Vegetarisk och Vegansk kost
Alpro, backed all da way
Tar typ alltid två rejäla morötter varje kväll.
Underbart goda
älskar mitten på moroten, den är så söt :D dfr det är gott med smala morotar, består oftast av större delen mitt! eller hur man nu säger..
EDIT: haha morotar! morötter*
Citat från theblackicicle
älskar mitten på moroten, den är så söt :D dfr det är gott med smala morotar, består oftast av större delen mitt! eller hur man nu säger..
EDIT: haha morotar! morötter*
Haha jag säger alltid morotar! xD
Unbeaten:
Tror det är skada från när jag pratade bebisspråk med mina kaniner... Fast då lät det snarare som mojjotar! haha (:
Oooh, här står det där om glycerin + varianterna som jag frågade om!
Massa animaliska produkter och deras alternativ
http://www.peta.org/MC/factsheet_display.asp?ID=72
Citat från Apelsin
Vilken är den godaste havre/sojamjölken?
Jag har endast smakat Gogreen och den är verkligen jätteäcklig.
coops havre, ful förpackning, smakar nice
Så charmig bild förresten, haha :)
Alpro stödjer ja all the way iallafall, akta er för Oatly's havremjölk med D-vitamin bara, animaliskt d-vitamin är ingen höjdare om man är vegan :P:p:P
Citat från Fahlaine
Man kan alltid experimentera sig fram ju? :>
Roligare än att hålla sig till receptet hela tiden.
Måste prova att göra den här osten också.
Enda problemet är att jag inte kan hitta agar i hälsobutikerna.
Min mamma sa häromdagen att det finns jättebillig agar i asiatiska affärer! Vet inte om det stämmer, men du kan ju kolla.
Ohoo satan! :D
Macka med avokado på... MUMS :D
Finns det avokadosmör?? Hade varit sjukt najjs (:
Citat från theblackicicle
Ohoo satan! :D
Macka med avokado på... MUMS :D
Finns det avokadosmör?? Hade varit sjukt najjs (:
guacamole? :D
Citat från natsukashi
Citat från theblackicicle
Ohoo satan! :D
Macka med avokado på... MUMS :D
Finns det avokadosmör?? Hade varit sjukt najjs (:
guacamole? :D
nä men mer liksom BARA avokado.. Kanske typ salt och peppar också.. Fast kletigt :D Men är väl iofs för mkt färskvara för att det ska vara möjligt... Får köpa avokado oftare helt enkelt..
Det håller längre om man slänger ner en kärna. Om du inte har citronsaft i det så blir det brunt sjukt snabbt däremot.
Men jag har haft guacamole 2 dagar i kylen utan några mer problem än färgen.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
