Varför äta kött?
Citat från iTranscend
Det är svårt att säga. Du kan ju helt enkelt bara ha varit ännu smalare innan. Självklart gick du upp i muskler, men jag tvivlar på att du kan ha gått upp 10kg muskler då det är otroligt mycket. Om du är så smal som du var där så lär utan tvekan en hel del ha varit fett.
Tror du inte jag tyckte det själv var konstigt ? Jag vägde mig var 3 dag och jag gick från 60-70 kg och det var muskler, den bilden hade jag gått upp till 64 kg.
Aja orkar inte diskutera med någon som inte vill förstå att alla människo kroppar fungerar olika.
Min mor hade samma ämnesomsättning.
Citat från MadameNoir
Haha, gulligt att killar tycker att det är så viktigt att kunna bygga muskler, lol.
Jag tycker det är viktigt då jag inte vill bli kotryggad när jag blir äldre.
Citat från natsukashi
Tycker inte att det är viktigt, vill bara inte att min ölkagge ska bli mycket större. :(
Haha, du får dra ner på öldrickandet unge man! :3
Citat från Thias
Jag tycker det är viktigt då jag inte vill bli kotryggad när jag blir äldre.
Träning är bra så jag kritiserar det inte direkt. Muskler är fint så jag kan inte direkt kritisera det heller med det låter som att många unga herrar äter kött för att de är rädda för att inte kunna bygga muskler.
Citat från MadameNoir
Citat från natsukashi
Tycker inte att det är viktigt, vill bara inte att min ölkagge ska bli mycket större. :(
Haha, du får dra ner på öldrickandet unge man! :3
Citat från Thias
Jag tycker det är viktigt då jag inte vill bli kotryggad när jag blir äldre.
Träning är bra så jag kritiserar det inte direkt. Muskler är fint så jag kan inte direkt kritisera det heller med det låter som att många unga herrar äter kött för att de är rädda för att inte kunna bygga muskler.
Okej :-) när jag låg på hård träning så ät jag både kött å grönt för,att det fungerar bäst för mig så ^^ man kan bygga en fin kropp på både kött och veggo kost :)
Citat från natsukashi
Det ser ju inte ens ut som muskler haha
Tränade för att bli stark inte för att få stora pysmuskler;) därför ser jag inte så stor ut.
Och min dominerande muskelgrupp är magmusklerna.
Citat från Thias
Citat från natsukashi
Det ser ju inte ens ut som muskler haha
Tränade för att bli stark inte för att få stora pysmuskler;) därför ser jag inte så stor ut.
Och min dominerande muskelgrupp är magmusklerna.
Ah, trodde att du tränade mer balanserat. Magen ser man ju att den är vältränad iafl. Tänkte mer på armarna som ser lika skraniga ut som mina. :>
För att hoppa in i diskussionen mellan Thias och iTranscend: Snackar ni om ren muskelmassa? I så fall är påståendet att han gick upp 10 kg omöjligt till 110%. Med optimal kost, vila, träningsförhållanden och totalt avstånd från droger kan man som max gå upp runt 4-5 kilo muskelmassa, och då måste man ha de rätta anlagen för det.
Sedan att påstå att man inte har/får något fett alls är hysteriskt roande, då det är idiotiskt på så många nivåer.
Citat från natsukashi
Citat från Thias
Citat från natsukashi
Det ser ju inte ens ut som muskler haha
Tränade för att bli stark inte för att få stora pysmuskler;) därför ser jag inte så stor ut.
Och min dominerande muskelgrupp är magmusklerna.
Ah, trodde att du tränade mer balanserat. Magen ser man ju att den är vältränad iafl. Tänkte mer på armarna som ser lika skraniga ut som mina. :>
haha xD känns som om det inte spelar någon roll hur man tränar elr så xD haha
var faktiskt rätt stark i armarna faktiskt när jag tränade men nu vete fan xD haha
Citat från FSM
För att hoppa in i diskussionen mellan Thias och iTranscend: Snackar ni om ren muskelmassa? I så fall är påståendet att han gick upp 10 kg omöjligt till 110%. Med optimal kost, vila, träningsförhållanden och totalt avstånd från droger kan man som max gå upp runt 4-5 kilo muskelmassa, och då måste man ha de rätta anlagen för det.
Sedan att påstå att man inte har/får något fett alls är hysteriskt roande, då det är idiotiskt på så många nivåer.
Sen fungerar alla kroppar olika, vist har jag fett men det är minimalt
Jaså så du menar att det är helt omöjligt att gå upp 10 kg i bara muskler på 4-5 månader när man tränar 4-5 veckan och 2-4 h varje pass..
tror varken att vågen elr musklerna ljög då.
Nej, jag menar att det är omöjligt att gå upp över fem kilo muskler på ett år. Att alla kroppar fungerar olika är självklart underförstått, men att påstå att man är någon slags mutant på muskelfronten är bara befängt.
Sedan att du tränar upp till fyra timmar, fyra till fem dagar i veckan, säger mig bara att du skämtar ännu mer. Du har uppenbarligen noll koll på allt som är relaterat till träning, så det bästa vore helt enkelt om du slutade prata om det.
Bilden ovan är inte ens i närheten av tio kilo musklers skillnad, och det har inte heller blivit åstadkommit på ett års tid. Och med tanke på att din muskelökning i princip är obefintlig i jämförelse, så behöver jag nog inte säga särskilt mycket mer.
FSM
Noll koll hade/har jag inte på min träning, hade ett schema jag följde när jag tränade.
Well gick upp 10 kg iaf på dom månaderna men vete fan vart dom satte sig någonstans isf..
kanske ska äta de för din kropp behöver protein för att överleva? utan de kommer du knappt orka gå när du fyller 40!
Citat från PainHateDeath
kanske ska äta de för din kropp behöver protein för att överleva? utan de kommer du knappt orka gå när du fyller 40!
Hoppas du skojar.
För att det är gott! Vad är det ni inte förstår ? Det är ju samma sak som "Varför ha sex?" Man kan ju skaffa en ungjävel med provrör och sånt jävla hitte på, endå har man sex för det är så jävla skönt, Kött är ju så jävla gott, därför äter man det. Att folk inte kan förstå detta, otroligt.
Citat från KesoKaka
För att det är gott! Vad är det ni inte förstår ? Det är ju samma sak som "Varför ha sex?" Man kan ju skaffa en ungjävel med provrör och sånt jävla hitte på, endå har man sex för det är så jävla skönt, Kött är ju så jävla gott, därför äter man det. Att folk inte kan förstå detta, otroligt.
Och för att det är bra för en :D både sex och kött
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet