Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
Är så patetisk och jobbig. Måste sluta skriva till han, annars tror han att jag är galen, fast det kanske jag är. Hoppas allt blir bra.
har varit med om SÅ många obekväma situationer nu???
Tycker det är ofantligt underhållande att mitt ex inte slutat tänka på mig
Avskyr mitt hår atm och vill inte visa mig ute med det, ska man bleka det ännu mer och riskera att förstöra det tro? ;__;
Funderar på att börja gangbanga.
Mitt huvud kommer sprängas, jag blir aldrig bakfull, vad i helvete?
Är så trött i hela kroppen... Och sjuk ovanpå det. Det får nog bli sängen heeela dagen!
kyckling e d bästa som finns
Vägrar basera min lycka på en annan människa, för den dagen han inser hur patetisk jag är och tröttnar på mig kommer bli den värsta dagen i mitt liv. Men vad fan, han är ju den enda som får mig att må riktigt riktigt bra.
Råkade beställa hem löshår igår tydligen, vet inte riktigt hur det gick till men ok.
Är väl bara att betala o se glad ut när fakturan kommer nästa vecka :--))
Såg att jag gått upp 2kg, wohoooo!
Behöver verkligen en värmekudde fml
sover allt för länge ibland, det är skönt.
"vill du inte veta av mig längre får du gärna säga något så jag inte slösar energi på att få din uppmärksamhet i onödan" sa jag
- inget svar -
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet