Vår gemensamma relationsdagbok 2.0

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Liffan Kille, 35 år

1 972 forumsinlägg

Skrivet:
18 juni 2015 kl. 23:30
Liffan Kille, 35 år

Halva mitt liv är över nu. Jag påminner så mycket om min farfar som har varit änkling i så väldigt många år nu. Vi är båda totalt uppgivna eremiter. Det enda som är underligt i mitt fall är ju hur ung jag är och ändå har jag hamnat i ett sådant här livsöde. En gammal mans sinne i en liten pojkes kropp. Det är jag nuförtiden.

Onliiine Tjej, 29 år

556 forumsinlägg

Skrivet:
18 juni 2015 kl. 23:37
Onliiine Tjej, 29 år

^ Känner samma.

crybaby 29 år

312 forumsinlägg

Skrivet:
18 juni 2015 kl. 23:45
crybaby 29 år

okej så på tisdag flyttar jag, efter det kommer jag att somna bredvid den som betyder mest varje natt, hur underbart är inte det????

pixkungen Tjej, 30 år

1 920 forumsinlägg

Skrivet:
18 juni 2015 kl. 23:57
pixkungen Tjej, 30 år

Du borde få en spruta så att du kan somna in och slippa ditt ruttna liv

Eldfluga Tjej, 31 år

2 040 forumsinlägg

Skrivet:
18 juni 2015 kl. 23:58
Eldfluga Tjej, 31 år

går sakta sönder

setsail Tjej, 29 år

1 526 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2015 kl. 00:00
setsail Tjej, 29 år

Vet inte vad jag känner och jag går sönder och jag vet inte vad han känner heller.
Vet inte vad jag vill, vet inte vad han vill

Prinsen 29 år

2 713 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2015 kl. 00:00
Prinsen 29 år

Har ont.
Känner mig ensam.
Längtar tills på onsdag, då ska jag våga prata med henne

Experious Tjej, 28 år

2 457 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2015 kl. 00:15
Experious Tjej, 28 år

Får 120kr i timmen och jag har suttit och ritat streckgubbar i två timmar... Nåja.

Invoker Kille, 31 år

3 315 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2015 kl. 00:15
Invoker Kille, 31 år

Citat från Bencze:


Får 120kr i timmen och jag har suttit och ritat streckgubbar i två timmar... Nåja.

Känner igen mig, får 120 kronor i timmen för att läsa en bok.

Jinekologen Kille, 32 år

4 025 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2015 kl. 00:19
Jinekologen Kille, 32 år

Får 170kr timmen för att sitta på ec i tio timmar.

Invoker Kille, 31 år

3 315 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2015 kl. 00:19
Invoker Kille, 31 år

Beats me

itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2015 kl. 00:20
itsthemusic Tjej, 30 år

I situationer som dessa, när vi båda så himla gärna vill ses, är det så jävla frustrerande att vi inte kan för att hans familj är hemma. Why don't you just tell them?
Fast jag vet inte, kanske bättre att prata om fonder istället.

LowFive Tjej, 29 år

970 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2015 kl. 00:22
LowFive Tjej, 29 år

Ska upp tidigt as fuck imorgon (idag) för att åka till min älskling. Är framme hos honom strax innan tolv på förmiddagen, strax efteråt kommer midsommarfirandet börja och jag får dämpa min trötthet med alkohol!

Experious Tjej, 28 år

2 457 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2015 kl. 00:22
Experious Tjej, 28 år

Citat från Coffecus:


Får 170kr timmen för att sitta på ec i tio timmar.

Fan, vissa har det bra hör jag

Jinekologen Kille, 32 år

4 025 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2015 kl. 00:25
Jinekologen Kille, 32 år

Citat från Bencze:


Citat från Coffecus:

Får 170kr timmen för att sitta på ec i tio timmar.

Fan, vissa har det bra hör jag


Om jag har lugna nätter ja, men är en bra period på jobbet nu. Rätt chill.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet