Varför gillar inte tjejer snälla killar?
Om en person gör det till sin grej att denna är snäll så skulle jag fan uppleva det som att denna person är jävligt tråkig.
Var snäll, det är en riktigt bra egenskap, men lägg inte fram det som om det vore hela din personlighet och att det är det enda du fokuserar på.
Man ska vara elak. Det är så man får b-rudar ;) typ när man lägger krokben för någon och instantly har man fått 50 nya matchningar i tinder :O
1 krokben = 50 ligg
Jag köpte nyss en Fedora. :)
Det har jag undrat hela mitt liv men har börjat förstå varför,
Själv faller jag alltid för dryga sjukt taskiga tjejer när jag egentligen vill ha en söt snäll,rar, osjälvisk och omtänksam tjej
Citat från TeddyBonBon:
Det har jag undrat hela mitt liv men har börjat förstå varför,
Själv faller jag alltid för dryga sjukt taskiga tjejer när jag egentligen vill ha en söt snäll,rar, osjälvisk och omtänksam tjej
e d för du e C U C K eller? :D
köpte varm choklad med mitt nummer på mugggen och hom har inte ens SMSAT ???!
I Was Nice To A Girl And All I Got Was This Lousy Friendship
Citat från WhiteknightPK_Kung:
köpte varm choklad med mitt nummer på mugggen och hom har inte ens SMSAT ???!
;)
Citat från GlenCoco:
I Was Nice To A Girl And All I Got Was This Lousy Friendship
Is This Fall Out Boy Reference?
man ska ej va badguy eller niceguy:pp
bästa d, är va kränkt och ta debatter
b-ruddar älskar killar som argumenterar med
Känslor !
bästa e å ljuga om att man kan japp den gäri sen när man får reda på att hon e överviktig så nekar man å skulle aldrig:0
:DDd
yeaK
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet

