Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
Har brutal beslutsångest över att välja typsnitt till min tatuering
Har mensvärk och min bästa vän ringde precis och sa något slags hejdå-tal och jag vet inte vad jag ska göra,
för hon kan inte försvinna härifrån & jag kan inte göra något för jag sitter 4135151 mil bort från henne.
Citat från setsail:
Har mensvärk och min bästa vän ringde precis och sa något slags hejdå-tal och jag vet inte vad jag ska göra,
för hon kan inte försvinna härifrån & jag kan inte göra något för jag sitter 4135151 mil bort från henne.
Ring hennes föräldrar. Ring polisen. Ring hennes vänner.
Om någon ringer och säger till dig vad som låter som ett självmordsbesked så är väl det första du INTE ska göra är att meddela alla UTOM någon som kan göra något?
Citat från breeze:
Citat från setsail:
Har mensvärk och min bästa vän ringde precis och sa något slags hejdå-tal och jag vet inte vad jag ska göra,
för hon kan inte försvinna härifrån & jag kan inte göra något för jag sitter 4135151 mil bort från henne.
Ring hennes föräldrar. Ring polisen. Ring hennes vänner.
Om någon ringer och säger till dig vad som låter som ett självmordsbesked så är väl det första du INTE ska göra är att meddela alla UTOM någon som kan göra något?
Fast jag kan inte göra så jävla mycket då hon sitter på ett fosterhem och jag har ingen jävla aning om vad dom heter i efternamn och dessutom hade hon redan ringt sina föräldrar men vad dom sa vet jag inte, och vad dom kommer göra vet jag inte heller.
har inte fått min nya dator än och ska lämna tillbaka min skoldator imorgon. gråter lite
Citat från Anal_Judit:
Citat från LuvBunny:
Har brutal beslutsångest över att välja typsnitt till min tatuering
Kör på Comic sans.
mm comic sans e tung……
handskrift > typsnitt
Jag har världens bästa kanin. "Milo fejs vill du ha godis?" - springer in och mumsar lite. "Milo det är dax att komma in" - kommer in springandes och förväntar sig inte att få godis.
U guiz should be jelly.
är så himla stolt över mig själv som nu kan jobba som kassapersonal på en food court i 8-9 timmar per dag när jag för sisådär ett halvår sedan kunde få sjuk panik och börja gråta när jag vistades bland många människor pga kände mig så ful och äcklig. heja mig!
Jag och min tjej gjorde slut för några månader sedan.. ganska synd men det var väl bäst så antar jag
det e bara 2 fkn dagar kvar!!!!!!!!!!!!!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet