Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
Har inte druckit så mycket men det stiger ändå lite åt huvudet. Skulle träffat en vän men hon ställde in då hon var för trött. Vill helst gå hem till honom men det går inte, för hans familj är hemma. Suger att det måste vara såhär, behöver sova bredvid honom inatt...
Frågan är om jag ska ut till festen igen på vår uteplats och dricka mer och bli lite mer tipsy eller om jag ska lägga mig. Tänk om han skriver sen... Oh well.
Lyckats hålla mitt kalorimått, haft extremt roligt med henne. Känns så bäst just nu.
MWHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHH DAGENS, KVÄLLENS, NATTENS BÄSTA! Nu kan jag sova gott <333
public humiliation är verkligen ASKUL och fullständigt OKEJ
som 1940 fast istället för att kasta tomater så tjöter man fula ord på personen
är så patetisk
Haha lol han kommer förmodligen inte skriva sen för vi kan inte träffas ändå.
Jag är lite tipsy nu och måste anstränga mig för att undvika stavfel, tror jag ska sova nu för fan vad trött jag är.
var ute o skjussade folk. påväg hem (bor ute i skogen halvt). och det är två tjejer som går uppför denna 1km backe ungefär. jag vevar ner rutan och frågar ifall de vill ha skjuss uppför backen.
--> de blir lite smått panikslagna och vill jag ska dra :c
tacksamhet my ass, hoppas de blir påkörda.
^men lol skojar du elr? klockan är halv två på natten. jag skulle också bli scared as shit om någon snubbe ba "hehe, vill du ha skjuts (;;"
Söker någon att bo på en ö i asien med.
Min granne tillkommer.
mvh
Känner mig odödlig.
Jahap, den här kvällen gick ju otroligt mycket bättre än väntat!
Citat från fucktardretard:
var ute o skjussade folk. påväg hem (bor ute i skogen halvt). och det är två tjejer som går uppför denna 1km backe ungefär. jag vevar ner rutan och frågar ifall de vill ha skjuss uppför backen.
--> de blir lite smått panikslagna och vill jag ska dra :c
tacksamhet my ass, hoppas de blir påkörda.
är du seriös eller inte
Citat från IiIIy:
^men lol skojar du elr? klockan är halv två på natten. jag skulle också bli scared as shit om någon snubbe ba "hehe, vill du ha skjuts (;;"
dem var ju två pers, sen de att ifall de tänkte efter så hade dem t.o.m vetat vem jag var. (alla känner alla på en liten skit ort)
men lisa holm style a notch up.
tar fortfarande illa vid mig när folk blir taskiga när man försöker vara schyst.
Blir så jävla irriterad på att min telefon antingen laggar fast eller dör helt varenda gång jag klickar mig in på den där nya "struktur"-grejen på instagram. Ska det finnas en funktion så kanske den ska funka utan att skiten kraschar :---)
Aja har haft en bra midsommar. Varmt som fan hare vare.
Har bränt i mig i ansiktet, men det är ok för jag ÄGDE alla på Mölkky. Är så mallig över detta pga vinner aldrig någonting typ.
Har hittat finaste platsen jag ska fotografera imorgon.
Nöjd ändå. Trots endast två timmars sömn i morse efter jobbet.
Hade en bra dag. Nu ska jag sova.
Citat från fucktardretard:
Citat från IiIIy:
^men lol skojar du elr? klockan är halv två på natten. jag skulle också bli scared as shit om någon snubbe ba "hehe, vill du ha skjuts (;;"
dem var ju två pers, sen de att ifall de tänkte efter så hade dem t.o.m vetat vem jag var. (alla känner alla på en liten skit ort)
men lisa holm style a notch up.
tar fortfarande illa vid mig när folk blir taskiga när man försöker vara schyst.
eller ha lite förståelse och tanke på hur många tjejer som blir våldtagna istället för att bli så himla kränkt? det är ju inget personligt mot dig. kolla istället på våldtäktsstatistiken i Sverige så kanske du förstår deras reaktion lite bättre
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet