Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Accidents Kille, 34 år

3 292 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2010 kl. 01:40
Accidents Kille, 34 år

Hittade två vegetariska recept i senaste numret av buffé som jag är sugen på att testa. En lasagne och en soppa som verkade trevliga.

lsidhjkjh Tjej, 32 år

2 983 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2010 kl. 01:42
lsidhjkjh Tjej, 32 år

Jag åt en banan nyss!

lsidhjkjh Tjej, 32 år

2 983 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2010 kl. 01:51
lsidhjkjh Tjej, 32 år

Vettefan vad jag ska äta imorgon. Eftersom jag antagligen inte kommer sova någonting inatt, och jag ska träna imorgon, kommer jag nog vara ganska däng. Det blir förmodligen att wooka lite grönsaker och qournbitar, om inte någon har ett bättre förslag?

lsidhjkjh Tjej, 32 år

2 983 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2010 kl. 01:56
lsidhjkjh Tjej, 32 år

Jag använder det nästan aldrig, men jag har hemma, och det är praktiskt i wook.

lsidhjkjh Tjej, 32 år

2 983 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2010 kl. 01:57
lsidhjkjh Tjej, 32 år

Citat från SNELHEST


Soppor av alla de slag är fortfarande min favorit, eller grytor!

Då ska det vara nybakat bröd till!

aquafina Tjej, 32 år

235 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2010 kl. 01:58
aquafina Tjej, 32 år

tofu <3

Accidents Kille, 34 år

3 292 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2010 kl. 01:58
Accidents Kille, 34 år

Citat från TRIXI


tofu <3
--------------------------------------------------------------------------

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2010 kl. 16:49
natsukashi Kille, 60 år

Tror jag ugnsgratinerar wokgrönsaker och potatis idag. Brukar inte göra saker i ugn, 200 grader 20 minuter. Låter det bra?

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2010 kl. 17:08
natsukashi Kille, 60 år

blir potatisgratäng hehe

ska ha i jättelite kardemumma, buljong för rundare smak, tomater och rosmarin tänkte jag. För att piffa upp receptet lite!

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2010 kl. 17:23
natsukashi Kille, 60 år

Kanel är <3<3

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2010 kl. 17:24
QWERDF 33 år

Jag har kokosmjölk.. och stark sås... och kanel... tror jag ska göra soppa. :DDD

solitarymoment Tjej, 33 år

6 072 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2010 kl. 17:32
solitarymoment Tjej, 33 år

Blir potatisgratäng för min del idag!

mikado Tjej, 32 år

1 750 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2010 kl. 17:35
mikado Tjej, 32 år

vegetarisk mat är åh så gott!
för min del blir det dock köttgryta idag :<

bobloblaw Tjej, 32 år

8 359 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2010 kl. 17:36
bobloblaw Tjej, 32 år

Citat från mikado


vegetarisk mat är åh så gott!
för min del blir det dock köttgryta idag :<


<///////////3

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2010 kl. 17:46
QWERDF 33 år

Die ^


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet