Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
konstigt ec ser ut då
YAAAAAZZZZZ ÄGER ÄNTLIGEN THE WOLF AMONG US, tack steamsale tacktacktacktackkkkk
Tänk så skulle han bo närmare, då skulle jag förmodligen inte ligga här ensam i min säng nu och känna mig helt tom. Han är det enda jag tänker på
Är så glad över att jag kan dra åt korsetten till max. Ska köpa en mindre storlek snart :---)
Är så orolig för att jag ska få ett meddelande från honom där det står något i stil med ''orkar inte komma, för trött'' eller ''det regnar, inte värt det'' eller något annat trams... Hahaha måste sluta oroa mig ):
tomt
Älskar dig, kusin
Jag älskar mat och mat älskar mig.
Godis framför tvn med pojkvännen en lördagskväll är myyyys!
Afraid of falling in love, afraid of losing myself
Blir mer och mer säker på att han kommer ställa in... Ställer han inte in för att han är för trött så ställer han säkert in pga vädret...
Fan, jag vill verkligen att han ska komma... I even did my makeup for this :/
^ I feel u. Inte just nu NU, men det händer mig lite för ofta.
Alldeles nyss låg du bredvid mig men du gick för att träffa honom så nu får jag sova ensam och jag hatar att sova ensam..
Citat från Logiskt:
^ I feel u. Inte just nu NU, men det händer mig lite för ofta.
Det SUGER verkligen! Fast han har inte skrivit något än, so there's still hope...
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet