Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
14 januari 2013 kl. 22:12
natsukashi Kille, 60 år

Vi köpte andra tacobottnar än vanligt annars så vare väl inget annorlunda mer än att man hade texmexgrejer på toppen ...

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
14 januari 2013 kl. 22:13
mandis Tjej, 32 år

Men texmexpizza, ew. :( Var mest att vi har asmycket bröd och har hört att det brödet ska vara jättegott som botten! Tänkte mest fråga eftersom det är så tunnt.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
14 januari 2013 kl. 22:16
Wopsie Kille, 35 år

blir inte brödet stenhårt?

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
14 januari 2013 kl. 22:17
natsukashi Kille, 60 år

är inte mycket annorlunda från en quasedilla så det ska nog funka fint

sailormoon Tjej, 31 år

2 022 forumsinlägg

Skrivet:
14 januari 2013 kl. 22:17
sailormoon Tjej, 31 år

man ska ju inte ha det inne hur länge som helst :x

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
14 januari 2013 kl. 22:17
mandis Tjej, 32 år

Aldrig ätit det, men vi får testa! :D

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
14 januari 2013 kl. 22:18
RedShirtGuy Tjej, 34 år

HAha jävla noobs ju.
ofta folk äter animaler?
SICKA NOOBS!

postlapsaria Tjej, 33 år

1 970 forumsinlägg

Skrivet:
14 januari 2013 kl. 22:20
postlapsaria Tjej, 33 år

ost är så överskattat :(

postlapsaria Tjej, 33 år

1 970 forumsinlägg

Skrivet:
14 januari 2013 kl. 22:21
postlapsaria Tjej, 33 år

Citat från SPUN



Jag själv bryr mig inte om vad andra äter överhuvudtaget. Mer att man kan undra vad folk tänker när man kallar sig veg och sen äter kött. Det är ju helt upp till var och en vad dom gör men varför ens uttala sig om att man är något sen inte är det?

Man kan ju ifrågasätta menar jag. Men människor får göra precis vad dom vill och mår bra av.[/i]

Jag håller faktiskt med dig till en viss del men har inte killen bara varit veg i typ 2 veckor nu?

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
14 januari 2013 kl. 22:22
natsukashi Kille, 60 år

Citat från haligh


ost är så överskattat :(

lika bra att äta tram till pizzan om man är heroinist!!

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
14 januari 2013 kl. 22:22
Wopsie Kille, 35 år

gnäll gråt

Meowtwo Kille, 32 år

8 339 forumsinlägg

Skrivet:
14 januari 2013 kl. 22:23
Meowtwo Kille, 32 år

Citat från haligh


Citat från SPUN


Jag själv bryr mig inte om vad andra äter överhuvudtaget. Mer att man kan undra vad folk tänker när man kallar sig veg och sen äter kött. Det är ju helt upp till var och en vad dom gör men varför ens uttala sig om att man är något sen inte är det?

Man kan ju ifrågasätta menar jag. Men människor får göra precis vad dom vill och mår bra av.

Jag håller faktiskt med dig till en viss del men har inte killen bara varit veg i typ 2 veckor nu?


Två veckor, jo.
Första veckan så råkade jag smälla i mig en panpizza, men jag kallar mig veg i alla fall.. :) Ser inte hur det är dubbelmoral, det är många som råkar göra fel första veckan

postlapsaria Tjej, 33 år

1 970 forumsinlägg

Skrivet:
14 januari 2013 kl. 22:24
postlapsaria Tjej, 33 år

Citat från SPUN




Han får ju göra vad han vill.
[/i]

men jaja dåså.

postlapsaria Tjej, 33 år

1 970 forumsinlägg

Skrivet:
14 januari 2013 kl. 22:26
postlapsaria Tjej, 33 år

kom igen guize.
första veckan som vegan så drog jag till max och åt falafelmålet och trodde den var helt vegansk så jag bad inte dem att ta bort kebabsåsen :(

mmnej Tjej, 35 år

1 970 forumsinlägg

Skrivet:
14 januari 2013 kl. 22:36
mmnej Tjej, 35 år

Har kokat svinmycket vita bönor men vet inte vad jag ska göra med dem..
Gjorde bön-/sötpotatisbiffar igår och sojafärssås med bönor idag. Fler tips?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet