Varför gillar inte tjejer snälla killar?
Citat från heaton2001:
Citat från GlenCoco:
I Was Nice To A Girl And All I Got Was This Lousy Friendship
Is This Fall Out Boy Reference?
hela mitt liv är en FOB-referens
Älskar att "problemet" med att "tjejer inte gillar snälla killar" är att tjejer ibland enbart bara gillar dem. #fedoraception
En gång var jag på krogen med min vän och köpte en drink åt henne sen så hade hon inte sex med mig man måste va en badboy för att få sex men det tänker inte jag vara jag kommer alltid fortsätta vara en gentleman även fast jag inte får ligga för jag är ingen badboy
PS wake up sheeple
har du bra sociala skills + bra utseende så blir du gillad oavsett om du är snäll eller elak.
leafy
oj
OJ
How is this still a thing?
VI GILLAR SNÄLLA KILLAR MEN INTE OM DU ÄR FUL I VÅRA ÖGON.
Individuellt.
Simpelt.
om.g kan nt lita pp tjej er längre.... ... ..... så mcke smink kan ju int.veta. vem somä r Där b,akom ...... skuille, aldrig. vara,a otrogen... ni e ba thots.....
smin,,,,,,, eller EN MASK,,?!
Men.. Men... Vaffö. Vaffö gilla inte tjeje snälla killa? Vaffö vaffö inte dee. Horror allihop
jääövla beruddar e INge o ha änndå,. elellr Hur Grabbar . kom ignnen nu ,
fÖrseökker ba cucccka mej....
åt HELVETe me tjejjer ..
NE bro ., ja HAR min DIgemonkura ellä VA de nu HETÄer sOM inge brudd jävel Kan er;;;SÄtta^^
de a llt de tänke påö., C U Ckkca alla MaNSGrissar , de va de sälgger nä dom sitte . där i Stor Stadden o drikekr, cossmo politan me suggrör.
à la bruddar e rikticka chickybitCH
Dom kommer ändå aldrig att rida mig som en 63.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet