Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
önskar bara att jag kunde sluta lyssna på vad alla andra tycker jag ska göra.
Hatar att sakna.
Vill försvinna ut och inte återvända på ett tag.
Jag: Fan, NU ska jag sätta igång med träningen igen PÅ RIKTIGT
Jag: Alltså jag kan ju faktiskt bli rätt snygg, bara att sätta igång!
Jag: Köper pizza och två påsar chips. Tränar ingenting varken samma dag eller dagarna efter.
Disciplin är för mesar.
get back to reality. ok ;; )))
Imorgon; l-l-l-l-l-l-l-leg blast lvl 1000
Idag: sorgligaste stycket från air och lägga sig ner på gata å dö.
men det är ok.
"Äh, jag gör det imorn" *en månad senare* "ah, juste.."
Klockan är 3:20, sömnlös och ska upp vid 9. Ugh.
Vägde mig idag, har gått ner ytterligare typ 1 kg vägde mig efter jag ätit vilket jag aldrig gör å vägde 9 hg mindre än förra gången för 3 dagar sedan, även fast jag trodde jag skulle gått upp, eftersom jag ätit tårta, ätit mer mat än vanligt å sedan så har salladen varit slut så har bytt ut den mor couscous å hemmagjord sås istället. ligger just nu på -9,5 kg på 1 månad bara genom att ändra mina matvanor, och alltså på totalt -35 kg sedan jag vägde som mest :)
Råkade nyss klämma mitt brösthår i mitt älskade mobilskal vilket resulterade att håret drogs bort. Den här relationen börjar gå lite neråt.
Hatar myggbett.
E3 är nu, Bethesda verkar ha lovande saker för sig i alla fall. Yiss yiss
Matlåda och schema ligger i väskan och jag sitter nervös på bussen. Hoppas på en helt okej första arbetsdag!
saknar min vän och allt vi brukade hitta på så himla mycket. förstår inte hur hen kan prioritera så jävla fel, det går liksom att höra av sig trots att en har partner. behöver inte vara svårare än att skicka iväg ett sms egentligen?? men nä.
fast varför bryr jag mig ens längre, när personen uppenbarligen inte gör detsamma ":)"
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet