Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
Ska sitta och skriva jobbansökningar hela natten, i morgon skriva ut och lämna in dom. Kommer bli sköj!
Har ingen aning om hur jag känner just nu.
Sitter och velar över om jag ska dricka vin eller ej, har 3 st flaskor varav 2 jag måste spara till nästa helg.
Hur mycket alkohol en än dricker är det uppenbarligen aldrig en bra idé att ha sex med sin bästa vän.
wow. flyttar till stockholm om en månad. hur skffar man ens ett helt nytt liv och träffar nya människor att umgås med?? mvh kommer sitta inne med katten varje dag efter jobbet.
Måste hålla mig vaken haha
balle;D
Fan vad ball att du träffat en ny. För en vecka sedan skrev du till mig om att ses, samtala om det etc. Skönt att jag inte låter mina känslor ta över, eller....
Jag glömde bort honom och gårdagen helt. På nolltid. SÅ SKÖNT nu slipper jag dig
Baaaaaaaaaajs.
:-)
Och nu kom jag hem efter fest/krogen/efterfest, när mammas sambo är på väg till jobbet, bra där Felicia!
Finns inget jag har längtat efter så mycket inatt som min säng. OCH mjölk!
Min dygnsrytm är här med fucked, godnatt.
Har världens jävla bakfylla
Citat från The_Wizard_Of_Oz:
Hur kommer det sig att personer som är totala svin, som inte förstår när det är olämpligt att skriva vissa saker till andra och för den delen inte kan stava eller skriva saker grammatiskt korrekt, har mer vänner och folk att vara social med än en person som är trevlig, kan stava (Oftast) och har vett i skallen?
Sedan klagar alla på att folk är dum i huvudet och sedan förlåter personer som inte ens förtjänar det..
Människor gör mig förvirrad..
Du vet inte vad någon förtjänar.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet