Vegetarisk och Vegansk kost
stina
Tjej, 32 år
STAMPSTAMPSTAMPSTAMP jag är inte liten
sten
Tjej, 32 år
Är hungrig som fan, funderar på vad jag ska laga..... Tips på något enkelt?
natsukashi
Kille, 60 år
knarkstuvning med knark!
natsukashi
Kille, 60 år
Nejmen, champinjonstuvning på mackor!
Zalbeyx
Kille, 36 år
potatismos (ja, endast potatismos) gott :3
lsidhjkjh
Tjej, 32 år
JAG LJÖG. DET VAR INGEN LINGONPAJ. DET VAR JU FÖR FAN RÖDA VINBÄR.
:(
sten
Tjej, 32 år
Citat från natsukashi
knarkstuvning med knark!
Hmm... Nää.
Nejmen, champinjonstuvning på mackor!
Om jag ändå hade haft champinjoner hemma :( Fan nu blev jag ju sugen på det. Kanske får släpa mig till affären och handla då.
lsidhjkjh
Tjej, 32 år
DOCK HITTADE JAG EN MED LINGON OCH PÄRON NU.
Zalbeyx
Kille, 36 år
Kålpudding?
WOHA
Tjej, 31 år
åhåhåhåhåhåh, fallafelburgare på max!
annars vegetarsik biff och klyftpotatis sitter inte helt fel ;)
QWERDF
33 år
Rökt tofu i toast. <33
Ska göra veganpannkakor. Wish me luck!
paleflesh
Kille, 33 år
Om två veckor kommer jag leva med att någon/kock lagar mat åt mig <3333 skryt.
QWERDF
33 år
Jag föredrar att laga min egen mat. (:
paleflesh
Kille, 33 år
Jag för den delen är för lat, och hyfsat dålig på det.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet