Vår gemensamma relationsdagbok 2.0

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
14 juni 2015 kl. 03:33
itsthemusic Tjej, 30 år

Han satt precis bredvid mig i soffan... Är så himla glad över att han kom hit men fy fan vad jag vill springa efter honom och be honom hålla om mig inatt. Det var riktigt svårt att hålla sig från att lägga mitt huvud mot hans axel... Ååhhh snälla låt det komma en dag då han håller om mig igen och vi somnar bredvid varandra.
Jag älskar honom så sjukligt mycket och det är egentligen rätt jobbigt att jag bara kan träffa honom på det här sättet.

Brukar inte längre bli så emotionell att jag börjar gråta när jag går hem från honom, men när han går hem från mig får det mig att tänka på att han ''lämnar'' mig och det tar sönder mig.

Ben Kille, 32 år

4 362 forumsinlägg

Skrivet:
14 juni 2015 kl. 03:45
Ben Kille, 32 år

"nej, jag är inte full"

sXe_emosaurus_sXe 29 år

244 forumsinlägg

Skrivet:
14 juni 2015 kl. 04:13

kan inte någon bara skjuta mig =)

Shulk 35 år

13 436 forumsinlägg

Skrivet:
14 juni 2015 kl. 04:38
Shulk 35 år

Känner mig totalt jävla värdelös. Livet suger :-)

Politiker Tjej, 29 år

1 769 forumsinlägg

Skrivet:
14 juni 2015 kl. 06:24
Politiker Tjej, 29 år

somnade efter midnatt men vaknade ändå typ halv fem och kunde inte somna om :--)

imperial Tjej, 28 år

582 forumsinlägg

Skrivet:
14 juni 2015 kl. 07:27
imperial Tjej, 28 år

Lämnar DH redan dag två because social fobi och panikattack. Så ikväll får jag mysa med min fina pojke istället, det är hundra gånger bättre än alla konvent i världen. Längtar så tills jag kommer hem.

Lenny Tjej, 31 år

2 666 forumsinlägg

Skrivet:
14 juni 2015 kl. 08:12
Lenny Tjej, 31 år

"Buhu det finns inga trogna tjejer" - är själv en player. Oh The irony

Zzzzzzzzz Tjej, 30 år

1 705 forumsinlägg

Skrivet:
14 juni 2015 kl. 08:48
Zzzzzzzzz Tjej, 30 år

Hur kan man bli bakis på två öl?! HUR!! :c

Eldfluga Tjej, 31 år

2 040 forumsinlägg

Skrivet:
14 juni 2015 kl. 08:51
Eldfluga Tjej, 31 år

Tror jag drömde om honom inatt.. Vaknade med en känsla som i principen han bara ger. Känslan av att få vara hans

Matrox Kille, 34 år

58 forumsinlägg

Skrivet:
14 juni 2015 kl. 10:48
Matrox Kille, 34 år

Citat från Ronni:


Tänk så skulle han bo närmare, då skulle jag förmodligen inte ligga här ensam i min säng nu och känna mig helt tom. Han är det enda jag tänker på

Om 3 veckor! <3

utan Kille, 31 år

4 951 forumsinlägg

Skrivet:
14 juni 2015 kl. 12:39
utan Kille, 31 år

cringear varje gång jag ser dig inloggad lmao

itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
14 juni 2015 kl. 12:47
itsthemusic Tjej, 30 år

Han tycker att min katt är fln, hihi. Of course you do, hon är finast i världen!

itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
14 juni 2015 kl. 13:35
itsthemusic Tjej, 30 år

Insåg nyss att jag får prestationsångest när jag umgås med människor jag vill ska tycka om mig.

Vega Tjej, 27 år

1 127 forumsinlägg

Skrivet:
14 juni 2015 kl. 13:37
Vega Tjej, 27 år

^____^

Ponyo Tjej, 29 år

1 063 forumsinlägg

Skrivet:
14 juni 2015 kl. 13:50
Ponyo Tjej, 29 år

Åh, Eugene <3<3<3


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet