Vilket parti ska ni rösta på 2010?
miljö om jag inte var född så sent
Vänster eller piratparitet vi får se.
Olof Palme var inte grym. Själv skulle jag nog rösta på vänstern, sossarna eller miljöpartiet.
Citat från FrokenPilsner
Olof Palme var inte grym. Själv skulle jag nog rösta på vänstern, sossarna eller miljöpartiet.
Vad gjorde honom dålig?
Phoenix
Eftersom att det skulle bli väldigt off-topic om jag drog hela historian (vilket är relevant för helbild) så skriver jag bara att han lämnade ut väldigt viktig information till Ryssarna. Och hoppas att du blir nöjd med det!
Citat från FrokenPilsner
Phoenix
Eftersom att det skulle bli väldigt off-topic om jag drog hela historian (vilket är relevant för helbild) så skriver jag bara att han lämnade ut väldigt viktig information till Ryssarna. Och hoppas att du blir nöjd med det!
SÅ du tror inte att dagens politiker lämnar ut hemligheter till Usa?
Phoenix
Jo det gör de säkert, absolut. Men nu var det ju inte dagens politiker som var grymma, utan i detta fall Palme. "..."
De som det går bäst för innan c:!
Citat från FrokenPilsner
Phoenix
Jo det gör de säkert, absolut. Men nu var det ju inte dagens politiker som var grymma, utan i detta fall Palme. "..."
Precis; och han gjorde mer för Sverige än vad någon av dem någonsin kommer göra.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet