Vår gemensamma relationsdagbok 2.0

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
AIDE Tjej, 33 år

10 445 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2015 kl. 05:32
AIDE Tjej, 33 år

Jag har nog inte varit såhär jävla trött någonsin innan alltså...

Vill typ bara gråta när jag tänker på att om en timme och 45 minuter får jag gå hem efter att ha klarat fyra nätter med alldeles för lite sömn mellan varje. Fyfan vad jag är bra!!! vad jag ska göra på midsommar? Öh SOVA.

Ska köpa med mig någon nice middag/frukost hem bcuz I'm worth it.

Yak Kille, 39 år

1 610 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2015 kl. 07:19
Yak Kille, 39 år

Måste göra kaffe, orkar inte. Min 'nana cream börjar ta slut med, måste beställa hem mer. Fucking good juice, man.

Liffan Kille, 35 år

1 972 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2015 kl. 10:15
Liffan Kille, 35 år

Hon har sex med sin pojkvän, hon håller hand med sin pojkvän, hon går ut på stan med sin pojkvän. Hela hennes liv cirkulerar kring hennes pojkvän pojkvän pojkvän.

Hon: "Varenda andetag som håller mig vid liv är för HONOM. Jag lever tack vare HONOM.

För fan värre än en religiös med deras jävla tjatande om Gud och hur "it's all for Him!"

Jeeeevlabra 29 år

3 818 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2015 kl. 10:17
Jeeeevlabra 29 år

Jag är röksugen.

Jeeeevlabra 29 år

3 818 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2015 kl. 10:22
Jeeeevlabra 29 år

Citat från DontGetCucked:


Hon har sex med sin pojkvän, hon håller hand med sin pojkvän, hon går ut på stan med sin pojkvän. Hela hennes liv cirkulerar kring hennes pojkvän pojkvän pojkvän.

Hon: "Varenda andetag som håller mig vid liv är för HONOM. Jag lever tack vare HONOM.

För fan värre än en religiös med deras jävla tjatande om Gud och hur "it's all for Him!"


Varför är du så besatt av förhållanden och kvinnor och sånt där?

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2015 kl. 10:35
mandis Tjej, 32 år

lordy lord all these retards

Liffan Kille, 35 år

1 972 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2015 kl. 10:38
Liffan Kille, 35 år

24 år och foreveralone. Det är ett sjukt jobbigt öde när det gäller det mentala tillståndet. Så många andra hade också blivit galna eller t.o.m. suicidat om de levde som mig. Det är fruktansvärt. Jag måste ventilera annars blir jag vansinnig.

imperial Tjej, 28 år

582 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2015 kl. 10:41
imperial Tjej, 28 år

Nästan pinsamt hur öm jag är efter vårt morgonsex, oops

BEHAVE Tjej, 32 år

3 771 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2015 kl. 10:42
BEHAVE Tjej, 32 år

Jävla hundjävel, begrav huvudet någonstans så jag slipper se dig för resten av dagen ÅHHHHH.

Skorpan Kille, 32 år

9 518 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2015 kl. 11:04
Skorpan Kille, 32 år

Vill inte jobba imorgon.
Vill vara hemma och pussas.
Samt äta mackor.
Och kolla på netflix.

Men ah
Woo jobb.

Timon Kille, 30 år

3 361 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2015 kl. 11:24
Timon Kille, 30 år

Det är midsommar och jag har absolut ingenting att göra

Dorra Tjej, 29 år

7 359 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2015 kl. 11:24
Dorra Tjej, 29 år

IDAG ÄR DET EN BRA DAG OCH JAG KOMMER HA SVINKUL

Liffan Kille, 35 år

1 972 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2015 kl. 11:26
Liffan Kille, 35 år

Är lite nervös över att min lillasyster kommer att bli pumped 'n dumped av tatuerade fuckboys väldigt snart eftersom hon är i puberteten, vill helst att hon ska undvika samma fällor som alla andra korkade tjejer faller för i kärlekslivet. Annars kanske jag tvingas möblera om några tonårspojkars ansikten.

_cecilia Tjej, 29 år

628 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2015 kl. 11:28
_cecilia Tjej, 29 år

Midsommarfirande idag och det kommer gå åt helvete jag vill inte

Yak Kille, 39 år

1 610 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2015 kl. 11:40
Yak Kille, 39 år

Vet inte om jag ska lägga mig och försöka sova än, eller lite senare. Känner mig rätt trött.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet