Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 21:02
natsukashi Kille, 60 år

Citat från ErikSchwartz


Citat från natsukashi

Erik: Om man mår skitilla/får ont i magen av något brukar man inte vilja äta det igen va? Inte direkt som att kött har någon märkvärd ruseffekt som de kan fastna vid heller!

Folk dricker även fast man får en bakfylla.
För vissa är en smakupplevelse starkare än för andra.


Jag tror att kött är en ganska invand smak däremot. Men nog kan det hända att folk vänder. Tror inte att det är så vanligt däremot.

bobloblaw Tjej, 33 år

8 359 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 21:05
bobloblaw Tjej, 33 år

theblackcicle: Nu när jag tänker efter känner jag igen den där lärarmentaliteten otroligt mycket. Tvingade i en asäcklig och dålig mat hela tiden, och det där med att inte slänga också. Fyfan.

E_Schwartz Kille, 36 år

15 873 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 21:05
E_Schwartz Kille, 36 år

Citat från natsukashi


Jag tror att kött är en ganska invand smak däremot. Men nog kan det hända att folk vänder. Tror inte att det är så vanligt däremot.

Jag tror bara vad jag vet som skalman sa!

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 21:16
theblackicicle Tjej, 36 år

bobloblaw: Nej, usch och fy för folk som tvingar i en saker man inte vill...!

bobloblaw Tjej, 33 år

8 359 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 21:20
bobloblaw Tjej, 33 år

Citat från theblackicicle


bobloblaw: Nej, usch och fy för folk som tvingar i en saker man inte vill...!

som våldtäktsmän! :DDDDD

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 21:22
natsukashi Kille, 60 år

Citat från bobloblaw


Citat från theblackicicle

bobloblaw: Nej, usch och fy för folk som tvingar i en saker man inte vill...!

som våldtäktsmän! :DDDDD


Trodde du gillade sånt ... :(

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 21:23
theblackicicle Tjej, 36 år

Tänkte just på det när jag skrev det x) haha!

bobloblaw Tjej, 33 år

8 359 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 21:23
bobloblaw Tjej, 33 år

Citat från natsukashi


Citat från bobloblaw

Citat från theblackicicle

bobloblaw: Nej, usch och fy för folk som tvingar i en saker man inte vill...!

som våldtäktsmän! :DDDDD

Trodde du gillade sånt ... :(


haha, inte med gamla gubbar!
vet dock inte varför bara just gamla gubbar kan våldta.. men så äre.

Octopussy Tjej, 34 år

940 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 23:14
Octopussy Tjej, 34 år

åh. aldrig fattat tvångsgrejen med skolmat

de säger åt en att ta mat även om man inte vill
de säger att man inte får slänga mat, då kunde någon annan ätit den istället

sen sitter de och tvingar i en det.

kommer ihåg min lågstadielärare som gärna satt med och såg till så att jag åt. när jag började få kväljningar och uppstötningar gav hon sig ibland.
jävla kärring.

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 23:15
theblackicicle Tjej, 36 år

Det borde vara typ olagligt eller nåt... Iaf till viss gräns..

Octopussy Tjej, 34 år

940 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 23:17
Octopussy Tjej, 34 år

alltså
itvingad mat är ju inte bra för någon
jag fattade ju inte ens varför, och det faktum att jag blev så illamående gjorde ju att jag avskydde mat ännu mer

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 23:19
theblackicicle Tjej, 36 år

exakt, förstår precis vad du menar (:

Octopussy Tjej, 34 år

940 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 23:24
Octopussy Tjej, 34 år

hehe :)

melilot Tjej, 32 år

2 877 forumsinlägg

Skrivet:
5 mars 2010 kl. 16:15
melilot Tjej, 32 år

Citat från bobloblaw


Citat från theblackicicle

usch...
Om jag får barn ska de fanimej inte få käka kött, varesig de vill det eller inte, förrän de är 18...

fast om du aldrig introducerar det till dem och vänjer dem vid det, så kommer de ju antagligen inte vilja ha :>


hah, tvärt om antagligen.

bobloblaw Tjej, 33 år

8 359 forumsinlägg

Skrivet:
5 mars 2010 kl. 16:31
bobloblaw Tjej, 33 år

Citat från Freetown


Citat från bobloblaw

Citat från theblackicicle

usch...
Om jag får barn ska de fanimej inte få käka kött, varesig de vill det eller inte, förrän de är 18...

fast om du aldrig introducerar det till dem och vänjer dem vid det, så kommer de ju antagligen inte vilja ha :>

hah, tvärt om antagligen.


menar inte något förbud liksom, utan bara att man låter bli det, och berättar vad det är osv. inte liksom "ÄT INTE KÖTT UNGE"


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet