Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
allting e oklart
mår illa och är stressad och kan ej sova och saknar min fina och önskar bara han kunde vara här just nu och hålla om mig tills jag somnar för holy fuck vad jag älskar honom och holy fuck vad kasst jag mår
Hatar min personlighet & mitt utseende
Har verkligen 0 förhoppningar.
Vill gråta
Har besoök
Nic
blir äntligen skedad av världens finaste pojk igen.
Att en hund kan ta bort ångest som om det vore en fluga på vindrutan... Åh vad lyckligt lottad jag är.
köpte en selfiestick. Riktigt användbar #bless
Det är tufft nu
Uttråkad och kollar serie... hmm sova?? neee inge trött :(
Har nu 13 dagar på mig att lämna in 6 uppgifter. Let's do this!
ska upp om en timme o jobba om 3 nice:) kmr somna i kassan
kul att du river bläcket ur mina tatueringar
kattskrälle :)
känns nice att du bryr dig om mig:)
nervööös
Behöver kärlek, men får det ingenstans. :))
kan människor pls inte slänga på sig halva parfymflaskan och sedan sätta sig framför mig i bussen.
vill duscha :((((
Ser han överallt, vill bara krama honom en sista gång.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet