Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
idioter
Homemade Tortilla (for 8 servings)
Prep : 30 mins
Cook : 25 mins
Ingredients :
- 1 3/4 cups all-purpose flour
- 3/4 teaspoon salt
- 1/4 teaspoon baking powder
- 1/4 cup vegetable shortening
- 1/2 cup hot water
Directions :
1. Whisk flour, salt, and baking powder together in a large bowl. Add vegetable shortening and work into flour mixture using a pastry cutter until it resembles coarse crumbs.
2. Form a well in the middle of flour mixture and mix in hot water. Work flour and water mixture together with a fork and transfer to a cutting board.
3. Knead until a smooth, soft dough is formed, about 3 minutes. Add more flour if dough is too sticky.
4. Place more flour on cutting board, cover dough with bowl, and let rest for 15 minutes.
5. Cut ball of dough into eight equal parts and cover until needed.
6. Roll out balls of dough either by hand or with a tortilla press.
7. Heat a large skillet over medium-high heat. Place flattened tortilla in skillet and cook until it begins to bubble, about 1 minute. Flip tortilla over and cook for an additional minute. Flip again and cook for 1 more minute. Repeat with remaining dough.
Nästa vecka blire thailand. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH
blir på så himla dåligt humör när bby är ledsen
och jag PALLER INTE
jag kan inte ens göra ngt :(
Imorgon kommer vara en så underbar dag att det inte finns!
Hahah är såååååå trött på kärlek. Allt går ändå bara åt helvete iallafall.
Säger som lowfive, imorgon blir gr8 och jag längtar.
kan det inte bara lösa sig för mig också någon gång?
Att bli kallad hjärtat av sin pojkvän <3
var inte så säker på det
Meningen var att du skulle bli en kompis till mig, för det var det jag behövde. Det slutade med att jag förlorade dig och hela gänget. Jag förlorade bara på det, och står på ruta ett igen, utan några vänner alls.
äter typ aldrig bröd pga för fattig för att köpa pålägg, men mina rumskamrater äter det hela tiden och det är så frustrerande för varje morgon och kväll doftar halva lägenheten av rostat bröd och det luktar SÅ gott :( livet
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
