Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
trodde jag skulle kunna somna innan 4 men nepp
Skakar som ett asplöv. Snälla, din kalla jävla sate, skriv.
Att du ens har kontakt med de människorna fortfarande, jävla idiot.
Örebro om ca 4h45min. Ollon vad jag längtarrrrrrrrrr
vf kan inte allt bara få vara bra for once
gäsp
Älskar mitt liv; godis, pojke, hund, spel, mer godis och musik
Biljard, cocktails, spliff, häng med cliquen, pizza, bra sex och sovsällskap. Gårkvällen satt som en smäck.
orkar inte vara så jävla ful och tråkig
Ikväll ska jag på Garden party, dricka lite för att glömma.
Jag saknar dig älskade vän, de har häktningsförhandling idag. Oavsett vart han hamnar kommer han få ett helvete, rätt åt det äcklet. Vi ses på andra sidan.
han är perfekt och jag är sämst hahaha underbart
Alltså... Förlåt, jag vill inte döma, men sjunker du ner till hennes nivå blir jag fan besviken... Jag hör starka varningsklockor, du borde höra det ännu mer.
men WTF SLUTA besöka mig hela tiden vilka är ni ens
Kvällens stora fråga är om jag ska supa mig redlös ensam hemma eller ute med mina polare.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet