Vår gemensamma relationsdagbok 2.0

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
27 maj 2015 kl. 21:49
brainrot 34 år

the only joke my mom ever made was me

:'(

itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
27 maj 2015 kl. 21:51
itsthemusic Tjej, 30 år

Citat från JESSO:


är så himla stolt över mig själv som nu kan jobba som kassapersonal på en food court i 8-9 timmar per dag när jag för sisådär ett halvår sedan kunde få sjuk panik och börja gråta när jag vistades bland många människor pga kände mig så ful och äcklig. heja mig!

Stolt ska du vara, det är starkt! Heja dig! :D

utan Kille, 31 år

4 951 forumsinlägg

Skrivet:
27 maj 2015 kl. 21:56
utan Kille, 31 år

ba dam ba booo babada booobo ba boboooobo

crybaby 29 år

312 forumsinlägg

Skrivet:
27 maj 2015 kl. 22:14
crybaby 29 år

Yoghurt > allt annat

gemigfrid Tjej, 31 år

1 869 forumsinlägg

Skrivet:
27 maj 2015 kl. 22:20
gemigfrid Tjej, 31 år

ba-doo-bitchsss

Hoodrat Tjej, 31 år

175 forumsinlägg

Skrivet:
27 maj 2015 kl. 22:23
Hoodrat Tjej, 31 år

I got the swag and it's pumping out my ovaries.

imperial Tjej, 28 år

582 forumsinlägg

Skrivet:
27 maj 2015 kl. 22:37
imperial Tjej, 28 år

Funderar starkt på att gå ut på terrassen och brutalt avrätta min granne och hans dumma kompisar. Klockan är snart tjugo i elva på en fucking onsdag och de sitter och spelar svinhög musik. I don't give a fuck om ni hade mösspåtagning idag för JAG SKA UPP FUCKING SEX IMORGON BITTI OCH VILL SOVA NU.

bananfluga 28 år

376 forumsinlägg

Skrivet:
27 maj 2015 kl. 22:53
bananfluga 28 år

hela sommaren förstörd <3

Avada Tjej, 26 år

473 forumsinlägg

Skrivet:
27 maj 2015 kl. 23:09
Avada Tjej, 26 år

Är glad, fick träffa Kim, som är typ bästa någonsin

izzieblue Tjej, 32 år

217 forumsinlägg

Skrivet:
27 maj 2015 kl. 23:10
izzieblue Tjej, 32 år

Ska på jobbintervju i morgon. Jag har någon jävla tur just nu när det gäller jobb :D

itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
27 maj 2015 kl. 23:19
itsthemusic Tjej, 30 år

Allltså jag är lite nervös för imorgon men det kommer nog gå bra! Det ska bli en bra dag!

MAGIC Tjej, 29 år

6 176 forumsinlägg

Skrivet:
27 maj 2015 kl. 23:22
MAGIC Tjej, 29 år

Citat från itsthemusic:


Allltså jag är lite nervös för imorgon men det kommer nog gå bra! Det ska bli en bra dag!

dettaaa

utan Kille, 31 år

4 951 forumsinlägg

Skrivet:
28 maj 2015 kl. 00:33
utan Kille, 31 år

oooooooooooo aaaaaaaaaaaaaaa nerVO

itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
28 maj 2015 kl. 00:34
itsthemusic Tjej, 30 år

Det är rätt skönt när man är i ett sådant state of mind där det faktiskt funkar som en distraktion att glädjas åt andra, att prata med andra om deras problem och bara fokusera på dom, så att man slipper ta itu med sina egna.
Ja, det är fegt att rymma från sina egna problem och att förtrycka allt det negativa som behövs ta itu med, men när man behöver hjälp och inte får det så är det bättre att springa lite till.

Lenny Tjej, 31 år

2 666 forumsinlägg

Skrivet:
28 maj 2015 kl. 00:39
Lenny Tjej, 31 år

Fan. Syrran flyttar in nu till helgen. Jag trivs ju så jävla bra med att bo själv. Vill inte


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet