Vår gemensamma relationsdagbok 2.0

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
izzieblue Tjej, 32 år

217 forumsinlägg

Skrivet:
29 maj 2015 kl. 23:58
izzieblue Tjej, 32 år

Ska sitta och skriva jobbansökningar hela natten, i morgon skriva ut och lämna in dom. Kommer bli sköj!

Scorpio 28 år

1 768 forumsinlägg

Skrivet:
30 maj 2015 kl. 00:04
Scorpio 28 år

Har ingen aning om hur jag känner just nu.

setsail Tjej, 29 år

1 526 forumsinlägg

Skrivet:
30 maj 2015 kl. 00:04
setsail Tjej, 29 år

Sitter och velar över om jag ska dricka vin eller ej, har 3 st flaskor varav 2 jag måste spara till nästa helg.

krokofant Tjej, 28 år

90 forumsinlägg

Skrivet:
30 maj 2015 kl. 00:25
krokofant Tjej, 28 år

Hur mycket alkohol en än dricker är det uppenbarligen aldrig en bra idé att ha sex med sin bästa vän.

Melomel Tjej, 30 år

320 forumsinlägg

Skrivet:
30 maj 2015 kl. 00:52
Melomel Tjej, 30 år

wow. flyttar till stockholm om en månad. hur skffar man ens ett helt nytt liv och träffar nya människor att umgås med?? mvh kommer sitta inne med katten varje dag efter jobbet.

VELVET Tjej, 30 år

2 170 forumsinlägg

Skrivet:
30 maj 2015 kl. 01:03
VELVET Tjej, 30 år

Måste hålla mig vaken haha

Vega Tjej, 27 år

1 127 forumsinlägg

Skrivet:
30 maj 2015 kl. 01:19
Vega Tjej, 27 år

balle;D

Matrox Kille, 34 år

58 forumsinlägg

Skrivet:
30 maj 2015 kl. 01:57
Matrox Kille, 34 år

Fan vad ball att du träffat en ny. För en vecka sedan skrev du till mig om att ses, samtala om det etc. Skönt att jag inte låter mina känslor ta över, eller....

Scorpio 28 år

1 768 forumsinlägg

Skrivet:
30 maj 2015 kl. 04:30
Scorpio 28 år

Citat från Matrox:


Fan vad ball att du träffat en ny. För en vecka sedan skrev du till mig om att ses, samtala om det etc. Skönt att jag inte låter mina känslor ta över, eller....

känner igen mig i detta så mycket shiit

Vallis123 Tjej, 28 år

1 204 forumsinlägg

Skrivet:
30 maj 2015 kl. 04:31
Vallis123 Tjej, 28 år

Jag glömde bort honom och gårdagen helt. På nolltid. SÅ SKÖNT nu slipper jag dig

Tunnelbana 34 år

7 570 forumsinlägg

Skrivet:
30 maj 2015 kl. 06:48
Tunnelbana 34 år

Baaaaaaaaaajs.
:-)

FIFFIG Tjej, 31 år

1 246 forumsinlägg

Skrivet:
30 maj 2015 kl. 06:57
FIFFIG Tjej, 31 år

Och nu kom jag hem efter fest/krogen/efterfest, när mammas sambo är på väg till jobbet, bra där Felicia!
Finns inget jag har längtat efter så mycket inatt som min säng. OCH mjölk!
Min dygnsrytm är här med fucked, godnatt.

3LL Tjej, 29 år

451 forumsinlägg

Skrivet:
30 maj 2015 kl. 09:37
3LL Tjej, 29 år

Har världens jävla bakfylla

Wikileaks Kille, 33 år

11 370 forumsinlägg

Skrivet:
30 maj 2015 kl. 09:44
Wikileaks Kille, 33 år

Citat från The_Wizard_Of_Oz:


Hur kommer det sig att personer som är totala svin, som inte förstår när det är olämpligt att skriva vissa saker till andra och för den delen inte kan stava eller skriva saker grammatiskt korrekt, har mer vänner och folk att vara social med än en person som är trevlig, kan stava (Oftast) och har vett i skallen?

Sedan klagar alla på att folk är dum i huvudet och sedan förlåter personer som inte ens förtjänar det..
Människor gör mig förvirrad..


Du vet inte vad någon förtjänar.

Matrox Kille, 34 år

58 forumsinlägg

Skrivet:
30 maj 2015 kl. 10:36
Matrox Kille, 34 år

Citat från Scorpio:


Citat från Matrox:

Fan vad ball att du träffat en ny. För en vecka sedan skrev du till mig om att ses, samtala om det etc. Skönt att jag inte låter mina känslor ta över, eller....

känner igen mig i detta så mycket shiit


Jag beklagar. För ingen bör känna så


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet