Vår gemensamma relationsdagbok 2.0

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Jeeeevlabra 29 år

3 818 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2015 kl. 11:41
Jeeeevlabra 29 år

Lordy lord håll käften :P

quadrapop Tjej, 28 år

829 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2015 kl. 11:49
quadrapop Tjej, 28 år

Okej, upp och hoppa. Ät frukost, gör dig i ordning, åk till mamma, och låtsas som att du inte mår skit.
Lätt som en plätt.

Shulk 35 år

13 436 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2015 kl. 11:51
Shulk 35 år

Alltså hoppas bara det är bra väder imorgon, kunde inte bry mig mindre om hur det blir idag.

Apanda Tjej, 31 år

149 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2015 kl. 11:58
Apanda Tjej, 31 år

Om mindre än 2 månader flyttar vi ihop åh

lolzzzz Tjej, 26 år

23 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2015 kl. 12:03
lolzzzz Tjej, 26 år

Citat från DontGetCucked:


Citat från Vintergatan:

Dontgetcucked, jag är 167. Längd är ingen ursäkt, urvalet är bara mindre... lol.

Alltså tjejer kan fortfarande gilla dig förstås, men om de kunde helt magiskt *knak* *knak* plötsligt förlänga dig 20 centimeter till så hade de flesta gjort det. Varför? Ingen vet, men det antas att det har med förhistoriska preferenser att göra (större man = bättre beskyddare när kvinnan är med barn och förbereder födsel).


Vi lever dock inte på vikingatiden längre så det är inte så tjejer tänker längre, så du vet. Allt handlar inte om hur det funkar i biologin.

OnT: det värsta är nog ändå när man är i en situation där man inte kan göra något, där man sitter fast.

Lenny Tjej, 31 år

2 666 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2015 kl. 12:07
Lenny Tjej, 31 år

Ska jobba till 19 idag och det finns inte ett piss att göra. Nice att få betalt för att stå och läsa tidningar.

IRENE Kille, 34 år

4 093 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2015 kl. 12:08
IRENE Kille, 34 år

Citat från Lenny:


Ska jobba till 19 idag och det finns inte ett piss att göra. Nice att få betalt för att stå och läsa tidningar.

Det är väl jättebra! Mer tid för EC!

ADELEE Tjej, 31 år

91 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2015 kl. 12:32
ADELEE Tjej, 31 år

Fattar inte ens vad som händer

Timon Kille, 30 år

3 361 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2015 kl. 12:37
Timon Kille, 30 år

glöm det jag skrev tidigare, det kommer bli en bra midsommar! finns så bra människor åh

Liffan Kille, 35 år

1 972 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2015 kl. 13:08
Liffan Kille, 35 år

Extra många Svenskar kommer att ha sex idag eftersom det är en högtid. Reptilhjärnan kommer att bestämma vilka som vinner de sexuella lekarna, då blir det också mer hierarkiskt än vanligt. Vilket betyder att datornördslosers blir ensamma inatt, medan samma sekund en lång alfahunk stöter djupt inuti en fager flicka som har blomsterkrans i håret. En väldigt primitiv del av året.

Hur ska jag förhålla mig till det här på ett känslomässigt plan? Mår illa över det...

itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2015 kl. 13:11
itsthemusic Tjej, 30 år

Ska iväg till mormor och morfar vid 15. Jag har nästan precis vaknat och jag tänkte ju fixa facet idag för en gångs skull, vilket jag borde sätta igång med.
Sitter vid EC istället och förbereder mig mentalt för att ställa mig på vågen :)))))))))

Lenny Tjej, 31 år

2 666 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2015 kl. 13:15
Lenny Tjej, 31 år

Citat från Observatorium:


Citat från Lenny:

Ska jobba till 19 idag och det finns inte ett piss att göra. Nice att få betalt för att stå och läsa tidningar.

Det är väl jättebra! Mer tid för EC!


Right? Lättförtjänta pengar!

Experious Tjej, 28 år

2 457 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2015 kl. 13:34
Experious Tjej, 28 år

När vänner i förväg redan anpassat sig för att jag förmodligen skulle bli sen <33333 älskar dem och ikväll kommer bli massa bra!

Liffan Kille, 35 år

1 972 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2015 kl. 13:39
Liffan Kille, 35 år

Den här dagen kommer att bli fullständigt värdelös, hatar mitt liv in i det sista. Fruktansvärd existens, högtider suger.

chevaux Tjej, 32 år

4 032 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2015 kl. 13:42
chevaux Tjej, 32 år

Jobbar hela kvällen, woho!! Gör inte mig något då det regnar samt att ob-pengarna bara rullar in


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet