Varför gillar inte tjejer snälla killar?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
E_Schwartz Kille, 36 år

15 873 forumsinlägg

Skrivet:
29 december 2016 kl. 00:30
E_Schwartz Kille, 36 år

Om en person gör det till sin grej att denna är snäll så skulle jag fan uppleva det som att denna person är jävligt tråkig.

Var snäll, det är en riktigt bra egenskap, men lägg inte fram det som om det vore hela din personlighet och att det är det enda du fokuserar på.

heaton2001 60 år

4 262 forumsinlägg

Skrivet:
29 december 2016 kl. 00:33
heaton2001 60 år

Man ska vara elak. Det är så man får b-rudar ;) typ när man lägger krokben för någon och instantly har man fått 50 nya matchningar i tinder :O

bIockfie Tjej, 26 år

27 forumsinlägg

Skrivet:
29 december 2016 kl. 00:59
bIockfie Tjej, 26 år

1 krokben = 50 ligg

DinGud Kille, 33 år

9 208 forumsinlägg

Skrivet:
29 december 2016 kl. 01:05
DinGud Kille, 33 år

Jag köpte nyss en Fedora. :)

onlinedigital Tjej, 31 år

4 735 forumsinlägg

Skrivet:
29 december 2016 kl. 03:14
onlinedigital Tjej, 31 år

e han snäll? måste jag sluta gilla?

TeddyBonBon Kille, 32 år

105 forumsinlägg

Skrivet:
29 december 2016 kl. 08:31
TeddyBonBon Kille, 32 år

Det har jag undrat hela mitt liv men har börjat förstå varför,
Själv faller jag alltid för dryga sjukt taskiga tjejer när jag egentligen vill ha en söt snäll,rar, osjälvisk och omtänksam tjej

pingu 29 år

5 257 forumsinlägg

Skrivet:
29 december 2016 kl. 08:37
pingu 29 år

Citat från TeddyBonBon:


Det har jag undrat hela mitt liv men har börjat förstå varför,
Själv faller jag alltid för dryga sjukt taskiga tjejer när jag egentligen vill ha en söt snäll,rar, osjälvisk och omtänksam tjej


e d för du e C U C K eller? :D

CraxiBamdikut 30 år

2 668 forumsinlägg

Skrivet:
29 december 2016 kl. 08:59
CraxiBamdikut 30 år

köpte varm choklad med mitt nummer på mugggen och hom har inte ens SMSAT ???!

glencoco 31 år

6 238 forumsinlägg

Skrivet:
29 december 2016 kl. 09:03
glencoco 31 år

I Was Nice To A Girl And All I Got Was This Lousy Friendship

pingu 29 år

5 257 forumsinlägg

Skrivet:
29 december 2016 kl. 09:11
pingu 29 år

Citat från WhiteknightPK_Kung:


köpte varm choklad med mitt nummer på mugggen och hom har inte ens SMSAT ???!

;)

pingu skickade en bild
heaton2001 60 år

4 262 forumsinlägg

Skrivet:
29 december 2016 kl. 11:02
heaton2001 60 år

Citat från GlenCoco:


I Was Nice To A Girl And All I Got Was This Lousy Friendship

Is This Fall Out Boy Reference?

Niko Kille, 36 år

16 637 forumsinlägg

Skrivet:
29 december 2016 kl. 13:55
Niko Kille, 36 år

man ska ej va badguy eller niceguy:pp
bästa d, är va kränkt och ta debatter
b-ruddar älskar killar som argumenterar med
Känslor !

tysth 33 år

4 436 forumsinlägg

Skrivet:
29 december 2016 kl. 14:05
tysth 33 år

bästa e å ljuga om att man kan japp den gäri sen när man får reda på att hon e överviktig så nekar man å skulle aldrig:0

Niko Kille, 36 år

16 637 forumsinlägg

Skrivet:
29 december 2016 kl. 14:07
Niko Kille, 36 år

:DDd
yeaK


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet