Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
det är ok
Hade en så jävla bra kväll igår och nu är allt bara skit
Citat från itsthemusic:
Citat från Jord:
wow min frysning är hävd. sen när då? minns inte ens. kanske varit välkommen tillbaka några dagar redan, vem e jag ok.
Aja tja gemensamma relationsdagboken <3
VÄLKOMMEN JORDIS! <3
tack kaboinken
Längtar tills imorgon, ibland är spontana resor dem bästa.. Iaf när det innebär att man får träffa den man älskar i en vecka istället för bara en helg.
Vad betyder "onT"?
On topic kanske? Borde tänka lite innan jag kommentar
Vill inte sluta skolan längre, vill gärna börja om 3:an ytterligare en gång.
Saknar honom så mycket, mest för att jag inte vet när jag kommer få träffa honom igen. Tror alltid att det kommer ta flera veckor men jag brukar ju alltid ha fel.
blir så jävla arg på bup och hur de behandlar mig. kan de snälla lyssna på mig någon gång
Citat från shaggyy:
Vill inte sluta skolan längre, vill gärna börja om 3:an ytterligare en gång.
jobba, bo i en låda. (y saknar plugget, blir nog snart igen. sen inte lämna skolan på ett bra tag.
lätt att ta upp en vana, öppnade ett paket cigg igår, slut idag. inte rökt sen nyår. folk som bråkar suger musten ur en så jäkligt
det jobbigaste är att jag egentligen borde vara glad
småbäng med pojkvän på ena sidan om mig och godis på andra, helt ok
vi har käkat ett kg godis under helgen
livet e som d e
Mest ankward när pappa ta reda på varför mitt ex sitter inne i 7 år. rape. Rape. Rape.
Jobba imorn kl 7 da :)
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet