Vår gemensamma relationsdagbok 2.0

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Hoodrat Tjej, 31 år

175 forumsinlägg

Skrivet:
27 maj 2015 kl. 14:54
Hoodrat Tjej, 31 år

Mår bra lol d e najs, även fast jag svälter.

BEHAVE Tjej, 32 år

3 771 forumsinlägg

Skrivet:
27 maj 2015 kl. 15:05
BEHAVE Tjej, 32 år

Klassar inte ångest som motivation men whatever floats your boat.

AIDE Tjej, 33 år

10 445 forumsinlägg

Skrivet:
27 maj 2015 kl. 15:20
AIDE Tjej, 33 år

Citat från BEHAVE:


Motivation till att springa idag, var hittar man den?

Tänk på att det bara är några minuter av ditt liv (beroende på hur långt du springer givetvis) och hur jäkla sköööönt det känns efteråt!!!

pommesdrottningen Tjej, 30 år

varför ska min hjärna hålla på och bara fucka hela tiden??
ena sekunden är jag dökär i andra känner jag inget sen börjar jag tänka på en annan och sen återkommer jag till den första och sen ba HEJ DÄR ÄR JU DU.
är alltså intresserad av typ tre snubbar nu, nice. kul.
jättekul med tanke på att ingen av dem gillar mig tillbaka. haha :)))

Scraaw Kille, 32 år

2 448 forumsinlägg

Skrivet:
27 maj 2015 kl. 15:29
Scraaw Kille, 32 år

Kul att han blev nya sångaren (inte för man visste det) eftersom man sett han och hans utveckling från hans tredje youtube video.

Khalid Tjej, 32 år

2 811 forumsinlägg

Skrivet:
27 maj 2015 kl. 16:52
Khalid Tjej, 32 år

Oh god gör jag detta verkligen

crybaby 29 år

312 forumsinlägg

Skrivet:
27 maj 2015 kl. 16:55
crybaby 29 år

Citat från Socker:


Råkade skriva onödigaste jävla texten till honom nyss. Vet att han antagligen inte kommer att bry sig. Nej, här sitter man och blottar hela sin själ och bara spyr ur sig känslor inför en person som inte längre bryr sig om en. Borde låta honom vara i fred but I like him too much..

Im a creep.. Im a wierdo


Detta

Ben Kille, 32 år

4 362 forumsinlägg

Skrivet:
27 maj 2015 kl. 17:28
Ben Kille, 32 år

Vill må bra. :<

moonstruck Tjej, 29 år

3 556 forumsinlägg

Skrivet:
27 maj 2015 kl. 17:44
moonstruck Tjej, 29 år

Han verkar genuint vilja prata med mig haha. Vågar dock ej skriva först bc vill ej vara klängig. (--:

imperial Tjej, 28 år

582 forumsinlägg

Skrivet:
27 maj 2015 kl. 17:51
imperial Tjej, 28 år

Sundsvalls mösspåtagning var fin. Längtar till nästa år då det är min tur!

Brohan Kille, 32 år

1 493 forumsinlägg

Skrivet:
27 maj 2015 kl. 18:09
Brohan Kille, 32 år

Sista redovisningen imorgon sen blir det att åka till England, tagga!

itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
27 maj 2015 kl. 19:06
itsthemusic Tjej, 30 år

^Avis, vill också till England ))):

Haft en väldigt bra dag! Fint väder och allt det där. Varit på glatt humör. Kom hem för en stund sedan och är helt jävla slut, så utmattad och trött och har hjärtklappning. Dafuq?

BEHAVE Tjej, 32 år

3 771 forumsinlägg

Skrivet:
27 maj 2015 kl. 19:18
BEHAVE Tjej, 32 år

Citat från AIDE:


Citat från BEHAVE:

Motivation till att springa idag, var hittar man den?

Tänk på att det bara är några minuter av ditt liv (beroende på hur långt du springer givetvis) och hur jäkla sköööönt det känns efteråt!!!


Hittade den när jag knöt på skorna! Blev 4km + 1.5 med 17kilos påslag. Är det godkänt?

Ekorremus Tjej, 28 år

1 200 forumsinlägg

Skrivet:
27 maj 2015 kl. 19:21
Ekorremus Tjej, 28 år

Har juridikprov imorgon, är inte redo haha :(

itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
27 maj 2015 kl. 19:51
itsthemusic Tjej, 30 år

Citat från AIDE:


Fick nya grannar i helgen. Hade förhoppningar om att de skulla låta mindre än mina förra grannar.

HAHAHAH nej
fem åttaåringar (bara en av dem som bor här alltså) står utanför min dörr och skriker "DU ÄR EN MOTHERFUCKER" och "MEN ÄR DU LESBISK ELLER" till varandra (obs det är endast pojkar)

Srsly
håll käften ungjävlar

Såg att de har en katt though. I like cats.


Åhhh, totally know what it feels like! Har själv en lillebror på 10 år, han drar alltid hem kompisar efter skolan... De är vidrigt jävla fula i mun. Bokstavligen skriker saker som ''öööööh jag ska knulla dig'', ''du är en sån jävla bög'', ''jävla fitta'' och det är långt över gränsen redan där men ibland blir det värre... Säger saker om våldtäkter, psykisk ohälsa och självmord osv... Är alltid så jävla nära att slå dom allihop på käften. Ärligt talat är jag faktiskt lite rädd för dom.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet