Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
Så jääääääävla uttråkad.
åt precis lite väl mycket mat #villspy
ec är incest
Bättre veckor o helger har man haft kan man lätt säga.. xd
Alltså, det går bra nu men tydligen på andras bekostnad. Rly, karma?
Kan jag få ett sommarjobb nu. Pleeeasee! :(
CSN godkände precis studiemedel till sommaren, nu behöver jag inte oroa mig längre.
Vill spela league men det är 1 loss of demotion och jag har inga buddies online ;(
Vågar inteee
Jag vill DÖDA alla som bara går in hos mig, ring på och VÄNTA tills jag öppnar. Gå för helvete inte in bara?!
Helvete vilken tråkig dag... Ska nog lägga mig tidigt ikväll.
vill inte finnas :):):)
Fan va mysig Peppe var<3 Ska satsa på bff
Jag är så himla uttråkad... Hade lätt kunnat stirra rakt in i väggen i några timmar.
Vill egentligen vara hos dig ikväll. Eller åtminstone prata med dig.
Ska försöka leta upp någon dålig film eller något istället.
Ska röka på och umgås med mina bästa vänner ikväll. Klagar inte ens.
Kan man sova klockan halv nio en lördag?
visste ej att dop var så himla utmattande gud är så äckligt TRÖTT
Så jävla sönt att komma bort från Sönnsvall ett par dagar i alla fall.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet