Vegetarisk och Vegansk kost
QWERDF
33 år
Havremjölk med chokladsmak är gott. :D
natsukashi
Kille, 60 år
Citat från KratzPMA
Avokado<3
Havrechokladmjölk, är det gott? Köpte en idag så hoppas det var värt det.
Det är mumsigt ja, fast det ger mig ont i lilla magen och får mig att bli röd och svettas och typ får mig att hata livet. Mest för att jag är allergisk emot choklad och för att jag inte har någon vidare sockertolerans.
Fahlaine: Brukade ha purjolök och veggomajonäs (plamils) på mina mackor. Det var episkt jättegott. Jag saknar plamils majonäs, citygross tog bort den. :(
QWERDF
33 år
Tur att jag inte är ensam då. Alla säger att jag är konstig som har det på macka.
Göra egen majonnäs? :D
natsukashi
Kille, 60 år
Citat från Fahlaine
Tur att jag inte är ensam då. Alla säger att jag är konstig som har det på macka.
Göra egen majonnäs? :D
Smakar inte som den på ärtprotein jueee. :I
natsukashi
Kille, 60 år
Ah, du bor också på fel sida av Sverige, har du saltvattensjöar där du bor? För i vegantråden så berättar jag om en polare till mig som berättare om alger man kan plocka själv som ska funka nästan lika bra!
natsukashi
Kille, 60 år
Det stämmer! :D
Har inte goodstore Agar Agar då?
QWERDF
33 år
Inte kollat där. Får försöka hitta dit under veckan.
Tack för tipset! :D
natsukashi
Kille, 60 år
Vassegå! 8)
blueberrycrunch
32 år
theblackicicle
Tjej, 36 år
Citat från KratzPMA
Avokado<3
Havrechokladmjölk, är det gott? Köpte en idag så hoppas det var värt det.
tkr de tre första glasen är helt underbara! smakar precis som pucko. men sista decilitrarna häller jag ut, smakar typ bara havre >:
QWERDF
33 år
Därför skakar man ordentligt.
theblackicicle
Tjej, 36 år
Nä då blir det för mycket havresmak rättigenom.. Godast blir det om man låter bli att skaka och dricker det översta (:
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
