Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
mitt huvud är ett enda stort känslokaos idag och vill bara sova men tack vare mina meds går det inte, är så less
Jag vill kunna träffa dig ''öppet'' igen, inte för att det vi har är en ''grej'' utan för att jag vill kunna komma hem till dig när som helst, särskilt om nätterna så att jag kan få mysa med dig. Jag saknar det och jag saknar dig.
Tränat, legat ute och solat och nu lagar friendo pommes o kyckling, fetaste dagen!
Peppar att jag ska jobba 29 timmar under två dygn
e heartbroken för att mina skor nt passar.
Har mycket svårt för att tro att hen faktiskt bryr sig om mig bc why the fuck would hen.
Ska på arbetsintervju för ett jobb i Stockholm på måndag.
Stockholm.
Ska jag flytta dit då?
Ska jag skaffa mig en ny identitet och aldrig träffa någon från mina gamla kretsar igen?
Typ kanske.
typ ja tack.
finns inte en chans att jag kommer få plats med allt i väskan inför bråvalla
(ja jag har redan börjat stresspacka (((: )
^
ta flera väskor lmao, tror jag hade med mig ca 3 väskor eller nått förra året.
Ut, dricka och tänka på annat skulle funka.
Önskar att jag kunde återvända till den tiden då människor brydde sig.
Vill hångla.
Dålig ångest är bra ångest.
Varför låtsas att bry sig? Det är fan värre än att bara säga det.
Det är fan hemskt att bo själv ibland.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet