Vår gemensamma relationsdagbok 2.0

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
PILOT Tjej, 30 år

3 835 forumsinlägg

Skrivet:
13 juni 2015 kl. 18:53
PILOT Tjej, 30 år

Fyfan vad vidrigt, så jävla lågt gjort. Hatar att jag inte ens kan vara arg på dig

maze Tjej, 24 år

943 forumsinlägg

Skrivet:
13 juni 2015 kl. 18:57
maze Tjej, 24 år

saknar dig idiotjävel

Invoker Kille, 31 år

3 315 forumsinlägg

Skrivet:
13 juni 2015 kl. 19:05
Invoker Kille, 31 år

Citat från Tsathoggua:


Vill att någon ska spela Doto med mig.

Komdå

JESSO Tjej, 31 år

1 895 forumsinlägg

Skrivet:
13 juni 2015 kl. 19:08
JESSO Tjej, 31 år

Dreamhackar och saknar min pojkvän

shaggyy Tjej, 29 år

1 473 forumsinlägg

Skrivet:
13 juni 2015 kl. 19:15
shaggyy Tjej, 29 år

Jag vet inte

itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
13 juni 2015 kl. 19:52
itsthemusic Tjej, 30 år

Är rätt säker på att jag kommer få besök inatt. Det ska bli så himla trevligt!
I övrigt snurrar tankarna omkring rätt vilt. Men jag kväver dom genom att vara upptagen och nu ska jag se Hannibal och bara njuta.

fucktardretard Kille, 30 år

770 forumsinlägg

Skrivet:
13 juni 2015 kl. 20:36
fucktardretard Kille, 30 år

när folk bråkar tappar man lusten på livet lite. funderar på att köpa ett paket med favvociggen o köra iväg med bilen till någon sjö o kedjeröka medans man lyssnar på lite avslappnande musik.

LuvBunny Tjej, 29 år

4 848 forumsinlägg

Skrivet:
13 juni 2015 kl. 20:39
LuvBunny Tjej, 29 år

vill oxå på dreamhack :c

Skorpan Kille, 32 år

9 518 forumsinlägg

Skrivet:
13 juni 2015 kl. 20:50
Skorpan Kille, 32 år

Fick precis 500kr dricks av en 50+ gubbe, he wants the D. Han får the mojito. S;

Zac Kille, 36 år

9 478 forumsinlägg

Skrivet:
13 juni 2015 kl. 20:52
Zac Kille, 36 år

Skulle på Dreamhack.
Har presspass till Dreamhack.
Skulle få gå sneaky sneaky och träffa alla coola Dota spelare på Dreamhack.
Vaknade sjuk och helt död.





:'<

Liffan Kille, 35 år

1 972 forumsinlägg

Skrivet:
13 juni 2015 kl. 21:28
Liffan Kille, 35 år

Kvinnor kan alltid få sex när de vill så länge de inte har skyhög standard. Ett faktum vi ofta glömmer bort i dagens samhälle, men ändå värt att reflektera över... Killar har inte sådan tur tyvärr :/

Ponyo Tjej, 29 år

1 063 forumsinlägg

Skrivet:
13 juni 2015 kl. 21:40
Ponyo Tjej, 29 år

USCH

Snopp 32 år

2 933 forumsinlägg

Skrivet:
13 juni 2015 kl. 21:45
Snopp 32 år

Jag är dum i huvudet och får andra att må dåligt bara för att jag själv mår dåligt.
Jag borde hålla käften och inte yttra mig om mitt mående, håll käften och le för i helvete.

Avada Tjej, 26 år

473 forumsinlägg

Skrivet:
13 juni 2015 kl. 21:54
Avada Tjej, 26 år

Vill på siesta, vill dansa med Samuel till the kooks, vill haaaa

Jinekologen Kille, 32 år

4 025 forumsinlägg

Skrivet:
13 juni 2015 kl. 21:58
Jinekologen Kille, 32 år

Fan, vi har haft det bra. Inget utöver det vanliga egentligen. En simpel relation med vänskaplig bas som med tiden eskalerat och blivit något mer. Går inte riktigt att sätta ord på det. Vi som en är perfektion i sin renaste form. Det är vi mot världen. Du verkade inte mycket till en början, såg ut som en i mängden. Men jag tog det lugnt, avvaktade och insåg tillslut hur mycket mer som dolde sig under din fasad. Snart 8 år nu, fantastiska skapelse. Sen jag fann dig och tog dig i mig. Hur du smekte min hals. Den känsla av tillfredsställelse som bara du kan ge mig. Alla äventyr vi delat. Alla tårar. Utan dig är jag bara ett skal, du fyller verkligen mig och ger mig ett skäl att gå upp på morgonen. Älskade Öl, skulle aldrig kunna leva utan dig.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet