Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
19 januari 2013 kl. 17:36
Wopsie Kille, 35 år

Citat från poppe


Va.............
Du skrev ju att man blir bäng fastän att det bryts ner, det stämmer ju inte


Skrev att det förstörs vid upphettning


Alltså jag vi pratade inte om hur varmt man skulle koka något,, gah, whatever.

user12345 Tjej, 30 år

15 322 forumsinlägg

Skrivet:
19 januari 2013 kl. 19:00
user12345 Tjej, 30 år

Har hittat billig, löpefri, riven ost på Willys, ohoh!

Det firar vi med champinjon- och blomkålspizza med avokado och ruccola. :VVVV

YamadaAkira Kille, 37 år

1 746 forumsinlägg

Skrivet:
19 januari 2013 kl. 19:13
YamadaAkira Kille, 37 år

Citat från Malign


brukar ta b12, omega 3 och d-vitamin några gånger / vecka.


Vart hittar du omega 3 som inte görs på fisk?[/i]

Finns Alg-Omega3 som min bror kör på. Kommer dock inte ihåg var han köper dem. Kan kolla och återkomma!? (:

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
19 januari 2013 kl. 19:59
natsukashi Kille, 60 år

jag lagade nyss mat med pontuspma, det blev nice!!!

Malign Kille, 37 år

432 forumsinlägg

Skrivet:
19 januari 2013 kl. 20:01
Malign Kille, 37 år

Citat från YamadaAkira


Citat från Malign

brukar ta b12, omega 3 och d-vitamin några gånger / vecka.


Vart hittar du omega 3 som inte görs på fisk?

Finns Alg-Omega3 som min bror kör på. Kommer dock inte ihåg var han köper dem. Kan kolla och återkomma!? (:



Det hade uppskattats. Har kollat lite på apotekets hemsida men inte hittat lösningen på mina problem.

YamadaAkira Kille, 37 år

1 746 forumsinlägg

Skrivet:
19 januari 2013 kl. 20:04
YamadaAkira Kille, 37 år

Citat från Malign


Finns Alg-Omega3 som min bror kör på. Kommer dock inte ihåg var han köper dem. Kan kolla och återkomma!? (:


Det hade uppskattats. Har kollat lite på apotekets hemsida men inte hittat lösningen på mina problem.[/i]

Här du! (:
http://www.svenskhalsokost.se/produkter/algomega3?gclid=CNv7oZuO9bQCFWZ2cAod8Q8AtA

Malign Kille, 37 år

432 forumsinlägg

Skrivet:
19 januari 2013 kl. 20:06
Malign Kille, 37 år

En tackar.

KratzPMA Kille, 37 år

3 914 forumsinlägg

Skrivet:
19 januari 2013 kl. 22:15
KratzPMA Kille, 37 år

Emocore, vad ska jag äta? Hit me.

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
19 januari 2013 kl. 22:16
RedShirtGuy Tjej, 34 år

GUACAMOLE

KratzPMA Kille, 37 år

3 914 forumsinlägg

Skrivet:
19 januari 2013 kl. 22:18
KratzPMA Kille, 37 år

Åt min sista avokado igår, annars så.

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
19 januari 2013 kl. 22:19
mandis Tjej, 32 år

Pestopasta!

KratzPMA Kille, 37 år

3 914 forumsinlägg

Skrivet:
19 januari 2013 kl. 22:19
KratzPMA Kille, 37 år

Det här blir ju min middag, om än sen. Men jag kokar nog potatis, kan aldrig gå fel med potatis.

prospero Tjej, 59 år

368 forumsinlägg

Skrivet:
19 januari 2013 kl. 22:22
prospero Tjej, 59 år

ris + banan + massa grönsaker + salta jordnötter + mangochutney + curry

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
19 januari 2013 kl. 22:24
mandis Tjej, 32 år

Potatis är nog nästan den godaste kolhydraten.

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
19 januari 2013 kl. 22:24
RedShirtGuy Tjej, 34 år

GUACAMOLE unt NACCHOS
Det går aldrig fel


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet