Varför äta kött?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
14 oktober 2011 kl. 16:49
Thias Kille, 38 år

Citat från iTranscend


Det är svårt att säga. Du kan ju helt enkelt bara ha varit ännu smalare innan. Självklart gick du upp i muskler, men jag tvivlar på att du kan ha gått upp 10kg muskler då det är otroligt mycket. Om du är så smal som du var där så lär utan tvekan en hel del ha varit fett.

Tror du inte jag tyckte det själv var konstigt ? Jag vägde mig var 3 dag och jag gick från 60-70 kg och det var muskler, den bilden hade jag gått upp till 64 kg.
Aja orkar inte diskutera med någon som inte vill förstå att alla människo kroppar fungerar olika.
Min mor hade samma ämnesomsättning.

Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
14 oktober 2011 kl. 16:51
Thias Kille, 38 år

Citat från MadameNoir


Haha, gulligt att killar tycker att det är så viktigt att kunna bygga muskler, lol.

Jag tycker det är viktigt då jag inte vill bli kotryggad när jag blir äldre.

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
14 oktober 2011 kl. 17:02
AlexNoir Tjej, 32 år

Citat från natsukashi


Tycker inte att det är viktigt, vill bara inte att min ölkagge ska bli mycket större. :(

Haha, du får dra ner på öldrickandet unge man! :3

Citat från Thias

Jag tycker det är viktigt då jag inte vill bli kotryggad när jag blir äldre.

Träning är bra så jag kritiserar det inte direkt. Muskler är fint så jag kan inte direkt kritisera det heller med det låter som att många unga herrar äter kött för att de är rädda för att inte kunna bygga muskler.

Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
14 oktober 2011 kl. 17:08
Thias Kille, 38 år

Citat från MadameNoir


Citat från natsukashi

Tycker inte att det är viktigt, vill bara inte att min ölkagge ska bli mycket större. :(

Haha, du får dra ner på öldrickandet unge man! :3

Citat från Thias

Jag tycker det är viktigt då jag inte vill bli kotryggad när jag blir äldre.

Träning är bra så jag kritiserar det inte direkt. Muskler är fint så jag kan inte direkt kritisera det heller med det låter som att många unga herrar äter kött för att de är rädda för att inte kunna bygga muskler.


Okej :-) när jag låg på hård träning så ät jag både kött å grönt för,att det fungerar bäst för mig så ^^ man kan bygga en fin kropp på både kött och veggo kost :)

Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
14 oktober 2011 kl. 17:15
Thias Kille, 38 år

Citat från natsukashi


Det ser ju inte ens ut som muskler haha

Tränade för att bli stark inte för att få stora pysmuskler;) därför ser jag inte så stor ut.
Och min dominerande muskelgrupp är magmusklerna.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
14 oktober 2011 kl. 19:01
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Thias


Citat från natsukashi

Det ser ju inte ens ut som muskler haha

Tränade för att bli stark inte för att få stora pysmuskler;) därför ser jag inte så stor ut.
Och min dominerande muskelgrupp är magmusklerna.


Ah, trodde att du tränade mer balanserat. Magen ser man ju att den är vältränad iafl. Tänkte mer på armarna som ser lika skraniga ut som mina. :>

FSM Kille, 34 år

7 023 forumsinlägg

Skrivet:
14 oktober 2011 kl. 19:03
FSM Kille, 34 år

För att hoppa in i diskussionen mellan Thias och iTranscend: Snackar ni om ren muskelmassa? I så fall är påståendet att han gick upp 10 kg omöjligt till 110%. Med optimal kost, vila, träningsförhållanden och totalt avstånd från droger kan man som max gå upp runt 4-5 kilo muskelmassa, och då måste man ha de rätta anlagen för det.

Sedan att påstå att man inte har/får något fett alls är hysteriskt roande, då det är idiotiskt på så många nivåer.

Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
14 oktober 2011 kl. 19:09
Thias Kille, 38 år

Citat från natsukashi


Citat från Thias

Citat från natsukashi

Det ser ju inte ens ut som muskler haha

Tränade för att bli stark inte för att få stora pysmuskler;) därför ser jag inte så stor ut.
Och min dominerande muskelgrupp är magmusklerna.

Ah, trodde att du tränade mer balanserat. Magen ser man ju att den är vältränad iafl. Tänkte mer på armarna som ser lika skraniga ut som mina. :>


haha xD känns som om det inte spelar någon roll hur man tränar elr så xD haha
var faktiskt rätt stark i armarna faktiskt när jag tränade men nu vete fan xD haha

Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
14 oktober 2011 kl. 19:12
Thias Kille, 38 år

Citat från FSM


För att hoppa in i diskussionen mellan Thias och iTranscend: Snackar ni om ren muskelmassa? I så fall är påståendet att han gick upp 10 kg omöjligt till 110%. Med optimal kost, vila, träningsförhållanden och totalt avstånd från droger kan man som max gå upp runt 4-5 kilo muskelmassa, och då måste man ha de rätta anlagen för det.

Sedan att påstå att man inte har/får något fett alls är hysteriskt roande, då det är idiotiskt på så många nivåer.


Sen fungerar alla kroppar olika, vist har jag fett men det är minimalt
Jaså så du menar att det är helt omöjligt att gå upp 10 kg i bara muskler på 4-5 månader när man tränar 4-5 veckan och 2-4 h varje pass..
tror varken att vågen elr musklerna ljög då.

FSM Kille, 34 år

7 023 forumsinlägg

Skrivet:
14 oktober 2011 kl. 19:25
FSM Kille, 34 år

Nej, jag menar att det är omöjligt att gå upp över fem kilo muskler på ett år. Att alla kroppar fungerar olika är självklart underförstått, men att påstå att man är någon slags mutant på muskelfronten är bara befängt.


Sedan att du tränar upp till fyra timmar, fyra till fem dagar i veckan, säger mig bara att du skämtar ännu mer. Du har uppenbarligen noll koll på allt som är relaterat till träning, så det bästa vore helt enkelt om du slutade prata om det.



Bilden ovan är inte ens i närheten av tio kilo musklers skillnad, och det har inte heller blivit åstadkommit på ett års tid. Och med tanke på att din muskelökning i princip är obefintlig i jämförelse, så behöver jag nog inte säga särskilt mycket mer.

Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
14 oktober 2011 kl. 19:39
Thias Kille, 38 år

FSM
Noll koll hade/har jag inte på min träning, hade ett schema jag följde när jag tränade.
Well gick upp 10 kg iaf på dom månaderna men vete fan vart dom satte sig någonstans isf..

PainHateDeath Kille, 34 år

126 forumsinlägg

Skrivet:
14 oktober 2011 kl. 19:41
PainHateDeath Kille, 34 år

kanske ska äta de för din kropp behöver protein för att överleva? utan de kommer du knappt orka gå när du fyller 40!

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
14 oktober 2011 kl. 19:43
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från PainHateDeath


kanske ska äta de för din kropp behöver protein för att överleva? utan de kommer du knappt orka gå när du fyller 40!

Hoppas du skojar.

KesoKaka Kille, 34 år

436 forumsinlägg

Skrivet:
14 oktober 2011 kl. 19:47
KesoKaka Kille, 34 år

För att det är gott! Vad är det ni inte förstår ? Det är ju samma sak som "Varför ha sex?" Man kan ju skaffa en ungjävel med provrör och sånt jävla hitte på, endå har man sex för det är så jävla skönt, Kött är ju så jävla gott, därför äter man det. Att folk inte kan förstå detta, otroligt.

pizzaochcola Kille, 32 år

1 930 forumsinlägg

Skrivet:
14 oktober 2011 kl. 19:48
pizzaochcola Kille, 32 år

Citat från KesoKaka


För att det är gott! Vad är det ni inte förstår ? Det är ju samma sak som "Varför ha sex?" Man kan ju skaffa en ungjävel med provrör och sånt jävla hitte på, endå har man sex för det är så jävla skönt, Kött är ju så jävla gott, därför äter man det. Att folk inte kan förstå detta, otroligt.

Och för att det är bra för en :D både sex och kött


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet