Vår gemensamma relationsdagbok 2.0

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
attraktiv 30 år

3 524 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2015 kl. 00:20
attraktiv 30 år

Fått bära en skuld och ansvaret för handlingar som jag inte själv utfört
och åsikter som jag aldrig uttalat.. men påståtts ligga bakom? Är så less.

Aeosoth Kille, 29 år

483 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2015 kl. 00:36
Aeosoth Kille, 29 år

Bra jobbat där, NÅGON kunde inte hålla käften så nu ställs midsommarplanerna in... Hatar korkade människor ibland.

itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2015 kl. 00:39
itsthemusic Tjej, 30 år

Kanske finns en chans att få sova i samma säng som honom ändå... Undrar om det är värt det.

Lenny Tjej, 31 år

2 666 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2015 kl. 00:51
Lenny Tjej, 31 år

Spyr på hur mycket jag jobbar. Jaja mc-kort here i Come bby

Aeosoth Kille, 29 år

483 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2015 kl. 01:03
Aeosoth Kille, 29 år

That moment när Spotify bestämmer sig för att spela den där jävla låten och allt bara förstörs. Helvete.

Ben Kille, 32 år

4 362 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2015 kl. 01:37
Ben Kille, 32 år

åååååh, Musik får mig att må bra :') första gången på ett litet tag som jag faktiskt mår bra :)

deft 31 år

3 611 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2015 kl. 01:38
deft 31 år

stör mig så mkt att Spotify-appen har ändrat färg??? det är så fult

vardelos Tjej, 31 år

7 193 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2015 kl. 02:10
vardelos Tjej, 31 år

Citat från deft:


stör mig så mkt att Spotify-appen har ändrat färg??? det är så fult

det första jag märkte när jag kollade på mobilen /rip/

itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2015 kl. 02:15
itsthemusic Tjej, 30 år

idk man idk man idk man... vet inte alls om det är värt det.

AIDE Tjej, 33 år

10 445 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2015 kl. 03:55
AIDE Tjej, 33 år

Kan klockan gå LITE fortare eller
Tre och en halv timme kvar

snälla
vill sova
fast jag kommer inte få göra det förrän typ klockan ett imorgon/idag ändå :---) kul liv........

Nattjobb e fina pengar men satan vad sliten man bliiiir

maze Tjej, 24 år

943 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2015 kl. 04:18
maze Tjej, 24 år

så perfekt fanfanfan

Timon Kille, 30 år

3 361 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2015 kl. 06:09
Timon Kille, 30 år

okej nu börjar det bli jobbigt att vara ensam

Prinsen 29 år

2 713 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2015 kl. 07:48
Prinsen 29 år

Mår för dåligt för att jobba idag. Men mår också alldeles för inte ok för att ringa in och säga att jag är sjuk.
Hur ska jag klara mig i vuxenlivet? Fan.

Liffan Kille, 35 år

1 972 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2015 kl. 09:01
Liffan Kille, 35 år

Straighta kvinnor kräver dominans av mäktiga och starka män ... när det handlar om sex.

Eldfluga Tjej, 31 år

2 040 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2015 kl. 09:17
Eldfluga Tjej, 31 år

Dat feel när man börjar gräma sig över något man gjorde för 2,5 år sedan..
Tänk så hade jag inte varit så rädd, tagit det så hårt.
Hade det kunnat vara vi? Troligtvis inte.. Men ändå.
Lilla Toti.. 18 år, 'nyskild' och helt jävla lost i världen.
Varför kunde jag bara inte hantera det..


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet