Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
Blir besviken på mig själv för att jag ens försöker.
Jag hatar mig själv så vidrigt mycket.
Jag saknar dig. Det är så tomt.
:///// detta är mina känslor angående allt. Ibland :| ibland saknad. Typ allt.
Men fannnnnnnn. Jag kan ju inte vara sjuk om vi ska ses????? Här sitter jag och nyser med en rinnande näsa och du ba ''men vi kanske kan ses imorgon?'' och jag vill ju inte säga nej )))):
Snart gått två veckor sen jag träffade pojkvännen senast, saknar honom..
hehe nu äre fredag dåsåå
gråter floder, kom och bada
Orkar verkligen inte bli ignorerad mer. Blir bara värre för varje gång.
Det tråkiga är att det börjar gå så långt att jag inte ens finner mig själv värd att få kontakt med någon längre.
Kollat slut på morran och tobias , 112 Aina.. var ska jag hitta likvärda serier..
Alltsååååå Hannibal börjar om en vecka, åhhhhhhhhhhhhhhh
tänker inte bli tillsammans med någon som dricker eller röker eller tar andra 'droger'
Bara 19 timmar kvar. Lääängtar
spännande att jag gör bättre ifrån mig på tentor som jag bokstavligt talat inte pluggat en enda sekund inför till skillnad från när man slitit ihjäl sig innan dem tidigare
HMMM:)
Hatar att vara tjock och ful, och saknar mitt utseende för ca 2 år sedan när jag var smal och såg någolunda bra ut.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet