Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Mittkontoarborta 26 år

4 078 forumsinlägg

Skrivet:
15 januari 2013 kl. 01:00

Citat från Becky



Går typ efter detta.
Hoppa till 2:20 för recept.


åh blev rätt sugen på att göra potatisgrejen.
typ baka potatis, ta ur innehållet, blanda det med kryddor osv och sedan stoppa in i ugnen igen!
aldrig tänkt på det.

shunomayne Kille, 31 år

3 680 forumsinlägg

Skrivet:
15 januari 2013 kl. 01:02
shunomayne Kille, 31 år

Citat från yndihalda


Vegbreak facebreak.

Varje dag.

KratzPMA Kille, 37 år

3 914 forumsinlägg

Skrivet:
15 januari 2013 kl. 09:10
KratzPMA Kille, 37 år

Oj, här var man kränkt.

Pungkr0ssarN Kille, 32 år

39 forumsinlägg

Skrivet:
15 januari 2013 kl. 20:02
Pungkr0ssarN Kille, 32 år



Hemmagjord havremjölk <3

AeriDorno Kille, 30 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
15 januari 2013 kl. 20:03
AeriDorno Kille, 30 år

Ambitiöst. Blev det gott?

Pungkr0ssarN Kille, 32 år

39 forumsinlägg

Skrivet:
15 januari 2013 kl. 20:06
Pungkr0ssarN Kille, 32 år

Det blev gott. Smakar lite mer gröt än köpt, dock. Ska nog öka sötman nästa gång, så blir det nog grymt. :)

sailormoon Tjej, 31 år

2 022 forumsinlägg

Skrivet:
15 januari 2013 kl. 20:09
sailormoon Tjej, 31 år

Hur gick du tillväga? :)

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
15 januari 2013 kl. 21:26
natsukashi Kille, 60 år

Ska testa att göra rostad tomatsoppa istället för den vanliga jag brukar göra. Då får jag också inviga min stavmixer!

Becky Tjej, 31 år

1 506 forumsinlägg

Skrivet:
15 januari 2013 kl. 21:29
Becky Tjej, 31 år

Citat från unsterblich


Ska testa att göra rostad tomatsoppa istället för den vanliga jag brukar göra. Då får jag också inviga min stavmixer!

Snälla. Ät det med vitlöksbröd också.
Mmmmh.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
15 januari 2013 kl. 21:30
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Becky


Snälla. Ät det med vitlöksbröd också.
Mmmmh.


Har ingen jäst eller något. Plus att klockan är mycket. Får äta den rent haha :(

Becky Tjej, 31 år

1 506 forumsinlägg

Skrivet:
15 januari 2013 kl. 21:46
Becky Tjej, 31 år

Citat från unsterblich


Darn iit. :(
Men. Den är magisk ändå faktiskt.

KratzPMA Kille, 37 år

3 914 forumsinlägg

Skrivet:
15 januari 2013 kl. 23:44
KratzPMA Kille, 37 år

bakpotatis is a helluva drug.

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
16 januari 2013 kl. 21:04
mandis Tjej, 32 år


Känns som att jag och min man äter sjukt varierad mat.

sailormoon Tjej, 31 år

2 022 forumsinlägg

Skrivet:
16 januari 2013 kl. 21:06
sailormoon Tjej, 31 år

någon som gjort chapatibröd och kan säga om det blev gott eller inte?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet