Vilket parti ska ni rösta på 2010?
Citat från Phoenix
Citat från Deadly_Delusion
Det är mycket möjligt att jag hade tänkt annorlunda om jag hade haft makt. Gör det tänkandet rätt? Nej. Om man missbrukar sin makt så förtjänar man inte den.
Mona Sahlin: "Jag är ju folkligt vald, jag gör vad fan jag vill!"
1. Jag hatar Mona Sahlin.
2. Jag är inte sosse, men föredrar dem över moderaterna.
3. Var fan fick du det där citatet ifrån?
1. Hat är inte bra.
2. Varför?
3. Är säker på att jag läst det någonstans; men minns inte var! =o
Citat från Phoenix
1. Hat är inte bra.
2. Varför?
3. Är säker på att jag läst det någonstans; men minns inte var! =o
För att sossarna i alla fall inte stödjer borgarna medans dem poserar som ett arbetareparti, och dem försöker inte tvinga sjuka till att arbeta?
Jag sökte efter det, och jag kunde inte hitta det. För övrigt så kan jag nästan garantera att hon skämtade om hon verkligen sade så.
Citat från Deadly_Delusion
Citat från Phoenix
1. Hat är inte bra.
2. Varför?
3. Är säker på att jag läst det någonstans; men minns inte var! =o
För att sossarna i alla fall inte stödjer borgarna medans dem poserar som ett arbetareparti, och dem försöker inte tvinga sjuka till att arbeta?
Jag sökte efter det, och jag kunde inte hitta det. För övrigt så kan jag nästan garantera att hon skämtade om hon verkligen sade så.
Skulle snarare tro att det är någon som har skämtat om henne och sagt så. Tror inte hon skulle svära i offentliga sammanhang.
Citat från DumFan
Skulle snarare tro att det är någon som har skämtat om henne och sagt så. Tror inte hon skulle svära i offentliga sammanhang.
Tror inte jag heller, och det är en av anledningarna till att jag ogillar henne. Hon är så... stel och kall. Hon känns inte som en person. Hon pratar som en jävla robot, som att hon har alla sina svar redan planerade i huvudet. En vänsterpolitiker måste kännas som en av folket, inte någon som kan säga rätt sak vid rätt tillfälle.
Jaha, så Sveriges kommande statsminister ska skoja om sådana saker? Intressant...
Jag ser bara ett konkret exempel där.
Det finns sanning i varje skämt. :)))
Citat från Recueillement
"Men du, Fredrik Reinfeldt"
"Men du, Jan Björklund"
"Men du, Maud Olofsson"
HATAR. HATAR att Mona säger för- och efternamn på personen hon debatterar emot, HELA TIDEN.
Riktigt irriterande... ;<
Citat från Recueillement
"Men du, Fredrik Reinfeldt"
"Men du, Jan Björklund"
"Men du, Maud Olofsson"
HATAR. HATAR att Mona säger för- och efternamn på personen hon debatterar emot, HELA TIDEN.
Varför då? =S
Citat från Phoenix
Jaha, så Sveriges kommande statsminister ska skoja om sådana saker? Intressant...
Jag ser bara ett konkret exempel där.
Humor är bra.
Klassfrågan är den viktigaste för mig, men jag kan också nämna hur dem förstör vårt skolsystem och vår offentliga sjukvård.
Citat från Recueillement
Citat från Phoenix
Varför då? =S
För att det är riktigt drygt att lyssna på. Hennes argument består till 50% utav namnen på den hon debatterar mot.
Nej, jag gillar inte Mona. Önskar att Socialdemokraterna hade en annan, mer vettig, partiledare.
Som Olof Palme :> Riktigt skön prick det där.
Den offentliga skolan är skit. Total brist på disciplin och respekt för lärare.
Sjukvården är en annan fråga.
Citat från Recueillement
Palme var grym. Äkta socialdemokrat!
--------------------------------------------------------------------------
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet