Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
ta mig till gbg
Allt känns faktiskt okej just nu
Helt genomförkyld och börjar jobba på måndag, orkar ej.
Update: Han jobbade tydligen över lite men var rätt säker på att han skulle komma hit ändå. Hihihihih.
wow min frysning är hävd. sen när då? minns inte ens. kanske varit välkommen tillbaka några dagar redan, vem e jag ok.
Aja tja gemensamma relationsdagboken <3
Citat från Jord:
wow min frysning är hävd. sen när då? minns inte ens. kanske varit välkommen tillbaka några dagar redan, vem e jag ok.
Aja tja gemensamma relationsdagboken <3
VÄLKOMMEN JORDIS! <3
är sexuellt frustrerad men för lat för att hitta någon som duger för jag e fett ytlig :(((((((((((((((((((((
Nyligen gjort slut med föredettan och mår mer kung än jag gjort på länge, doesn't suck to be me at al!
Smsade häromdagen att jag saknade honom som vän och att det kändes konstigt att fira min student utan honom.
Han kunde inte ens svara och säga grattis.
Jag är så jävla klar just nu, det finns inget mer att säga. Tro inte att jag kommer svara nästa gång du hör av dig och känner dig ensam, du blev precis av med mig för gott.
orkar inte ens söka jobb ORKA JOBBA vill bo i en grotta och leva på blad resten av mitt liv LÅT MIG. eller va hollywoodfru vilket som lixom
Hon är verkligen bäst, hands down helt enkelt bäst.
han är borta
fyra år. fyra långa år.
Min 8 åriga lillebror hittade mina kondomer när han och min morsa var på besök i min lägenhet idag.
Han frågade vad dom var, och precis när jag skulle (försöka) förklara för honom så avbröt min morsa och sa:
"Äsch, han behöver inte såna ändå. Att vara ful är det bästa preventivmedlet som finns".
Tack mamma, jag älskar dig med.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet