Vegetarisk och Vegansk kost
Vi köpte andra tacobottnar än vanligt annars så vare väl inget annorlunda mer än att man hade texmexgrejer på toppen ...
Men texmexpizza, ew. :( Var mest att vi har asmycket bröd och har hört att det brödet ska vara jättegott som botten! Tänkte mest fråga eftersom det är så tunnt.
blir inte brödet stenhårt?
är inte mycket annorlunda från en quasedilla så det ska nog funka fint
man ska ju inte ha det inne hur länge som helst :x
Aldrig ätit det, men vi får testa! :D
HAha jävla noobs ju.
ofta folk äter animaler?
SICKA NOOBS!
ost är så överskattat :(
Citat från SPUN
Jag själv bryr mig inte om vad andra äter överhuvudtaget. Mer att man kan undra vad folk tänker när man kallar sig veg och sen äter kött. Det är ju helt upp till var och en vad dom gör men varför ens uttala sig om att man är något sen inte är det?
Man kan ju ifrågasätta menar jag. Men människor får göra precis vad dom vill och mår bra av.[/i]
Jag håller faktiskt med dig till en viss del men har inte killen bara varit veg i typ 2 veckor nu?
Citat från haligh
ost är så överskattat :(
lika bra att äta tram till pizzan om man är heroinist!!
gnäll gråt
Citat från haligh
Citat från SPUN
Jag själv bryr mig inte om vad andra äter överhuvudtaget. Mer att man kan undra vad folk tänker när man kallar sig veg och sen äter kött. Det är ju helt upp till var och en vad dom gör men varför ens uttala sig om att man är något sen inte är det?
Man kan ju ifrågasätta menar jag. Men människor får göra precis vad dom vill och mår bra av.
Jag håller faktiskt med dig till en viss del men har inte killen bara varit veg i typ 2 veckor nu?
Två veckor, jo.
Första veckan så råkade jag smälla i mig en panpizza, men jag kallar mig veg i alla fall.. :) Ser inte hur det är dubbelmoral, det är många som råkar göra fel första veckan
kom igen guize.
första veckan som vegan så drog jag till max och åt falafelmålet och trodde den var helt vegansk så jag bad inte dem att ta bort kebabsåsen :(
Har kokat svinmycket vita bönor men vet inte vad jag ska göra med dem..
Gjorde bön-/sötpotatisbiffar igår och sojafärssås med bönor idag. Fler tips?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet