Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
jag ska ligga hemma i sängen och spela sims ikväll. midsommarparty
kommer nog bryta ihop om jag får se henne med någon annan igen,
men å andra sidan har jag inget intresse av att vara med henne igen,
vad fan är det för fel på mig?
har varit full sedan 11 woooooo
aha midsommar, bråkar med släkten och råkade tydligen såra morfar nice :) fantastisk dag
Midsommar. Dricker öl och har det bra
Ser jättemånga med blomsterkransar. Hoppas dom alla får bladlöss i håret.
Midsommar, sitter hemma och dricker för mig själv medans jag spelar spel. and I'm okay with that.
Ligger o dricker cider o är stressad över nästa års flytt
Ganska skönt att inte ha några planer alls idag, bara slöa och dricka cider. Hoho.
När man dricker god whisky och den bara slinker ner, då vet man att det e farligt. Svårt att hejda sig.
OMG ÄR NYKTER
PÅ MIDSOMMAR
*ÄR 1 OUTCAST*
Fuck, håller på att halka tillbaka.
Jag är förkyld. Tyck synd om mig.
Förstår inte varför jag ska känna mig ledsen, utan någon helst anledning. Fett obror
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet