Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
det här dödar mig
Fick se Gabriel Iglesias live. Kan dö lycklig nu.
Citat från saihatsu:
kan det inte bara lösa sig för mig också någon gång?
this...
Är så jävla orolig och rädd. Men det är säkert inget.
Fick tillbaka 1600 i semesterersättning igår, det må inte vara mycket, men välbehövt! (Trodde att jag hade sålt mig själv i sömnen först när det stod att jag hade fått "Lön")
Dö
Har så brutalt mycket hat över dig fortfarande, idiot.
Fan, varför har jag dessa tankarna? Dom är inte ens befogade! Försvinn, snälla...
Citat från itsthemusic:
Fan, varför har jag dessa tankarna? Dom är inte ens befogade! Försvinn, snälla...
^
As I said, helt obefogade tankar. Väldigt lättad såklart men fan vad jag är patetisk ibland.
Edit: Det svåra nu är dock att inte visa för mycket känslor. Jobbigt, men det blir bäst så så får det vara.
Fyfaaaan vad skönt med 5-3-vinst
fyfaaaaaaaan vad skönt att få göra mål
woho #grönasystrar
så weird när man känner sig ledsen utan anledning, liksom.. what's that about?
Första gången på över en månad som jag dricker alkohol och får direkt känslor av att jag bör hänga mig snarast möjligt.
det var över ett år sen. men mår fortfarande skit över hur jag behandlade dig
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet