Palme. "..."


Precis; och han gjorde mer för Sverige än vad någon av dem någonsin kommer göra.

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2010 kl. 19:16
Jah Kille, 34 år

Citat från Anklever


Var lärarna verkligen mer kompetenta för 50 år sedan?

Absolut inte. Skräck är det sista man ska använda för att få respekt.

Anklever Kille, 34 år

2 433 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2010 kl. 19:18
Anklever Kille, 34 år

Citat från Jah


Citat från Anklever

Var lärarna verkligen mer kompetenta för 50 år sedan?

Absolut inte. Skräck är det sista man ska använda för att få respekt.


Håller helt med! Bara massa straff är inte lösningen.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet