Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
Åker till tandläkaren strax.
Snart åker tandställningen ut yay.
Ugh ska jobba påminna enda lediga dag den här veckan. Varför sa jag bara inte nej?
Skulle börja jobba idag men nej. Jävla förkylning försvinn ur mitt liv tack.
Citat från Anal_Judit:
On topic kanske? Borde tänka lite innan jag kommentar
Så jävla dum
min relation med the dollars är fan helbra
Vaknade en kvart innan jag skulle vara på vårdcentralen. Drog bara på mig kläder och slängde mig på cykeln. Har nog aldrig cyklat så snabbt som jag gjorde.
Så är läkarjäveln sen. Och jag är hungrig.
Två och en halv timmes förspel senare gav vi upp för att jag aldrig blev våt nog. Så jävla kåt på människan och min kropp bara "lol nope"
Tack som fan ":)"
Citat från raito:
Två och en halv timmes förspel senare gav vi upp för att jag aldrig blev våt nog. Så jävla kåt på människan och min kropp bara "lol nope"
Tack som fan ":)"
Går inte det att lösa genom att han går ner på dig ? mitt ex hade samma problem och vi löste det alltid genom det =)
Citat från sicard:
Citat från raito:
Två och en halv timmes förspel senare gav vi upp för att jag aldrig blev våt nog. Så jävla kåt på människan och min kropp bara "lol nope"
Tack som fan ":)"
Går inte det att lösa genom att han går ner på dig ? mitt ex hade samma problem och vi löste det alltid genom det =)
Jag är lite för självmedveten för att låta honom göra det atm, hehe. Första gången liksom xd
Citat från raito:
Citat från sicard:
Citat från raito:
Två och en halv timmes förspel senare gav vi upp för att jag aldrig blev våt nog. Så jävla kåt på människan och min kropp bara "lol nope"
Tack som fan ":)"
Går inte det att lösa genom att han går ner på dig ? mitt ex hade samma problem och vi löste det alltid genom det =)
Jag är lite för självmedveten för att låta honom göra det atm, hehe. Första gången liksom xd
Förstår dig =)! men det är iaf ett tips för att lösa problemet sen när ni vill osv !
Glidmedel finns också =)
Imorgon åker jag till Amsterdam. Är fett pepp men synd ändå att behöva lämna hen. Ska dock ha det så satans mysigt och försöka njuta så mycket som det bara går. Lär ej gå någon nöd på mig alltså.
tänker jobba endast så jag har råd med fallout 4 collector's edition
När två tioåringar sitter och tjafsar om vart de ska bo i ett spel. Herregud...
Fortsätta jobba, ligga och stirra i väggen, göra något produktivt som att städa eller gå ut och supa ned sig................... hjälp. hm.
Hoho, ska till Stockholm i helgen, är så peppad!!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet