Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
Karma är en sån jävla hora x2
Två och en halv timme kvar tills jag får slänga mig i hans famn på tågstationen.
Ser ut som att jag får fortsätta drömma. Det är väl inte så illa det heller :P
trist att det är söndag
Synd att jag inte kommer få höra samma sak från honom på midsommar som jag fick förra året. Hade mer än gärna läst ''kan du inte komma hit?''. Hade precis kommit hem från London samma dag.
Åh vad jag hade gett för att spendera en hel natt med honom där vi myser och håller om varandra. Har jag tur kanske jag kan få träffa honom i veckan ändå!
Behov av; fuckboy, sugardaddy &fuckgirl.
älskar pizzasallad
Äcklig
Är för godissugen för att mysa ner i sängen, måste till maxi.
Det jobbigaste är att han bor så långt bort och att jag är pank.
Han blir arg på mig och skriver att han gör slut med mig för att jag inte gör bättre från mig i dota.... well gg
Citat från MahouShoujo:
Han blir arg på mig och skriver att han gör slut med mig för att jag inte gör bättre från mig i dota.... well gg
Dafuq? Kan väl inte vara seriöst, eller?
OnT: Stress och tristess. Soft.
idag har varit en rätt bra dag
Har bara varit hemma en timme och ligger redan och gråter...
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet