Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
VILKEN BULLSHIT
Citat från supermaan99:
Varför låtsas att bry sig? Det är fan värre än att bara säga det.
Detta 100 gånger.
Om någon kunde dra ett järnrör in i röven och ut genom käften på mitt ex så skulle jag må mycket bättre.
Och jag hade inget varmvatten då det fixades med fjärrvärmen i huset... Duscha kallt var ju... Skönt
seriöst det gick ju så bra, varför var jag tvungen att fucka upp det :@@
jag vill ha en kompis och en kram-
Han hatar mig och ändå blir jag ledsen av att höra att han åker.
Citat från Politiker:
seriöst det gick ju så bra, varför var jag tvungen att fucka upp det :@@
Det där har man sagt några gånger :/
mmmmm frätskador kan ej äta någonting mmm:)
Vettefan vad jag känner efter OITNB finalen asså, tomt??
Snälla prata med mig. Känner mig patetiskt ensam ):
saknar dig så mkttt vf måste du jobba:(
edit: sims 3 e dessutom asknas på min mac????
minns ej när jag fick ligga sist d jobbigt
Vi kommer inte att träffas på skitlänge.
Det naturliga urvalet kommer alltid att kräva sin rätt oavsett vad. Vissa betamän som jag kommer alltid att gå förlorande i kärlekslivet eftersom naturen alltid triumferar över de genetiska förlorarna. Detta är så bra som det blir. Downhill from here...
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet