Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
skulle fan göra allt för att få kramas med någon atm
Grattis till mig, ge mig alkohol.
Ingen vill ha mig, ingen tycker om mig för att jag äter mask.
Största anledningen till att jag inte har panikångestattacker.
DSBM at its finest.
Tacka djävulen för musik alltså.
Ok, nej för att vara helt allvarlig så bryr jag mig inte längre
Men kan inte alla bara FUCK OFF?!
Är svullen i munnen då jag sitter och biter mig i kinderna och insidan utav läpparna så det blir sår.
Bättre än att bita på naglarna i guess :(
han är här och jag är glad
Vet inte om jag har ADHD, PTSD eller båda två. Har ju ADHD på papper men fuck vad jag hatar att åka tillbaka till orten jag växte upp, att se alla ställen där jag suttit och bara velat avsluta allt, får flashbacks men kommer inte ihåg hälften, kan inte greppa tag i tankarna och vill inte minnas. Varför kommer jag tillbaka hit? Saknar Värmland nu. Styvfarsan är stolt över mig iallafall, och jag är frisk nu.
Men ändå inte liksom.
Vill ligga like... So bad
Men är för trött för att göra någonting åt det haha hjälp
Denna sommaren kommer bestå av panikångest och framgång, im sure
Middag halv tre funkar ju. BÄST RELATION TILL SÖMNEN!
Sitter uppe och dricker mjölk medans alla sover. Hade varit trevligare att ha någon att prata med, men samtidigt är jag för irriterad för att inte vara otrevlig as fuck!
Har så dåligt samvete uuugh. Rewind button pls.
Kan hända att jag råkade bli svarthårig eller något.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet