Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
11 januari 2010 kl. 22:23
AlexNoir Tjej, 32 år

Citat från sanningen


Åh, Aplro's +kalcium smakar glass, haha!

KratzPMA Kille, 37 år

3 914 forumsinlägg

Skrivet:
11 januari 2010 kl. 22:36
KratzPMA Kille, 37 år

Alpro, backed all da way

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
11 januari 2010 kl. 22:43
theblackicicle Tjej, 36 år



morot <3
don't mind silly face :E

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
11 januari 2010 kl. 22:44
RedShirtGuy Tjej, 34 år

Tar typ alltid två rejäla morötter varje kväll.
Underbart goda

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
11 januari 2010 kl. 22:45
theblackicicle Tjej, 36 år

älskar mitten på moroten, den är så söt :D dfr det är gott med smala morotar, består oftast av större delen mitt! eller hur man nu säger..

EDIT: haha morotar! morötter*

Unbeaten Tjej, 31 år

1 018 forumsinlägg

Skrivet:
12 januari 2010 kl. 00:11
Unbeaten Tjej, 31 år

Citat från theblackicicle


älskar mitten på moroten, den är så söt :D dfr det är gott med smala morotar, består oftast av större delen mitt! eller hur man nu säger..

EDIT: haha morotar! morötter*


Haha jag säger alltid morotar! xD

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
12 januari 2010 kl. 00:13
theblackicicle Tjej, 36 år

Unbeaten:

Tror det är skada från när jag pratade bebisspråk med mina kaniner... Fast då lät det snarare som mojjotar! haha (:

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
12 januari 2010 kl. 00:46
theblackicicle Tjej, 36 år

Oooh, här står det där om glycerin + varianterna som jag frågade om!
Massa animaliska produkter och deras alternativ

http://www.peta.org/MC/factsheet_display.asp?ID=72

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
12 januari 2010 kl. 02:50
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Apelsin


Vilken är den godaste havre/sojamjölken?
Jag har endast smakat Gogreen och den är verkligen jätteäcklig.


coops havre, ful förpackning, smakar nice

KratzPMA Kille, 37 år

3 914 forumsinlägg

Skrivet:
12 januari 2010 kl. 12:09
KratzPMA Kille, 37 år

Så charmig bild förresten, haha :)

Alpro stödjer ja all the way iallafall, akta er för Oatly's havremjölk med D-vitamin bara, animaliskt d-vitamin är ingen höjdare om man är vegan :P:p:P

funeralparty Tjej, 33 år

2 215 forumsinlägg

Skrivet:
12 januari 2010 kl. 12:28
funeralparty Tjej, 33 år

Citat från Fahlaine


Man kan alltid experimentera sig fram ju? :>
Roligare än att hålla sig till receptet hela tiden.

Måste prova att göra den här osten också.
Enda problemet är att jag inte kan hitta agar i hälsobutikerna.


Min mamma sa häromdagen att det finns jättebillig agar i asiatiska affärer! Vet inte om det stämmer, men du kan ju kolla.

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
12 januari 2010 kl. 15:55
theblackicicle Tjej, 36 år

Ohoo satan! :D
Macka med avokado på... MUMS :D
Finns det avokadosmör?? Hade varit sjukt najjs (:

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
12 januari 2010 kl. 15:57
natsukashi Kille, 60 år

Citat från theblackicicle


Ohoo satan! :D
Macka med avokado på... MUMS :D
Finns det avokadosmör?? Hade varit sjukt najjs (:


guacamole? :D

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
12 januari 2010 kl. 16:09
theblackicicle Tjej, 36 år

Citat från natsukashi


Citat från theblackicicle

Ohoo satan! :D
Macka med avokado på... MUMS :D
Finns det avokadosmör?? Hade varit sjukt najjs (:

guacamole? :D


nä men mer liksom BARA avokado.. Kanske typ salt och peppar också.. Fast kletigt :D Men är väl iofs för mkt färskvara för att det ska vara möjligt... Får köpa avokado oftare helt enkelt..

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
12 januari 2010 kl. 16:13
natsukashi Kille, 60 år

Det håller längre om man slänger ner en kärna. Om du inte har citronsaft i det så blir det brunt sjukt snabbt däremot.
Men jag har haft guacamole 2 dagar i kylen utan några mer problem än färgen.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet