Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
Fått bära en skuld och ansvaret för handlingar som jag inte själv utfört
och åsikter som jag aldrig uttalat.. men påståtts ligga bakom? Är så less.
Bra jobbat där, NÅGON kunde inte hålla käften så nu ställs midsommarplanerna in... Hatar korkade människor ibland.
Kanske finns en chans att få sova i samma säng som honom ändå... Undrar om det är värt det.
Spyr på hur mycket jag jobbar. Jaja mc-kort here i Come bby
That moment när Spotify bestämmer sig för att spela den där jävla låten och allt bara förstörs. Helvete.
åååååh, Musik får mig att må bra :') första gången på ett litet tag som jag faktiskt mår bra :)
stör mig så mkt att Spotify-appen har ändrat färg??? det är så fult
idk man idk man idk man... vet inte alls om det är värt det.
Kan klockan gå LITE fortare eller
Tre och en halv timme kvar
snälla
vill sova
fast jag kommer inte få göra det förrän typ klockan ett imorgon/idag ändå :---) kul liv........
Nattjobb e fina pengar men satan vad sliten man bliiiir
så perfekt fanfanfan
okej nu börjar det bli jobbigt att vara ensam
Mår för dåligt för att jobba idag. Men mår också alldeles för inte ok för att ringa in och säga att jag är sjuk.
Hur ska jag klara mig i vuxenlivet? Fan.
Straighta kvinnor kräver dominans av mäktiga och starka män ... när det handlar om sex.
Dat feel när man börjar gräma sig över något man gjorde för 2,5 år sedan..
Tänk så hade jag inte varit så rädd, tagit det så hårt.
Hade det kunnat vara vi? Troligtvis inte.. Men ändå.
Lilla Toti.. 18 år, 'nyskild' och helt jävla lost i världen.
Varför kunde jag bara inte hantera det..
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet