Vår gemensamma relationsdagbok 2.0

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
bildhavet 28 år

3 128 forumsinlägg

Skrivet:
16 juni 2015 kl. 20:14
bildhavet 28 år

mitt huvud är ett enda stort känslokaos idag och vill bara sova men tack vare mina meds går det inte, är så less

itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
16 juni 2015 kl. 20:22
itsthemusic Tjej, 30 år

Jag vill kunna träffa dig ''öppet'' igen, inte för att det vi har är en ''grej'' utan för att jag vill kunna komma hem till dig när som helst, särskilt om nätterna så att jag kan få mysa med dig. Jag saknar det och jag saknar dig.

setsail Tjej, 29 år

1 526 forumsinlägg

Skrivet:
16 juni 2015 kl. 20:52
setsail Tjej, 29 år

Tränat, legat ute och solat och nu lagar friendo pommes o kyckling, fetaste dagen!

Apanda Tjej, 31 år

149 forumsinlägg

Skrivet:
16 juni 2015 kl. 20:56
Apanda Tjej, 31 år

Peppar att jag ska jobba 29 timmar under två dygn

IiIIy Tjej, 28 år

1 826 forumsinlägg

Skrivet:
16 juni 2015 kl. 21:27
IiIIy Tjej, 28 år

e heartbroken för att mina skor nt passar.

moonstruck Tjej, 29 år

3 556 forumsinlägg

Skrivet:
16 juni 2015 kl. 21:30
moonstruck Tjej, 29 år

Har mycket svårt för att tro att hen faktiskt bryr sig om mig bc why the fuck would hen.

Skorpan Kille, 32 år

9 518 forumsinlägg

Skrivet:
16 juni 2015 kl. 21:51
Skorpan Kille, 32 år

Ska på arbetsintervju för ett jobb i Stockholm på måndag.
Stockholm.
Ska jag flytta dit då?
Ska jag skaffa mig en ny identitet och aldrig träffa någon från mina gamla kretsar igen?
Typ kanske.
typ ja tack.

_cecilia Tjej, 29 år

628 forumsinlägg

Skrivet:
16 juni 2015 kl. 21:53
_cecilia Tjej, 29 år

finns inte en chans att jag kommer få plats med allt i väskan inför bråvalla
(ja jag har redan börjat stresspacka (((: )

setsail Tjej, 29 år

1 526 forumsinlägg

Skrivet:
16 juni 2015 kl. 21:59
setsail Tjej, 29 år

^
ta flera väskor lmao, tror jag hade med mig ca 3 väskor eller nått förra året.

Standards 59 år

4 303 forumsinlägg

Skrivet:
16 juni 2015 kl. 22:01
Standards 59 år

Ut, dricka och tänka på annat skulle funka.

Scraaw Kille, 32 år

2 448 forumsinlägg

Skrivet:
16 juni 2015 kl. 22:09
Scraaw Kille, 32 år

Önskar att jag kunde återvända till den tiden då människor brydde sig.

quadrapop Tjej, 28 år

829 forumsinlägg

Skrivet:
16 juni 2015 kl. 22:19
quadrapop Tjej, 28 år

Vill hångla.

Sebastian Kille, 31 år

5 448 forumsinlägg

Skrivet:
16 juni 2015 kl. 22:19
Sebastian Kille, 31 år

Dålig ångest är bra ångest.

supermaan99 Kille, 27 år

22 forumsinlägg

Skrivet:
16 juni 2015 kl. 22:22
supermaan99 Kille, 27 år

Varför låtsas att bry sig? Det är fan värre än att bara säga det.

winchester Tjej, 34 år

7 691 forumsinlägg

Skrivet:
16 juni 2015 kl. 22:23
winchester Tjej, 34 år

Det är fan hemskt att bo själv ibland.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet