Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
Vilken långtråkig midsommar.
Vill egentligen hem till honom men han jobbar och det kommer inte gå sen heller. Oh well.
Så vacker. Otroligt tacksam. Om du ändå visste hur du får mig att må, känna och vara. En mörk skönhet med rejäl karaktär. Jag älskar dig. Du perfekta ting som bär namnet kaffe.
Hoppas verkligen hen har det trevligt ikväll. Önskar bara jag hade haft möjligheten att ha trevligt med hen. Oh well.
Känns tomt.
badade nyss!! wo
det var skönt
Dör pizzadöden
Dags att fixa sig för kvällens äventyr
Jag kommer aldrig känna kärlek igen. Den bara försvann för evigt.
Har ångest inför imorgon. "Tänk på pengarna". Ja shit vad det hjälper, de kommer ju inte förens nästa månad vafan. Ska dessutom till en ny arbetsplats på söndag. Kommer dö
"-Fan vad nice lägenhet" "-Tack som fan för maten och drickat!"
Jag är nog en rätt bra fest-värd ändå!
Är så. Jävla full och obekväm meds antalsämnet
Folk har en tendens att ta upp tråkiga och opassande saker på fyllan, då vill jag bara prata om katter eller tvspel
mina grannar har fest, det står 20 stycken 40-åringar och sjunger jättehögt utanför mitt fönster. let me entertain you mm nej helst inte
åhhh klaris. "fan, röstar du blått eller?! jävla moderat!" <3
Deprimerat misslyckad midsommar, inte ens i närheten av att få sex. Jag är så jävla dålig.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet