Vegetarisk och Vegansk kost
Hittade två vegetariska recept i senaste numret av buffé som jag är sugen på att testa. En lasagne och en soppa som verkade trevliga.
Jag åt en banan nyss!
Vettefan vad jag ska äta imorgon. Eftersom jag antagligen inte kommer sova någonting inatt, och jag ska träna imorgon, kommer jag nog vara ganska däng. Det blir förmodligen att wooka lite grönsaker och qournbitar, om inte någon har ett bättre förslag?
Jag använder det nästan aldrig, men jag har hemma, och det är praktiskt i wook.
tofu <3
Tror jag ugnsgratinerar wokgrönsaker och potatis idag. Brukar inte göra saker i ugn, 200 grader 20 minuter. Låter det bra?
blir potatisgratäng hehe
ska ha i jättelite kardemumma, buljong för rundare smak, tomater och rosmarin tänkte jag. För att piffa upp receptet lite!
Kanel är <3<3
Jag har kokosmjölk.. och stark sås... och kanel... tror jag ska göra soppa. :DDD
Blir potatisgratäng för min del idag!
vegetarisk mat är åh så gott!
för min del blir det dock köttgryta idag :<
Die ^
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet